Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. május 3. 13:21

A médiatörvény, a lex barátok és ellenségek, az új választási rendszer, az Alkotmánybíróság jogkörszűkítése ártottak Magyarországnak, vagy éppen lehetőséget teremtettek erre.

„És így tovább. A szigorú, részrehajló vagy barátokra és ellenségekre írt törvények nem csak akkor jelentenek problémát, ha az elfogadásuk utáni első héten konkrét jogsérelemhez vezetnek. Az új választási rendszer pedig nemcsak akkor elfogadhatatlan, ha általában véve nem demokratikus, hanem akkor is, ha éppen egy adott időszakban nagy eséllyel annak a pártnak kedvez, amelyik elfogadta azt, hogy a választókörzetek teljesen önkényes kialakításáról ne is beszéljünk.

Másképpen fogalmazva: lehet arról beszélni, hogy egy-egy, a Fidesz hatalmát és lehetőségeit tágító törvényjavaslat vagy éppen alaptörvény elfogadása után »bérrettegők« hada lepi el a médiát, akik kizárólag politikai megrendelésre féltik a demokráciát Magyarországon, csak akkor nevezzük nevén a dolgokat: ez politikai cinizmus. A médiatörvény, a lex barátok és ellenségek, az új választási rendszer, az Alkotmánybíróság jogkörszűkítése (a sor sajnos sokáig folytatható) ugyanis mind-mind ártottak Magyarországnak, vagy éppen a lehetőséget teremtették meg erre. Aki ezt nem érti, az vagy nagyon elvakult, vagy fizetést kap érte.”

A bejegyzés trackback címe: http://media.mandiner.hu/trackback/1587


45 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



 

Csák Máté vagyok, a Felvidék ura. III. András halálával kihalt az Árpád-ház, és megnyílt az út, hogy enyém legyen a Szent Korona. De ehhez előbb le kell győznöm vagy hűbéresemmé kell tennem a többi oligarchát.

 

Válassz engem a Kard és Korona társasjátékban, hogy Pozsony, Nyitra és Gömör vármegyék mellé az egész Magyar Királyságot meghódítsuk!

(X)

A történelem a fideszt fogja igazolni. A következő 40 év 40 év múlva már történelem lesz. Ha mérjük.

Válaszok:
Oblomov | 2012. május 3. 13:30

Mindez nyilvánvaló.

Erre a legjobb bizonyíték, hogy a jogállamiságot leépítő törvénykezés egy-egy kirívó példájára ma már vezető politikusok, beleértve OV-ét is, elismerik, hogy "nem volt elegáns".

Ez pedig a Fidesz új-beszéd szerint egyértelmű beismerés.

Válaszok:
bendeguz | 2012. május 5. 12:50

Így kezdődik az írás:
"A Freedom House nevű washingtoni központú, független civil szervezet"

A Freedom House bevételei 80%-ban USA kormányzati forrásból származnak. Annyiban civil, hogy nem viselnek egyenruhát a tisztviselői

Válaszok:
megyer | 2012. május 3. 13:55

"Részben szabad"on manipulált.
Szerintem ez jobb cím lenne, dehát izlés kérdése:D


13:37
Erről jut eszembe, nem tudom pontosan tudom-e idézni, de ahányszor hallottam (sokszor!) mindig elfogott a röhögőgörcs: "A Szabad Európa Rádió az Amerikai Egyesült Államok Kongresszusának támogatásával működő független rádióállomás". :D

Válaszok:
Oblomov | 2012. május 3. 14:11

Ez a fószer is a "részben szabad" sajtóban irkálja a baromságait? :D


"A jobberek egyébként is hadilábon állnak a joggal mert nem akarják tudomásul venni, hogy az agymenéseiket nem lehet a jogállam eszközeivel megvalósítani."

Az meglehet, valószínű, hogy ebben igazad van. Azzal viszont a jobberek tökéletesen tisztában vannak, hogy mi a demokrácia. Hatalom a többség nevében.

Válaszok:
G. Pantyelejevics | 2012. május 3. 14:23

Nagyon is értem a fanyalgók problémáit az új egyensúly kialakulása "fájdalmakkal" jár.
Számos régi elvtárs dolgozik ma is a médiában, s másutt.A régi hálózat szétverése, csak hosszú apró munkával lehetséges.
A gyakorlott hazaárulók új gazdákat kerestek, így a takarítás külföldi érdeksérelmekkel is jár.
A rendszerváltás elején vagyunk.

Válaszok:
Oblomov | 2012. május 3. 14:16
bendeguz | 2012. május 5. 12:55

Röhögőgörcs múltával aztán mindig elővetted a Szabad Népet, mint komolyan vehető hírforrást.

Válaszok:
megyer | 2012. május 3. 14:49

Sok még a munka az új hálózat diadalához.


"Azzal viszont a jobberek tökéletesen tisztában vannak, hogy mi a demokrácia. Hatalom a többség nevében."

Ez a létező legfélelmetesebb és legrosszabb meghatározás.

Válaszok:
Himalája | 2012. május 3. 15:37

Az a baj, hogy egyáltalán szóba kerül a "hatalom". Ugyanis a jól értelmezett demokrácia együttműködésről szól és nem hatalomról.

Válaszok:
Himalája | 2012. május 3. 15:52

4:11
A világért sem venném ki a kezedből!:) Amúgy nem szégyellem, ettől eltekintve én tényleg lelkes hallgatójuk voltam, és klasszul bekajáltam majd' mindent, amit ott hallottam. Merthogy "mivel ezek itt hazudnak ezerrel, akkor pedig ők ott nyilván mondják a nagy igazságot". Chile, Vietnam stb. Mentségemre: fiatal voltam.

Válaszok:
felfújta a szél | 2012. május 3. 15:26
Oblomov | 2012. május 3. 15:28

Kevesen gondolták hogy a háttérben meg Moszkvával egyezkednek a kordában tartásunkról. Tökfilkónak szántak minket egy globális kártyajátékban. Mostanra meg már csak a vécépapírjuk lettünk. Van ám itt fejlődés kéremszépen

Válaszok:
megyer | 2012. május 3. 16:08

Feltételezem, hogy egykori fiatal önmagadat idézed. Érett szépkorúként meg nosztalgiázva szabadnép félórázod a mea culpát. Mert a hajdan volt "röhögőgörcs" felidézése gyengíti azt az állítást, hogy bármit is őszintén "bekajáltál" volna tőlük anno.

Válaszok:
megyer | 2012. május 3. 16:14

A legtalálóbb ami létezik.

Demokráciában, a hatalom semmiben sincs korlátozva, a demokratikus hatalom számára nem léteznek határok, azaz, a demokrácia korlátozatlan hatalom.


"Az a baj, hogy az abszolút többséghez abszolút hatalmat kapcsolnakô

Ez a demokrácia lényege. A két farkas, és a birka arról szavaz, hogy mi legyen vacsorára.


"Ugyanis a jól értelmezett demokrácia együttműködésről szól és nem hatalomról"

Ez az "együttműködés" csak abban az esetben volna igaz, ha pld. az erőszervezetek nem kényszerítenék ki ezt az együttműködést, és kizárólag csakis védelemre és jogorvoslásra lenne használva. Pld. azt, aki nem fizet adót, nem lehetne büntetni, lecsukni, nem lehetne állami végrehajtók segítségével behajtani adóhátralékát, azaz, az adók önkéntesek volnának.


Igen, utólag vagyunk okosak. :( Amikor Fekete Jánosék már régen megegyeztek a Bilderbergbeliekkel, hogy vihetik az országot, és ezért ők csupán egy parányi százalékot kérnek belőle, mi még faltuk a nyugati "szabad" sajtót, minden betűjét készpénznek véve. Miközben (tegnap hallottam tőle magától a Klubrádióban!) Acsádi-Apfel-Aczél ügynökelvtárs már angliai magániskolába(!) járatja a a lánykáját. Azért oda - ezt is ő mondta! - mert az államiban a pakik miatt nem volt megfelelő a színvonal a számukra. Hát így megy ez...


Volt amiben nagyon kilógott a lóláb. Ez "az Egyesült Államok kormánya ás kongresszusa támogatásával működő független rádióállomás" kitétel, amit napjában többször hallottam tőlük, például ilyen volt. Szurkoltam Szaharovért és Szolzsenyicinért - te tudod egyáltalán, hogy kik volt ők?

Válaszok:
Oblomov | 2012. május 3. 17:22

A világot nem az ideologiai óhajok szemüvegén keresztül szoktam nézni.


"Apropó: ilyen mérnincs a médiatörvényben?"

Majd ha a választott hatalom sámára ez lessz a lefőbb felétele hogy a következő választásokon újra hatalomhoz juthasson, akkor benne lessz.


Véreim... mi az, hogy "részben szabad?" A "szabad" abszolút kategória, nemdebár? Ilyen nincs, hogy a nagyapám félig halott. Vagy a barátnőm félig terhes. De nem egészen. Csak részben. Vagy szabad, vagy nem, az ég szakadjon rá arra a hülye liberális fejükre.


Szaharov mint Nobel békedíjas emberjogi harcos még csak-csak. De Szolzsenyicin antisztálinista létére a nagyorosz gondolat híve is volt, mint Sztálin. Ráadásul 73-tól emigációban, úgyhogy miért kellett neki szurkolni? Ejnye-ejnye elvtárs.


Van, aki szerint a pórázra kötött kutya szabad. Vagy részben szabad. Akkor a gályarabok is szabadok voltak. Legalábbis részben. Úgy látszik, egyre többen hülyülnek bele ebbe a kétségbeesett jobb-ellenes gyűlöletbe.


A saját mérhetetlen gőgjük és mérhetetlenül elbaszott politikájuk, gazdasági elképzeléseiknek köszönhetően, a "baloldal" - vörösfasiszták óriási nagyot buktak a választásokon. Nem csak 2010-ben hanem már az előtte lévő összes választáson,népszavazáson.
Semmit sem tanultak ebből. Le akarják váltani a népet. Akik szerintük , megvezetett, hülye droidok. Persze nem volnának azok ha a baloldalra( vörösfasizmusra) szuavaznának. SŐŐt- a baloldalon , bálló hiveik között nincs egy megvezetett droid sem. Áhh,, dehogy! Mindegyik párthívő több diplomás, leginkább a " Szőlészet és borászat témakörben járatosak"

Hogy miként kell kezelni a cikkbeli kritikát?
Sokak véleményét osztom amikor nagyon javasolom , hogy a nyugat, tegyet először rendet a saját országukban. Ott is van végtelen nagyságú tennivaló.
Itt van egy riportfilm ahogy a hivatalosan akreditált RTL(német) riportereit, kibsszák az EU székházból , mint a macskát szarni, mert riportot akartak késziteni, az EU képviselők napidij csalásairól!
http://mr-moto-velorex.blogspo..


Mint szerzőben a hír?


Ez így van Lendvai Ildikó cenzor nagyasszony mindig elegáns volt.


Neked még ennél is szabadabb sajtó kell?


Nem az a bajuk, hogy ők nem írhatnak szabadon, hanem a jobboldal is elmondhatja a véleményét. Ilyen ronda sajtótörvényt. A Milla is attól kapott orgazmust, hogy letiltatta a cigány filmet a Dunán. Következtetés: az a fő baj, hogy a tiltólista joga nem náluk van.



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó