Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. május 5. 11:45

A közpénzen fenntartott nemzeti hírügynökség nem tartotta magát a bulvársajtó aljának szabályaihoz.

„A közpénzen fenntartott nemzeti hírügynökség nem tartotta magát a bulvársajtó aljának szabályaihoz, hanem ismertette a névnélküli irományt – a forrás, vagy a tartalom bármiféle ellenőrzése nélkül. Ángyán doktor, bár tudtunkkal tiszteli a hagyományokat, bizonyára nem rendelkezik gyakorlattal az első vérig bajvívás, vagy a háromszori golyóváltás területén.  S kit is hívna ki? Az MTI sem párbajképes. Nagyon nem. Jobb híján tiltakozik és perel, amivel persze – az újságírás excrementuma ellen védekezve – könnyen beszennyezheti önmagát. (...)

Várjuk az eredményt. Ángyán professzor a személyiségi jogi pert idővel bizonyára megnyeri; valaki, valakinek az MTI környékén majd azt mondja, ejnye. A hírügynökség, talán, még bocsánatot is kér. A volt államtitkár mártírrá, a falu felvirágoztatásának hősévé válik, és többen bizonyára megállapítják, hogy rendet kéne teremteni végre a blogok mocskos világában is. Arról, mekkora abszurdum, hogy egy hírügynökség az állami médiakonszern egyik részlege, amely az adófizetők pénzén, térítésmentesen tömheti a sajtót píár-anyagokkal és koncepciós »vélemény-hírekkel«, majd kevesebb szó esik.”

A bejegyzés trackback címe: http://media.mandiner.hu/trackback/1637


3 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Csak én nem találtam az eredeti cikkben említést Gyurcsányról?


Azért az döbbentes, hogy mindenről Gyurcsány jut eszedbe! Nem fóbia ez?Jobbulást!Gyógyulj meg!

Az MTI-ben pedig valaki(k) nagyon szégyellheti magát, ha még ismer ilyen érzést:(



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó