Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. július 20. 14:13

Legközelebb Madonna, Cindy Crawford vagy George Clooney ülhet majd mikrofonvégre, hogy szomorú szemekkel temessék a magyar demokráciát.

„Hugh Grantnak fogalma sincs arról, hogy nálunk hogyan működik a sajtó, hogy mi jelenik meg a honi nyilvánosságban. Aligha tudja, hogy ebben az országban a köztársasági elnököt egy internetes médium kényszerítette lemondásra. Így aztán azon sem gondolkodhatott el, hogy bármelyik megnyomorított nyilvánosságú országban előfordulhat-e, hogy kormányzó erők által támogatott közjogi méltóságot sajtóeszközökkel kaszálnak le. (Vigyázó szemünket vessük Romániára, ahol lazán eresztették szélnek a kormányfői plágiumügyben döntésre hivatott bizottságot!) (...)

A kormányzati kommunikáció ilyenkor beindul, és rögvest tájékoztatni akar a valóságos helyzetünkről, szeretné cizellálni a rólunk kialakított képet, csakhogy a nyilatkozók akkor már árkon-bokron túljutottak. Magyarországra, erre a kis távol-keleti országra nem is emlékeznek. Épp Kazahsztánban, Egyiptomban vagy Gabonban teljesítenek szolgálatot, ugyancsak fontos témákban mutatva irányt a helybélieknek. És meg vannak győződve instant jószolgálati küldetésük hasznosságáról, nélkülözhetetlenségéről.

Legközelebb Madonna, Cindy Crawford vagy George Clooney ülhet majd mikrofonvégre, hogy szomorú szemekkel temessék a magyar demokráciát. Not Hungry, it's Hungary! – mondják a fülükre segítőkészen a vezérlőből. Mintha nekik nem lenne tökmindegy. Holnap már úgyis szemüveg- vagy kávémárkát kell népszerűsíteniük valahol Európában. Talán épp Kambodzsában.”

A bejegyzés trackback címe: http://media.mandiner.hu/trackback/3229


92 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Aki szerint nincs Magyarországon teljes sajtószabadság, az vagy nem követi az ellenzéki médiát, vagy egyszerűen csak hazudik.


Nem hiszem el, hogy egy állítólagos jobboldali (tehát művelt, polgári) párt - és csatolmányai - még mindig ezen a hülyeségen pörög.

Válaszok:
Zokni | 2012. július 20. 14:27

"Holnap már úgyis szemüveg- vagy kávémárkát kell népszerűsíteniük valahol Európában. Talán épp Kambodzsában..." - írja.
Igen, de ők legalább azt - a reklámot - pénzért csinálják, de Ön meggyőződésből IS.

Tényleg tart még az a meggyőződés?
Mindegy, amíg pénz van, meggyőződés is van...
(T. már megint megelőzött...)

Válaszok:
nimród | 2012. július 20. 14:38

"ebben az országban a köztársasági elnököt egy internetes médium kényszerítette lemondásra."
Talán nem egy csaló köztársasági elnököt kell választani, és akkor elkerülhető az efféle probléma.

Válaszok:
Zokni | 2012. július 20. 14:30
nimród | 2012. július 20. 14:30
müller | 2012. július 20. 14:34

"ebben az országban a köztársasági elnököt egy internetes médium kényszerítette lemondásra."
Talán nem egy csaló köztársasági elnököt kell választani, és akkor elkerülhető az efféle probléma.


Magyarországra, erre a kis távol-keleti országra..??????????


"Az ALAPELV az, hogy MINDENT és MINDENKIT AZONNAL MEGHÁGUNK URAIM! Adja Isten, hogy egyszer már Julia Roberts is bíráljon minket..." - ez a Fidesz promóciós értekezletén hangzott el, még a választások előtt.

Válaszok:
Buzzword | 2012. július 20. 15:01

Bórókai,
mámmeg a média buktatta le a smittet? Legutoljára még elhatárolódtatok...
amúgy meg pont ti és a hozzátok hasonló (csak más táborba tartozó) seggfej, tehetségtalen tollnokok fújják ezt fel a Grant ügyet. Elolvasta bármelyikőtök az eredeti nyilatkozatot angolul. Erre normális ember még akkor sem kapta fel a fejét nemhogy 1 hónappal később! SZóltak, hogy kéne írni valamit, temeg hát ennyit tudtál hirtelen kinyögni..!? Igavonó férgek lettetek. Vagy voltatok is mindíg...?

Válaszok:
luga | 2012. július 20. 15:25

"..."ebben az országban a köztársasági elnököt egy internetes médium kényszerítette lemondásra."..."
- ez így, ebben a formában nem igaz, ugyanis Orbán kényszerítette lemondásra, mikor már erősen kikezdte az ő népszerűségét is a törzsanyagos hülyeségével.


Megszólalt az adófizetők pénzén alapitott, Kedves Vezetőért aggitáló, pártpropaganda újság, közpénzből dagadtra tömött főnöke.

Éljen, éljen.


Szamárságot tetszik beszélni. Amikor Schmittet megválasztották, szó sem volt még a plágiumról. Azt csak izzadtságos munkával, hosszú keresgélés után sikerült találni. Más kérdés, hogy akkoriban ezt szinte mindenki így csinálta.

Válaszok:
garat | 2012. július 20. 14:32
garat | 2012. július 20. 14:33
CyB | 2012. július 20. 14:35

Hát, nem az Obersovszky-interjúval érvel sajtószóvivő úr. De nem is a Stumpf Andrisnak adott fegyelmivel. Mindez mondjuk dícséretes.


Félreértett. a köztársasági elnök akkor is csaló volt, amikor megválasztották. Az, hogy nem tudtunk róla, nem változtat ezen. Ha nem egy csalót választanak, akkor nincs ilyen ügy. Elég egyszerű..


Bár nem lehetett annyira izzadságos munka és hosszú keresgélés. Vagy Ön ezt így tudja? Honnan? Netán Ön is kereste?

Válaszok:
nimród | 2012. július 20. 14:44

"Talán nem egy csaló köztársasági elnököt kell választani, és akkor elkerülhető az efféle probléma."

Hol van szó a cikkben arról hogy ez probléma lenne ?

Válaszok:
garat | 2012. július 20. 14:35

Schmittet, az előző rendszer minta káderét, az elvtelen odaadás és kiszolgálás iskolapéldáját, soha nem lett volna szabad Köztársasági Elnöknek megtenni.

Eleve Áderral kellet volna kezdeni, és akkor egy óriási presztizs veszteségtől kiméli meg magát a Kedves Vezető.

A plágium csak hab a tortán.

Válaszok:
hunmohikan | 2012. július 20. 14:42

sehol -.-"

Válaszok:
müller | 2012. július 20. 14:39

Mi van, faj?
Harcolni ki akart?


Az egy szemantikai kérdés is lehet, hogy mi az a demokrácia, de ha most nincs Magyarországon ún. "demokrácia", akkor soha nem is volt.


Úgy vélem, Borókai jó ügyet támogat a lapjával. Egy kegyetlenül nehéz feladattal birkózó kormányt; nem elvtelenül, kritikusan, de az alapvető célokkal egyetértve. Sokan vagyunk így az országban. Sokkal többen, mint az impotens balliberális tábor hívei.

Válaszok:
garat | 2012. július 20. 14:40
Zokni | 2012. július 20. 15:11

Akkor meg neked probléma a HVG "lebuktató" cikke ? Mert nekem nem, én a szabad sajtó létezésének legfőbb bizonyítékaként tekintek rá, és mint ilyennek, kifejezetten örülök.

Válaszok:
garat | 2012. július 20. 14:41

Ön költő? szép megszemélyesítés az impotens tábor :D Ha pedig elfelejtett egy vesszőt rakni az impotens és a balliberális szavi közé, szeretném megkérdezni, hogy ön egy egy hímringyó? Ugyanis csak ezen esetben tudhatja, hogy valóban impotensek-e. Az pedig, hogy Ön meleg, engem nem zavar. -.-"

Válaszok:
nimród | 2012. július 20. 14:48

Én is én is én is. Azt hiszem félreértette ma cikket.
"ebben az országban a köztársasági elnököt egy internetes médium kényszerítette lemondásra. Így aztán azon sem gondolkodhatott el, hogy bármelyik megnyomorított nyilvánosságú országban előfordulhat-e, hogy kormányzó erők által támogatott közjogi méltóságot sajtóeszközökkel kaszálnak le."


igazad van, bár Ádernek azért így jobb


Már miért kerestem volna?
A keresgélést úgy értettem, hogy nyilván nem Schmitt volt a Number One célpont, hanem mondjuk Orbán. Csak hát az ő kiváló dolgozata alapján őt nem lehetett kikezdeni.

Válaszok:
garat | 2012. július 20. 14:46

Nyilván? Hát, ha így gondolja. Szerintem (nyilván) azok a magas beosztású emberek a célpontok, akik csalók.


Amikor Kokó, Ákos és a többi jobber celeb kampányol a Fidesz mellett az rendben van, ugye? Szánalmas.

Válaszok:
nimród | 2012. július 20. 14:52
orion | 2012. július 20. 15:56

Valamelyik itt kukorékoló ballib fickónak már kiutaltam a "seggfej" jelzőt. Sajnos, téged is kénytelen vagyok megajándékozni vele.

Válaszok:
garat | 2012. július 20. 14:50
garat | 2012. július 20. 14:51

Köszönöm. De legyen tisztában vele, hogy a sértegetés logikátlan, így Ön logikátlan. :D De ha seggfejnek gondol csak az alapján, amit írtam, hát gondolja. Ha ennyi esze van.


Egyébként nem hiszem, hogy tegeződhetünk..Úgyhogy kérem, tartsa tisztában ezt a kissé konzervatív seggfej dolgot. Köszöntem.

Válaszok:
garat | 2012. július 20. 14:52
nimród | 2012. július 20. 14:57

tiszteletben* elnézést, elírtam. nem tisztában, tiszteletben.


Hát igen, a Fidesz mellett a legkiválóbb emberek kampányolnak. Nem véletlenül.

Válaszok:
dönci4 | 2012. július 20. 16:19

ööö...
...az a bizonyos gerenda. mire gondolok?

hugh grant véleményezi a magyar sajtót. kormánygépezete válaszol, nem úgy van. borókai rákontráz: semmi köze hozzá.


Hűha, a nemjóját!! Ez kemény volt.
De mit tegyek, ha a szóban forgó jelző szerintem éppen talál Kegyed személyére. Legalább is mondanivalója és a stílusa alapján. Ezzel együtt, bocsánat, Hölgyem (vagy Uram).

Válaszok:
garat | 2012. július 20. 14:59

Ha a szóban forgó jelző éppen talál, magyarázza meg kérem a jelző jelentését. Aztán pedig azt, hogy a sértegetés logikátlanságára való felhívás mióta balliberális seggfej dolog. :D Köszönöm. Amúgy Uram, de ne urazzon, nem a szolgám. Az Ön éppen megfelel. S ha véletlenül nem tudja mi az a magázódás, nézzen utána.


Most képzeld el, hogy az ufófejű angol modellcsaj, aki a spanyol polgárháborús filmben játszott (Lily Cole?) ad egy interjút arról, hogy aggódik a Partido Popular miatt, mert habos bulit toltak a tüntetőknek, jajmicsodadiktatúra, nopasarán, mire Rajoy kékingesei partiba vágják :D

Válaszok:
Zokni | 2012. július 20. 15:46

Mellesleg Hugh Grant mióta ekkora tényező a magyar belpolitikában?
Nevetséges, ahogy a balliberálnáci oldal felkarolta ezt a kínos történetet, az meg egyenesen a világszánalom kategória, hogy a kormány szintén asszisztált ehhez a bohóckodáshoz...

Válaszok:
garat | 2012. július 20. 15:04
garat | 2012. július 20. 15:05
Karcolt | 2012. július 20. 15:11

Valóban a ballibernáci..hogy micsoda? -.-"


Szóval valóbana azok, akikre Ön gondol, karolták fel? :D Nem a kormány küldött levelet neki?

Válaszok:
Lenin László | 2012. július 20. 15:11

Szánalmasan nevetséges, hogy a fél kormányzati kommunikáció egy angol színész eléggé érdektelen - de persze tényleg liberális alapelvű - kijelentésével vitatkoznak.

Úgy meg még ocsmány hazudozás is, amit művelnek, hogy Hugh Grant kurvára nem tett ilyen értelmű erős kijelentéseket: annyit mondott, hogy túl nagy médiakonglomerátumok (Murdoch birodalom, olasz sajtó Berlusconi alatt) illetve a média túlzott állami ellenőrzése rossz, a politika ellenőrzése a média által jó. A túlzott állami ellenőrzésre hozta példának Magyarországot és ebben teljesen igaza van, a médiatanácsnak túl sok jogosítványa van a média szereplőinek baszogatására és ez könnyen öncenzúrához vezethez. Sajtószabadságról meg ilyenekről, amit itt az agyamputált nyálfolyató szervilis idiótává vált Borókaival együtt emlegettek, na erről szó nem volt.

Válaszok:
garat | 2012. július 20. 15:07

"...Egy kegyetlenül nehéz feladattal birkózó kormányt..." -írja.
A feladat azért kegyetlen, mert a kormány elhatározta, hogy az ország is megmarad és a fidesz-klikk is jóllakik.
Ez utóbbinak fontos, és drága (!) tagja a HV. Nos, EZ az "ügy" már kevéssé kívánatos (mármint a klientúra rendeltetésszerű működése), - gondolom - az országban "sokaknak".
Ugyanis éppen az "elvtelenségnek" van határa. S a mozisztárok bírálatával szembeni védelem azért tényleg túlzás.
Még a végén Borókai megjelentet egy cikket, hogy "Valahol a zokniban"...

DE "who the fuck is Hugh Grant", hogy a "kormány hetilapjának" kelljen pocskondiáznia, azzal, hogy PÉNZÉRT bírálja a lap szeretett kenyéradóját!?


Azért ne felejtsük el, hogy Kötél Laci nemes egyszerűséggel médiaterroristának nevezte a hvg-t pusztán azért, mert ájulásig szeretett plagizátorát lebuktatták. A kormány jelen pillanatban gyáva a sajtónak mennni, de gyűlölik a sajtó szabadságát.


Valóban, a kormány küldött levelet, amit én a "világszánalom" jelzővel illettem.


Tévedés, a kormányzati komminikáció karolta fel ezt a kijelentést - Kumin kurvára bizonyítani akarja, mekkora szükség van rá -, amúgy senki le sem szarná.
Azt hiszem, ezt hívják teljesen kontraproduktív tevékenységnek, épp senki nem izgatta magát médiaszabályozáson, erre jól elővették megint ezt a témát.

Válaszok:
garat | 2012. július 20. 15:12

én is így tudtam...


"Legközelebb Madonna, Cindy Crawford vagy George Clooney ülhet majd mikrofonvégre, hogy szomorú szemekkel temessék a magyar demokráciát. "

Akkor itt az ideje megkeresni a fenti celebek címeit, hogy ne az utolsó pillanatban kelljen kapkodni a "frappáns" leveleitek elküldéséhez.
Tripla gagyi fidesz...


Ha a HVG nem médium, akkor tényleg nem az buktatta le pénzt, időt nem kímélve. Annak ellenére, hogy Schmittnek VAN normális diplomája, beszél vagy 5 nyelven. A diplomáját nem a foxi-maxi levelezőn szerezte, mint az elvtársaid. Ha egyáltalán diplomázott valamelyik is.

Válaszok:
garat | 2012. július 20. 15:27
Táskás Tóni | 2012. július 20. 18:01

Nyugodtan beadhatta volna azt a 12 oldalt, amit önállóan írt. ne máár.. -.-"

Válaszok:
Táskás Tóni | 2012. július 20. 15:34

Jól van Borókai, már annyit nyaltál fidesz és "focista" segget, hogy lassan kérheted a második százmillát támogatásként a közpénzből.


Az a 12 oldal a címlap a két borító lap és esetleg a tartalomjegyzék. Bár ez utóbbiban nem vagyok biztos, mert állítólag azt is másolta.


Gha, kérem!
Ha az emberiség ezeket a bohócokat milliárdossá tette, akkor miért gondoljuk, hogy nem akarnak hatalmasok is lenni?
Fog itt még Szandika is okosakat mondani!

Bizony, bizony!
Az élettel és annak furcsaságaival bajlódó tömegek meg tátott szájjal bámulják a "nagyokat".
Nem véletlen, hogy a senkiháziak első követelése az, hogy sutba minden olyan értékkel, ami öntudatossá, nemessé teszi a tömegeket!

Válaszok:
Táskás Tóni | 2012. július 20. 15:48

Azért hülyeségért te sem mész a szomszédba!


"(Lily Cole?)" Nem ismerem, de attól még lehet jó példa. De akár azt is elképzelhetjük, hogy Hugh a spanyol antidemokratikus viszonyok miatt tiltakozik. Ennek biztos OTT is van hatása, mert világsztár (bármit is jelent ez...).
Na és, akkor majd az ottani "mérvadó" lapok esnek neki?
Minek?

Válaszok:
Buzzword | 2012. július 20. 16:13

http://mandiner.hu/cikk/201207..
Mi van, te már a fidesz colától is beba.zol? Biztos nagyon dakotásra sikeredett.

Válaszok:
Soma | 2012. július 20. 15:50

Tónika!
Megint a golyókra csaptad a dipó fedelét?


Gondolkodó embertársam, azért az általad felsoroltak valamicskével többet tudnak Magyarországról, mint az a szépfiú!


"Mintha nekik nem lenne tökmindegy."
Ezt Borókai úr honnan tudja? A jobbon is ilyen dehonesztálókat írni menő dolog lett?
Lehet , tényleg nem mindegy.


Azért nem valószínű, hogy a spanyol jobboldal is úgy házhoz megy a lófaszért a legkisebb provokációra, mint a magyar kollégáik :)


Megnevettetél! Kapsz egy piros pontot.


Azt kifelejtetted, hogy az álamfőnek kitűnő a helyesírása is.


Szarhalom Borókay. Ez is jól megél ebből a Fidesz droidságból.


"Legközelebb Madonna, Cindy Crawford vagy George Clooney ülhet majd mikrofonvégre..."

Azt még megnézném, amikor Madonna és Cindy Crawford mikrofon(om) végére ül, de George Clooney-ra nem vagyok kiváncsi.


Még korábban, mikor már csak a vélemény rovatban lehetett kommentelni a HVn, pontosan ugyanezt irtam Borókainak, amiért azzonal kimoderáltak a pi..ba:)

Válaszok:
1istvan | 2012. július 20. 23:47

"Aligha tudja, hogy ebben az országban a köztársasági elnököt egy internetes médium kényszerítette lemondásra"

Hát jó nagy barom, aki ezt komolyan veszi!

A magyarországi demokrácia meg olyan mint egy u.f.o., sokan látni vélték, de nem biztos hogy az az volt...
Milyen demokrácia az, ahol börtön járhat a véleménynyilvánításért?


olyan korán előjött az észbeli képesége(tek)d?
egyébként szerintem hazudós is vagy, komolyabbért se moderáltak, az a stop.hu-n volt a főszokás.


ezek szerint borókai ötlete volt a röhejes hughgrantlevél


Bórokainak szerencsére nem kell pályáznia semmire.Bár nem hiszem,hogy nagy harcokat vívna a médiatanáccsal.
Azt meg valahogy elfelejti,lévén az Unio tagjai volnánk vagy mi,hogy bizony Hugh Grant is olvashat hazájában a magyar viszonyokról nem keveset.
(jótanács: hackeljétek meg a BBC-t)


Gábor! Sajnos továbbra sem értitek a nyugati gondolkodást. Hadakoztok a véleményalkotás szabadsága ellen. Szélmalomharc. És még ki is nevettetitek magatokat.

A Fidesz levelező tagozata - röhej!


Szerény Borókai: viszonylag kevésért csinált magából nagyon hülyét. Már rosszabb, mint a Grétzi...


Borókai az őstalentum,kinek kisujjában van a zsurnalisztika minden csínja-bínja,ki ha kell utolsó leheletéig védi a gazdát,mert valahogy akkor nem tört fel belőle Pulitzer, mikor az ki még sohasem hazudott,arról próbálta meggyőzni rablótársait hogy úgy kell intézni a titkos vissza nem térítendő pénzek megszerzését,hogy:"Ne mi nyerjük a legtöbbet!"No sikerült is,(csak 2. lett)!No akkor valahogy nem osztotta az észt a gabika!!



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó