Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. szeptember 13. 22:00

Adatvédelmi előírásokba ütközhet, és az internetes zaklatás körébe eshet a kuruc.info tevékenysége az Amerikai Egyesült Államokban Ormós Zoltán jogász szerint. A szakember megjegyezte ugyanakkor: a jogszabály nem elég, azt esetjoggal könnyedén ki lehet védeni.

 

A bejegyzés trackback címe: http://media.mandiner.hu/trackback/4308


155 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



A kuruc.info egy népszerű, nagy olvasótáborral rendelkező, hiánypótló oldal. Évek óta megy a sírás-rívás, fanyalgás, hiszti a ballib oldalon az oldal kapcsán. Az a típusú szólás, és véleményilvánítási szabadság ami az USA-ban van, szerintem Magyarországon is kiválló lenne. Hisztéria helyett tanuljátok meg elfogadni a másként gondolkozást, a szókimondást "kedves" ballibbek!

Válaszok:
egykettő | 2012. szeptember 13. 22:42
hátakkor | 2012. szeptember 13. 22:53
koronaszep | 2012. szeptember 19. 17:53

Most akkor legyen szólás- és sajtószabadság vagy ne?

Válaszok:
vagabond visszatér | 2012. szeptember 13. 23:34

Tessék megtanulni: sajtószabadság, egyáltalán "szabadság" a normális embereknek jár. Náciknak nem!!!

Válaszok:
igazmondó juhász | 2012. szeptember 13. 23:32
vagabond visszatér | 2012. szeptember 13. 23:42
ZolieM | 2012. szeptember 14. 11:52
Cymbopogon | 2012. szeptember 14. 12:01

Azt hiszem a kurucosok többsége falramászna attól a szólás meg mindenféle szabadságtól, ami az USA-ban van, de ilyenkor nagyon büszkén hivatkoznak az amúgy zsidóbefolyás alatt tengődő gonosz imperialista hatalomra.
A kuruccal egyébként nekem semmi problémám nem lenne, ha kiállna valaki, és vállalná a felelősséget az ott megjelentekért. Mert igazán ez a fő különbség a többi orgánummal szemben, és különösebb büszkeségre nem ad okot.

Válaszok:
respublikanus | 2012. szeptember 13. 22:44
Trillian | 2012. szeptember 13. 23:47

Ha a mocsokért valaki felelősséget vállal, attól az mocsok és gustustalan marad!

Válaszok:
egykettő | 2012. szeptember 13. 23:11

így van, Amerikában számtalan kuruc.info szintű szájt van, tényleg szólásszabadság van, amit egyedül a píszí ( értsd etikai kódex) moderál.
Azzal együtt a kuruc nem egy egyszemélyes hobby szájt az is látszik, vki v vmi van mögötte.

Válaszok:
respublikanus | 2012. szeptember 13. 22:57
Secnir | 2012. szeptember 14. 13:37

Most tanulják Libiában is és a többi arab országban. Az USA nagykövet és négy munkatárs is biztosan ezen a véleményen voltak.

Azért mindennek van korlátja ami már nem tartozhat egyetlen kulturországban ebbe a kategóriába.

Hágy embernek kell még meghalnia a szolásszabadság égisze alatt futó hecckampánynak, emberi méltóság meggyalázásának, és uszitásnak.


píszí, az igazából PC = politicly correct, azaz politikailag korrekt. Remélem,hogy ezt kuruc.info-ról senki nem állítja!


Tudom, de attól, hogy egy újság mocsok, meg gusztustalan még nem kell betiltani. Viszont legyen mindenki felelősségre vonható.
A mocsokról nekem egyébként elsőként a Blikk jutna eszembe, róluk is elmondható, amit a kurucról emlegettek feljebb: nagy olvasótábor, hiánypotló, stb. mégse akarnám betiltani. Elég ha vállalja a felelősséget valaki az ott megjelent dolgokért, akár a bíróságon, akár úgy, hogy lepofozzák egy plázában.

Válaszok:
respublikanus | 2012. szeptember 13. 23:19
respublikanus | 2012. szeptember 13. 23:20

Alapvetően eltér a véleményünk, bár tény, hogy nem olvasok Blikket. Mégis úgy gondolom, hogy a Blikk szerkesztői, újságírói nem próbálnak elvakultan buta és rosszindulatú embereket mások megfélemlítésére, üldözésére, netán fizikai bántalmazására, hiszen mi más célt szolgálna pl. emberek - nem csak közéleti szerplők - képének, telefonszámának, netán lakcímének közlése?

A Blikk csak a butaságot lovagolja meg, a kuruc.info a primitív rosszindulat, az elvakult gyűlölködés szócsöve!


bocs, kimaradt, hogy "rávenni"


nah persze! te mondod majd meg a "demokrácia" nevében kinek jár szabadság és kinek nem... így gondoltad??? gondolom minnél kampósabb az orra vkinek annál több "szabadság" jár neki...

Válaszok:
respublikanus | 2012. szeptember 13. 23:46

Az attol fugg. Ha a cionistàk seggét nyalod, akkor demokrata vagy. Ha kritizàlod a zsidokat, akkor antiszemita.


Nàci= nacionalista. Nacionalista az aki a sajàt nemzetét identitàsàt elorébbvalonak tartja màs nemzetekéhez képest. Ez a természet rendje. Ha

Válaszok:
vagabond visszatér | 2012. szeptember 13. 23:47
Trillian | 2012. szeptember 13. 23:54

Megjelent a primitív antiszemitizmus.
Felhívom a figyelmet arra, hogy a Mezzo csatornán éppen Bach H-moll miséje hallatszik,jó lenne, ha vallási - persze tudom, hogy a nettó módon bunkó zsidógyűlölet nem csak az - kérdésről az nyilatkozna, aki ezt legalább egyszer végighallgatta, vagy az, aki már ült velem misén a Lehel téri templomban.

Egyébként: nácikkal nincs közös haza, aki magyar, mélyen megveti a bunkó zsidózókat!

Válaszok:
vagabond visszatér | 2012. szeptember 13. 23:57

Ha egy màs, idegen nemzetet, csalàdot stb. elorébbvalonak tartom sajàt identitàsomnàl, azzal alàirom a sajàt halàlos itéletemet. De ez nem zàrja ki, hogy tiszteletben tartsam màs népek, vallàsok nézeteit, addig amig az nem sérti az én érdekeim.

Válaszok:
respublikanus | 2012. szeptember 13. 23:54

Szerintem jogilag a kurucra az a szólás meg mindenféle szabadság vonatkozik, ami az USA-ban van. Ezért nem tudják megfogni.


A náci nem a nacionalista jelentése.

A náci szó a német nazi szó magyarosított változata. A "nazi" szó pedig a német nemzetszocialita (Nationalsocializtische) szó rövidítése.

Válaszok:
respublikanus | 2012. szeptember 13. 23:56

Más népek, vallások nézetei sértik az érdekeidet? Csak mohamedánokról (pl. azeriek) tudom elképzelni, lásd szeptember 11. aljassága!

Válaszok:
vagabond visszatér | 2012. szeptember 14. 00:02

Így igaz. És Hitler követőit nevezzük így, mert a szocializmus szót - a történelemben nem egyedüliként - megpróbálták kisajátítani.


Milyen nagy divat lett ez a "zsidozàs" kifejezés. Ha valaki kritizàlni merészeli a cionistàkat, akkor az "zsidozik". Azt a kifejezést hogy "magyarozàs" még nem hallottam. Padig az utobbi idoben elég sok tàmadàs éri a magyarsàgot. Egyébként ha engem valaki "le" megyaroz, én nem sértodok meg. En buszke vagyok az identitàsomra. Lehet hogy a zsidok azért ilyen sértodékenyek, mert van mit szégyellniuk?

Válaszok:
respublikanus | 2012. szeptember 14. 00:04

Más népek, vallások nézetei onmagàban nem sértik az érdekeimet. Szeptember 11 egy provokativ onmerénylet. Olvass utànna. Guglizd ki, hogy a wtc 7-es épulet mitol omlott ossze mérnoki pontossàggal. A tobbibe most nem akarok belemenni, mert hosszu lenne.

Válaszok:
respublikanus | 2012. szeptember 14. 00:07

Az ilyenek miatt, mint te, a finoman sejtető aljas, néha szégyellem, hogy magyar vagyok. De büszke vagyok alsó-szászországi (ugyebár "német") eleimre, mert ők már vastagon megtagadtak mindenfajta zsidógyűlölettel színezett hitlerizmust!

Válaszok:
thymian | 2012. szeptember 15. 10:35

Aki szeptember 11-et primitív önmerényletnek nevezi, az az úri kaszinókban soha nem lett volna párbajképes, inkább csak megvetendő alak...

Válaszok:
vagabond visszatér | 2012. szeptember 14. 00:13
Akylas | 2012. szeptember 14. 11:12

El sem tudod képzelni, hogy mint katolikus embernek, ez a világoos véleményem?

Válaszok:
igazmondó juhász | 2012. szeptember 14. 00:18
thymian | 2012. szeptember 15. 10:38

Azért örülök, hogy feltört a szar, mert így könnyű lesz eltakarítani.


Még mindig vàrom megtisztelo vàlaszàt. Mitol omlott le mérnoki pontossàggal a wtc 7-es épult? Nem érte repulo talàlat.

Válaszok:
respublikanus | 2012. szeptember 14. 00:17

Hülye kérdésre nem válaszolok, mert a kérdés eleve a félremagyrázásra született koncepcióra vonatkozik, tehát a semmi = nulla.

A védhetetlent lehet mepróbálni áltudományos magyarázatokkal védeni, de ez a lényegen nem változtat...


nagyon erősen próbálod itt bizonygatni hogy te mennyire hithű keresztény vagy pedig: 1. senki sem kérdezte 2. teljesen irreleváns... ebből az tűnik ki hogy úgy vagy te katolikus mint én bantu néger!

Válaszok:
respublikanus | 2012. szeptember 14. 00:22

Még egyszer, a jól megjegyezhetőség végett:

Tessék megtanulni: sajtószabadság, egyáltalán "szabadság" a normális embereknek jár. Náciknak nem!!!

Válaszok:
Trillian | 2012. szeptember 14. 00:23

Nem bizonygatom, tényt közöltem, véleményedet pedig leszarom, ugyanis, aki vitatja, az nem PC (magyarázat feljebb).

Bantu néger! - mondanám, de jelzem, a "néger" szó nem PC, helyette a színesbőrű ember kifejezést tudom pillanatnyilag ajánlani!


Az előbb tisztáztuk a náci szó jelentését.

Válaszok:
respublikanus | 2012. szeptember 14. 00:24
respublikanus | 2012. szeptember 14. 00:27

Igen. Hitlerista embergyűlölő elmebeteg.

Válaszok:
thymian | 2012. szeptember 15. 10:40

Azért nem az elterjedt "fasiszta" kifejezést alkalmazom, mert ugyebár az a Mussolini-féle light-emberellenesség megfelelője.


Te is sejtetsz, hogy a tisztességet összemosd a náci (tudod az értelmezést) mocsokkal.


Egyébként: magyar hazafi ezt a kormányt buktatja! Hazaárulók imádják.


Hasonlóan látom, kiegészítve valami légypapír elvvel. Szoktam csodálkozni, hogy miket mernek írni emberek facebook profilon keresztül.
Bár tényleg vannak hírek, amihez csak itt lehet hozzájutni, vagy sok mindent kellene átböngészni.

Válaszok:
respublikanus | 2012. szeptember 14. 00:54

Tudod, nekem sosem lesz faszbúk profilom, mert én még angolul olvastam Orwell 1984-ét - ha tudod, mi az - ahol megtanultam, hogy nem jó, ha a Big Brother figyel


Tudjátok, besokalltam. Ti mind azt hiszitek, hogy igaz magyarok vagytok. Én tudom, hogy volt az én családomban szász - na nem erdélyi, hanem igazi - meg tót, onnan a Felvidékről (nofene, még geróf is, a fene a pofáját, csak azért, hogy legyen, aki kétségbe vonja), meg mindenféle, ebben a sok átvonuló hadseregben ki tudja, mennyiféle nemzetség, de mégis magyar vagyok. De nem afféle zsidózó, cigányozó gyászmagyar, mint ti!


Borzasztóan gyenge az "elemzésed". A Jobbik nem demokrata, a fidesz sem, a többi ellenzéki pártban megvan a lehetőség, ki kell használniuk!

Válaszok:
Trillian | 2012. szeptember 14. 01:13

Nácikat szívesen sértegetek, viszont Obama számomra a példakép. Most lehet sértegetni...


"Búabelül kinyuhhad!
Szemem künyüel árad,
Én junhum buol fárad."

Ne találgassatok. Ómagyar Mária-siralom.

Én olvastam!

Válaszok:
gvarga10 | 2012. szeptember 14. 09:28

A demokrata párt, szerintem azt jelentené, hogy vagy nincs utasítás az adott kérdésben, hogy mi az álláspont, hanem minden képviselő azt a gombot nyomja meg, amelyiket ő jónak látja, vagy minden kérdés előtt a párton belül szavazással döntenék el, hogy egységesen mire fognak szavazni.
Demokrata párt nincs, és nem is lenne értelme.
Demokrácia van, mindenki él a hatalmával négy évig, utána választás.


Megjegyzem, rákosista az Bizonyos Orbán Júdás Viktor.

Találós kérdés:

Melyik magyar politikus hazudik legügyesebbeN?

No persze, hogy Viki.

Kádár hangján beszél,de Rákosiként cselekszik.


Nácikkal pökhendi vagyok, normális emberekkel alázatos, ahogy Jézus is tenné...


Ügyesen keltesz gyűlöleted, de kilóg a lóláb...


A náci semmilyen nyelven nem jelent hazafit.

Nemzetiszocializmus jelent.

Ha be van vezetve az internet, tesék használni!

Válaszok:
Trillian | 2012. szeptember 14. 01:35

Ne merd a mocsadék nácikat hazafinak nevezni, mert Petőfi is megutalna, és megismételné, hogy foglalád ám a kurv'anyádat, nem a mi édes hazánkat!


tesék= tessék

És ne csak arra, hogy hülyeségeket irkáljon.


Respublikanus vagyok, nem republikanus, te kis barom, olvassál Petőfit, akinél " respublika, szabadság gyermeke", úgy egyébként latinból is tudhatnd, hogy "res publika", de ebnnyit már el sem várok.

Who the fuck is "Mikike"?


Megtiszteltetés lenne, ha Ő lehetnék!


A náci és a nacionalista szavaknak nincs közük egymáshoz. Ezt csak most próbálják nyelv-újítani, de mint írtam, a Nationalsocializtische szó rövidítése volt mindig is, és ezután is az lesz.


Persze jogod van hülyeséget hinni. Nekem pedig jogom van az 1886-os kiadású kedvenc Petőfi-kötetemet (családi emlék) olvasgatni. Neked jogod van ezt lenézésként értelmezni, mert nem érted, hogy én a múltamra, a jelenemre miért vagyok büszke, és miért rühellem ezt a mocskos kis Júdást, aki a magyarság jövőjét tette, teszi tönkre. A buta szélsőjobb pedig asszisztál neki. Ebben az országban most nem látok embert, aki joggal vezethetné. Asszonyt látok, hörögjetek, buták! Vadait! Nem tagadom, imádom! Igaz ember-asszony, azt mondja, amit gondol, és jót gondol!

Válaszok:
gvarga10 | 2012. szeptember 14. 08:59

Itthagylak benneteket főni a levetekben. Nem fogjátok fel, mitől nemesb a magyar lélek, mint a magyarkodó.

Válaszok:
bmucsai | 2012. szeptember 14. 15:03

Nagyon nem szeretnék gondolatolvasó lenni,mert
irtózom a sötétségtől.


Ettől borsódzik a hátam!JOGSZOLGÁLTATÁS!
Lehet űberelni!JOG és IGAZSÁGSZOLGÁLTATÁS
Igazságszolgáltató Kft. Jogszolgáltató BT.
Igazság Holding,Használt jogot,és lejártszavatosságú igazságot kedvező áron felvásárolok!Jogot már 10 eurótól Schwartz Gmbh.
Állati,- emberi jogot nagy tételben vásárolok:
Kim Dzong Unom.Merv a JOGA?Blau és tsa.extra
Csűr-Csavaró projektet kinál -szinte ingyen!


Ha olvastad bizonyjára johnodba bánat költözék.
Tudjuk azt, hogy Jézus is "sido" volt.
Csak ök hamis prófétának tartják.
Az ő hitük szerint Ábrahám kebelén nyugszanak majd, a keresztények a Hitvallásban foglaltakat
vallják.Az elmélet gyönyörű,de mig eljutunk a végkifejletig,az bizony szomorú.


Kicsit fura, amikor az amcsi ellenes kuruczok hivatkoznak Amerikára.

Bezzeg ilyenkor lehet.


a náczifasisztákkal a kucugosokkal, a joggigosokkal niccs párbeszéd, jogaik sincsenek, szabadság se jár nekik, jah, hogy egy millió koruli adófizetorol beszélunk, a belváros meg csak maréknyi?

nembaj, nárcikokkal nincs párbeszéd, nincs joguk, vááá

Válaszok:
hullajelolt Jenkins | 2012. szeptember 14. 10:23

mindenki szabad, mindenki lsdzhet, meg lehet genderfree de a náncikkal nincs párbeszéd se joguk, mondom én az elfogadó librrált demokrata!

mindenki írhat amit akar, kivéve a nácik, meg a fasiszták vagy akik a zsidókat, vagy a cigányokat kritizálni merik, akik ugye a nácik.meg a fasiszták is.meg a népinemzeti szocialisták is.

meg a kkk.com is(de nácik nem!)


Neked problémáid vannak. Beszéljünk róla?


Akkor neked sem jár semmi respubi :D


Ebben az országban az adatokat adják, veszik, cserélik a legfelsőbb szinteken. Pénzért megszerzi a vállalkozók adatait egy cég, amelyik KÖZSZEMLÉRE TESZI A NETEN, és pénzért árusítja bárkinek az adatokat. De olyat is, hogy milyen pénzbefizetési szokásokkal rendelkezik az illető. Marketinges cégek kapjáék meg a BM-től pénzért a neveket és elérhetőségeket stb. stb. És az zavarja a hájfejeket, hogy a fecbookról (!) beemelnek olykor elérhetőségeket?

Fajelméletet hirdető, a magyarságot gyalázó írások jelenhetnek meg, rólunk, moslékzabáló egyetlen igazán bűnös náci népről, úgy együtt mindannyiunkról?! De a kurucinfó a legeslegeslegeglegveszélyesebb, ami a neten csak létezik!? Összefognak ellenük a posztkommunita irányzatok a vidéki valóság feltárása miatt? Mert nem Banner locsogó Gézától vagy trendike-nyávogó Vizi Dorottyától tudom meg, h. mi a helyzet Borsodban, Szabolcsban a falvakban!...


Pici szívem, KOMCSIKNAK SEM!!!!!!! De akkor mit is olvasnánk vagy hallgatnánk?


Esetjog?
Valószínűleg arra céloznak, amíg az Amerikai Népszava szabadon mocskolhatja a magyarokat, addig a kurucok nyugodtan felsorolhatják a cigányok és mások viselt dolgait.


te meg a helyesírást tanuld meg. 5 hiba két sorban az már ált. isk. 5. osztályban is fix bukó.


"Amerikában számtalan kuruc.info szintű szájt van, tényleg szólásszabadság van, amit egyedül a píszí ( értsd etikai kódex) moderál."

aham.
akkor kezdjük elölről:
-személyes adatokat még az USA-ban sem lehet nyilvánosságra hozni annak engedélye nélkül, ha egy site megteszi, vagy a szerkesztő, vagy a tulajdonosa mehet seggrepacsit játszani izmos néger bikákkal.
-vádaskodni, rágalmazni még az USA-ban sem lehet, pláne úgy, ha nincs bizonyítéka az embernek. meg lehet próbálni, persze, de az első jöttment ügyvéd milliárdokra perli a szerkesztőt vagy a tulajdonost...

tehát nem a PC moderál (az nem is tud), hanem maga a szerkesztő, a jogtól (és következményeitől) való félelmében.
nem mellesleg a PC az NEM az etical codex. a PC az a Political Corrects. NA a kurucinfo NEM az. sem politikailag, sem etikailag.


"Az elmúlt napokban a magyarországi sajtó átvette az atlatszo.hu oknyomozó újságíróinak azt a téves közleményét, hogy én vagyok az internetes Kuruc.info tulajdonosa."

kérdés:
te regisztráltattad be a domaint?
válasz:
igen
ténymegállapítás:
akkor tiéd a kuruc.info, tiéd bármilyen felelősség, ami rajta megjelenik.

"Miközben e honlap szerkesztőinek, belső és külső munkatársainak álnéven kell dolgozniuk, nehogy börtönben végezzék."

és nehogy véletlenül adót kelljen fizetniük a feketén szerzett jövedelem után; és nehogy véletlenül fizetniük kelljen a megjelent cikkek után. mert ugye az adóhatóság elől könnyebb elbújni, mint fizetni neki, mi?

Válaszok:
Trillian | 2012. szeptember 14. 14:24

Enek a seggfejnek el kéne magyarázni, hogy mi a szólásszabadság!


"kérdés:
te regisztráltattad be a domaint?
válasz:
igen
ténymegállapítás:
akkor tiéd a kuruc.info, tiéd bármilyen felelősség, ami rajta megjelenik."

Ez szerintem is így van. Ezért ha a kurucon olyan jelenik meg, ami a kaliforniai törvények szerint bűncselekmény, felelősségre vonják.
Gondolom, erre vigyáznak.

"és nehogy véletlenül adót kelljen fizetniük a feketén szerzett jövedelem után; és nehogy véletlenül fizetniük kelljen a megjelent cikkek után. mert ugye az adóhatóság elől könnyebb elbújni, mint fizetni neki, mi?"

Szerintem a kuruc, még ha hírportálnak nevezik is, jogilag blog.

Válaszok:
Secnir | 2012. szeptember 14. 16:03

"Tessék megtanulni: sajtószabadság, egyáltalán "szabadság" a normális embereknek jár. Náciknak nem!!! "

"Egyébként: nácikkal nincs közös haza, aki magyar, mélyen megveti a bunkó zsidózókat! "

"Azért örülök, hogy feltört a szar, mert így könnyű lesz eltakarítani. "

"Egyébként: magyar hazafi ezt a kormányt buktatja! Hazaárulók imádják. "

Miért kell itt szajjánkodni? Provokálsz, fenyegetsz, hazudozol. Ráadásul magyarnak képzeled magad. Röhely!!
Te egy olcsó szajján provokátor vagy!
:))))


"Szerintem a kuruc, még ha hírportálnak nevezik is, jogilag blog."

egy blog addig blog, amíg egy (vagy több ember) a véleményét közli rajta. mihelyst azonban olyan tevékenységet végez, amelyből anyagi jellegű haszna származik, már nem blog, hanem újság (média stb.). márpedig a kurucnak nem kevés bevétele van, amiből nem adózik.

Válaszok:
Kovács Jenő | 2012. szeptember 14. 16:45
Trillian | 2012. szeptember 15. 03:26

Sose képzeltem volna, hogy valamiben egyet fogok veled érteni - ez a 9/11. Persze csak részlegesen, mert a végkövetkeztetéseidben igen sok a kurucos agyatlanság.

Máskülönben pedig a kuruccal egy lényeges probléma van, az, hogy durván belegázolnak a velük ellentétes nézeteket vallók, vagy a szerintük "faji alapon nem magyar"-nak tekintett emberek személyiségi jogaiba, amennyiben névvel, címmel, telefonnal kiplakátolják őket, majd elbújnak egy amerikai szerver mögé. Egyébként leszarnám, normális ember úgyse olvas náci portálokat.


Azért csak ki kellene várni a végét, mert a per majd csak most kezdődik ez ellen a "nagy ember" ellen, aki minimum ugyanazt a zaklatást és hajtóvadászatot megérdemli, mint amit a szájtjára kiplakátozott emberek elszenvednek.


Hát funninak funni vagy te is.
Ha érdekel a kiplakátozott emberek mit szenvedtek, javaslom a következő kísérletet.
A bejárati ajtódra fesd fel nagy betűkkel, ízlés szerint a "NÁCI FASZ" vagy "ZSIDÓ GECI" feliratot. Aztán egy hónap múlva térjünk vissza a tapasztalatokra.


Nem ez a különbség. Egy blognak ugyanúgy lehet bevétele, mint ahogy egy hírportál is lehet veszteséges.
Valószínűtlennek tartom, hogy a kurucék megúsznák az adózást. Az adóhatóság azért elég rendesen ki van találva.


1. Talán hallottál olyanról, hogy felelős szerkesztő.

2. Pontosan milyen cselekmények alapján várna rájuk börtön? Ha erre tudod a választ, az nagyban segítené a tisztánlátást ez ügyben.


Ja, mondod most, de 70 évvel ezelőtt nagypapi hitlergrussal üdvözölte a führert.
Mindig az ilyeneknek a legnagyobb a szája. :)


A szászok protestánsok, ezt be tetszett nézni. :)


Náci nagypapival, nem kéne így hőbörögni elvtárs.


Ezek szerint te ismersz ilyen kiadványokat...


Miből él/ne/?
Az emberi butaság " vámszedői ".


A kuruc nem fog tudni semmifléle hiányt pótolni, legalábbis olyan jellegű hiányt nem, amiben az a
" nagy olvasótábor " szenved.
A kuruccal nem csak a ballibeknek van problémája, ha jól sejtem, Orbán per pillanat nem az.
( Tekintettel kalandos politikai előéletére még lehet, de most nem az )



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó