Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2013. január 11. 19:19

Közös állásfoglalásban ítélte el Bayer Zsolt „Ki ne legyen?” című cikkét az ELTE, a Szegedi Tudományegyetem, a Pécsi Tudományegyetem és a Debreceni Egyetem médiatanszéke. Emellett jelezték: nem engedélyezik hallgatóiknak, hogy a Magyar Hírlaphoz menjenek szakmai gyakorlatra.

Közösen reagált Bayer Zsolt Magyar Hírlapban megjelent „Ki ne legyen?” című cikkére az Eötvös Loránd Tudományegyetem, a Szegedi és a Pécsi Tudományegyetem, valamint a Debreceni Egyetem kommunikáció- és médiatudományt oktató tanszéke – írja az Eduline. A György Péter, az ELTE Művészetelméleti és Médiakutatási Intézetének igazgatója, valamint a tanszékek vezetői, Müllner András, Szajbély Mihály, Szijártó Zsolt és Szirák Péter által aláírt közlemény szerint a tanszékek továbbra is fenntartják maguknak a jogot, hogy hallgatóikat eltanácsolják az egyenlő emberi méltóságot semmibe vevő, szélsőséges hangvételű sajtóorgánumoktól és az ott végzett szakmai gyakorlattól.

A fenti tanszékek munkatársai eddig is az emberi szabadságjogok szellemében oktatták diákjaikat, de látva a mai magyar újságírói közbeszéd egyre aggasztóbb állapotát, most szükségét érzik, hogy nyílt állásfoglalással jelezzék, mélyen elítélik a gyűlöletbeszédet, és azokat az orgánumokat, amelyek az ilyen megnyilvánulásoknak teret engednek” – írták közleményükben a tanszékvezetők.

Müllner András, az ELTE Média és Kommunikáció Tanszékének vezetője az eduline-nak úgy fogalmazott: „Eddig sem jelentkeztek tőlünk a rasszista megnyilvánulásokat támogató sajtóorgánumokhoz, de a továbbiakban semmiképpen sem számíthatnak tőlünk gyakornokokra. Nem fogjuk engedélyezni a hallgatóinknak, hogy a Magyar Hírlaphoz vagy a kuruc.info-hoz menjenek kötelező szakmai gyakorlatra”.

A bejegyzés trackback címe: http://media.mandiner.hu/trackback/6411


174 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



A sajtó és a szabad véleménynyilvánítás legnagyobb dicsőségére.

Válaszok:
Gyurcsány Viktor | 2013. január 11. 20:42

Elvárom, hogy a HÖOK vigyeíutcára a hallgatókat, tiltakozván a négy egyetem kirekesztő gyakorlata ellen, Török Zsolt kezdjen éhségsztrájkot / ráfér /


Hű! Mennyi demokrata.....


Nagyon helyes!
Az új generáció ne a bayer-féle fröcsögéseket és a steffkai seggnyalást tanulja.

Válaszok:
a púpos | 2013. január 11. 21:16

b+
éppen ma tiltották meg az összes iskolaigazgatónak, hogy nyilatkozzanak a médiának!
és még te írod ezt?


Az ATV-t, a Népszavát is tiltólistára tették a biboldók? Ja, nem mert kettősmérce van.

Válaszok:
Kronikas | 2013. január 11. 19:57
Rike | 2013. január 14. 17:29

Nincs az a mérce ahol egy bayer szintű fehérjehalmaztól és újságjától bármit tanulni lehetne egy leendő médiamunkásnak

Válaszok:
DFK | 2013. január 11. 20:01
DFK | 2013. január 11. 20:04
kamasuka | 2013. január 12. 08:50

Szóval csak a PC a jó. Ahol nem lehet nevén nevezni a dolgokat. Látom, te a 700 forintért ölni képes emberek pártján állsz. Egyébként ezek után az adott helyeken végzett média szakos "szakembereket" pl állami médiában tilos legyen foglalkoztatni.
Egyébként is megvan a véleményem a médiaszakokról, tipikus ruhatár-büfé szakok.


Bravó! Igy reagál egy felelős és autonóm egyetem.

Válaszok:
marko11 | 2013. január 11. 20:38

Javaslom az adott egyetemek médiaszakjai akkreditációjának felülvizsgálatát.


Nincs az a mérce, ahol egy baloldali véleménye megütne bármiféle szintet.

Válaszok:
kamasuka | 2013. január 12. 08:51

Egyetemi hallgatók gyakorlatra mennek népszabihoz ahol az atv hazudozóitól tanulnak ,,,"HAZUDTUNK ÉJJEL NAPPAL ,CIÁNOS KUNCÉTÓL ,,QRVA ORSZÁG GYF-TŐL ,BAJNAITÓL HOGYAN LEHET MEGGAZDAGODNI MÁSOK ZSÍRJÁN MÁSOK PÉNZÉN.


Elképesztő, hogy ilyen pozícióban lévő emberek ennyire gyengék szövegértésben! Bayer Zsolt egy gyilkossági kísérletet reagált le az azt megillető indulatokkal! Túl sok hasonló eset történik, amely tény érdekes módon nem kezdi ki fentiek és egyéb tiltakozó személyek ingerküszöbét. Az nem számít ugye, hogy egy fiatalembernek a sportkarrierjét teljesen tönkretették, ezzel együtt, lehet, hogy az életét is … Nem számít, amiről nem beszélünk az nincs, ugye , György elvtárs? A lényeg, nem szabad az ilyen elkövetőket állatoknak minősíteni, mert az rasszizmus.
Ebben a történetben tehát nem az elkövető a bűnös, hanem az áldozat, és mindenki, aki az áldozat védelmére kel.Ezek után csodálkozunk, ha senki sem mer segíteni a bajbajutón, néha a rendőrség sem?
Vigyázzanak, tanszékvezető uraimék, egyszer még maguk is kerülhetnek hasonló helyzetbe, és akkor karba tett kézzel nézelődünk majd, mi ugyanis nem akarunk rasszistáknak tűnni. Így lesz vétkesek közt cinkos a néma.
Nekem úgy tűnik, hogy a jobboldali magyar demokratáknak létre kéne hozniuk az Antiinkvizíciós Ligát, mert itt egyesek már nagyon szeretnek inkvizítorként tetszelegni, akkora bennük a gőg és sznobizmus. Lassan ott tartunk, hogy saját hazánkban elmondható, csak a halott magyar a jó magyar, a többi meg rasszista. Lásd a FIFA kollektív büntetését.
Kérdezem, drága, magatokat liberálisnak becézgető barátaim: jogállamban élünk még?


Aki állat, az állat.
Az embernek nevezéshez el kell érni egy szintet. A hugyozási lehetőségért késelő egyén nem ember. És az sem, aki elhallgatni akarja a bajt.


Egyik nap eltiltanak embereket egy laptól, másnap meg a szólásszabadságért vonyítanak. Pont ettől söpredék ez a vörös söpredék.

Apropo, mi lesz azokkal akikaz eltiltás ellenére mégis odamennek? Kirúgják őket?

Válaszok:
bini | 2013. január 11. 20:52
fogd a pénzt és kuss | 2013. január 11. 21:42

Na ez a független egyetem ,diktatórikus .


Szirák Péter, Szijártó Zsolt, Szajbély Mihály, Müllner András jó elvtársak a kádári garnitura itt maradt oktatói ,,kiváló oktatást nyújtanak az átkos korból tanaibóL,,,,,,"KRUMPLI LEVES AZ LEGYEN KRUMPLI LEVES" TANANYGBÓL

Válaszok:
gyaloghartur | 2013. január 11. 20:42

Ez engem kisértetiesen emlékeztet
arra, amikor Bayer Zsolt a Kozma-gyilkosságról írt 2009-ben és az azutáni
médiakampányra a Magyar Hírlap ellen.

A történelem ismétli önmagát!


Diákjait letiltó egyetem a bajnai árnyék kormányt szolgálják ,,,letiltási ötletet Ron Werber adta,ellenséges megosztó gondolatok csak is tőle származnak.


Az egyetemek vezetése még ballibi és kőkeményen politizálnak


Nehogy a diák maga eldöntse mit gondol. Még majd mást mer gondolni


Persze. És hol voltak ezek a nagyon felelős és nagyon autonóm egyetemek az elmúlt húsz évben?
Hogy csak a média szakértők illetékességi körébe tartozó kereskedelmi rádiók és tévék ügyét említsem, a kultúra mélyrepülését!
A mindenféle ostoba és gusztustalan "szórakoztató" műsorok elburjánzását.
Ez nem fáj nekik?


Hát "szajbély"-éjt én sem mennék újságilyni!
Fizessenek meg legalább úgy, mint egy bojbélyt!


Sőt, kapaszkodj meg, a Borshoz és az UFO Magazinhoz sem lehet menni gyakorlatra, hát most mond meg, micsoda cenzúra! Sajtószemétnek nem osztanak lapot, sajnálom.

Egyébként gondolom ezen is ennyire fel vagy háborodva: http://fn.hir24.hu/itthon/2013..


És ezek akarnak államilag finanszirozott szakot. Áll meg az észt. Oktasanak őnköltségen, s majd eldöntik a nebulok, hogy akarnak egy kontraszelektáló képzésben résztvenni.

Azért Balognak csak meg kéne szólalni az ügyben mégiscsak államilag finanszirozott intézményről beszélünk az egyik egyeteméről az ELTE-ről a Debreceni és Szegedi Tudomány Egyetemről.
Ez nem magánügye az Intézménynek.


Szabad sajtot akarunk!
Szabad sajtot akarunk!
Rács mögé a náci macskát!

(Egymilliárd Egér a Sajtszabadságért )


Na jó, egyre sürgetőbbé válik a rendszerváltás, és a judeobolsevik tetvek eltávolítása a közélet és az államigazgatás minden területéről... az egyetemekről is!


Aczél-Acsádi, Bolgár, Mester, Havas, Baló, Juszt, Avar. Ezek jó elvtársak, jó újságírók, hűen szolgálták az mszmp-t is, mint véleményformáló vezető újságírók. Tőlük kell tanulni ma is, jól gondolják az egyetemi vezető elvtárasak.


Igen, tudják meg hogy csak JB feneket szabad nyalni!!!!


Lol!

Persze épeszű ember enélkül sem megy a Magyar Hírlap közelébe, de lol.


"Egyik nap eltiltanak embereket egy laptól, másnap meg a szólásszabadságért vonyítanak. Pont ettől söpredék ez a vörös söpredék."

lényegretörő összefoglaló, egyetértek.


A jelenlegi egyetemi trendeknek megfelelő döntés született. Nincs min meglepődni. Elül majd ez a vihar is , mint a többi.

Válaszok:
Rike | 2013. január 14. 17:31

béci 79 köszönöm a videót, csak ez számit ami benne van, a többi elmulik.. percemberkék..


Nem csak 4 egyetemnek kellett volna elhatárolódnia a Magyar Hírlaptól!

Válaszok:
paperheart | 2013. január 11. 22:01

Elnézést, véletlen küldten el georg1945-nek válaszként. Függetlenül szerettem volna írni a többi kommenttől.


Tehát valaki azt merte mondani az ok nélkül verekedést kező, kétszeres túlerőben támadó, magyarokat megkéselő cigányokra hogy "állatok"???

Ez rassssziiiiiiizzzzzmúúússs!!! Szerintem ezért nem csak Bayert, hanem az egész Fideszt be kéne tiltani! Sőtt, egész Magyarországot be kéne tiltani! 1200 évre visszamenőlegesen!!!

Viccet félre téve ez valahol nagyon szomorú. A Fideszen - legyünk őszinték - van mit kritizálni: gazdaságpolitikában, és korrupcióban már szinte equivalens az MSZP-vel. Egy kompetens ellenzék kritikáinak tényleg lenne tere. Erre a "demokratikus ellenzék" - saját magát nem meghazuttolva - hogyan kezdi a kritikáit? Egy magyar-cigány konfliktus kapcsán élből a cigányok oldalára áll.
Hát, csak gratulálni tudok.


"ELTE, a Szegedi Tudományegyetem, a Pécsi Tudományegyetem"

Micsoda véletlen, csak nem a diáktüntetések gócpontjai..? )


Vitatkozzatok egy kicsit Lakatos Attilával is.

"Lakatos Attila: igen, ez a fajta cigány valóban állat


– Nagyon felháborított, amit a két idős emberrel tettek. A két cigány férfi előtte együtt iszogatott, majd agyba-főbe verte a kisöregeket. Az egyiket brutálisan meggyilkolták, a másik pedig most is élet-halál között van. Szavam nincs hozzá, fogalmam sincs, hogyan lehet ilyet elkövetni. Ez megbocsáthatatlan, ezekre kell mondani, hogy igen, ez a fajta cigány valóban állat. Nem tudok rájuk mást mondani – fakadt ki a lapnak Lakatos Attila.



Lakatos öt éve asztalhoz ültetné a roma vezetőket

A vajda hangsúlyozta, öt éve mondja a többi roma vezetőnek, hogy üljenek le az emberekkel, és magyarázzák el a cigányoknak, hogy mit lehet tenni és mit nem. – Akár házról házra kellene járnunk, ha szükséges. A gond azonban az, hogy nem követnek, pedig az egyszerű, normális cigányok velem értenek egyet. Ők is azt mondják, hogy ezekkel tényleg nem lehet együtt élni. Az egyik cigány mondja a másik cigányról – fogalmazott. Szerinte a romáknak le kell szokniuk arról, hogy polgármestert, jegyzőt és mindenki mást szidnak, de ők maguk nem tesznek semmit. – Semmi nem jár alanyi jogon, mindenért mindenkinek meg kell dolgozni – szögezte le."


http://www.eszakhirnok.com/mis..


Jo dontes, csak kicsit megkesett, valamint nagyon szuk a megnevezett sajtotermekek kore.


Az interneten meg el lehet olvasni.

UEFI lesz a megoldás, célhardwer lesz a számítógép, mint a mosógép.
Jó lesz nekünk:
http://techcorner.hu/pcworld/m..

Válaszok:
egysegelem | 2013. január 12. 00:17

Ez hogy jott ide?

Válaszok:
mzperix | 2013. január 12. 00:33

"A váltás oka nagyon egyszerű – a BIOS technológiájából adódóan alapértelmezetten már nagyon sok mindent nem támogat. Ilyen a 2,2 TB feletti HDD-k vagy a PCI-Express 3.0."

Válaszok:
egysegelem | 2013. január 12. 00:21

De ez hogy jon ahhoz, hogy Bayer cikke miatt 4 egyetem megtiltotta a gyakorniki reszvetelt a MH-nal?


Úgy, hogy hiába tiltják el a papír Magyar Hírlaptól, ha a neten el lehet olvasni.

Talán úgy öt év múlva a neten is csak azt tudod elolvasni, meghallgatni, megnézni, hozzászólni, amire előfizettél.

Válaszok:
egysegelem | 2013. január 12. 00:35
mzperix | 2013. január 12. 00:37

Hmm felek te nem erted ezt a cikket, hogy mirol szol, ha ez a reakciod ra.

Válaszok:
mzperix | 2013. január 12. 00:40
mzperix | 2013. január 12. 00:56

Ezt viszont tetszőlegesen ki-be lehet majd kapcsolni, mint ahogyan a gépedet is, mert kénytelen leszel váltani, mert hiába elég jó az a program amit éppen használsz, az új válétozat csak UEFI-s alaplappal fog majd menni.


Akkor ketten nem értünk semmit.

Válaszok:
egysegelem | 2013. január 12. 00:40

Hat, hogy te nem erted, az biztos, mert amit osszehordtal annak semmi ertelme. Javaslom olvasd el a cikket megegyszer. :)


Ha a főcikkről beszélsz, az napi politika, amit beidéztem, az viszont a közeli jövő, ami a mai napon túl is mindenkit érint.

Hmm: Hogy válaszolok kétszer, ha egszer?
(valójában tényleg kétszer, közben a beidézett cikk is eltűnt)


Szeretem a viccet, csak nem értem.


Javítva: Szeretewm a viccert, csak nerm éártem.


Ezeknek egy része sztem vicc tanszék - a hallgatók és a tanárok a környező presszókba járnak "gyakorlatra".


"Nesze neked demokrácia... Eldöntik a hallgató helyett, mit olvasson, mit nézzen? Az eszem megáll..."


Az én tanáraim ~ jelesül kommunikáció szakon ~ kivétel nélkül a jobb oldali sajtóhoz tartoztak, és még most, sok évvel a diplomám kézhezvétele után is azt gondolom, sok mindent tanítottak, de sem ideológiai befolyásolásban, sem "fröcsögés okításban" NEM részesültem sem én, sem a csoporttársaim.
Az ELTE diákjainak pedig üzenem, hogy egyetemükön nem egy, nem kettő "jobbos" "publicista" tanított (már a rendszerváltás után) vagy tanít most is a kommunikációhoz rokon és/vagy elengedhetetlen szakterületen, amelynek kiváló hazai ismerői.
Nem, ezzel nem azt akarom "aláírni",támogatni amit Bayer Zsolt írt, csak arra szeretném irányítani a figyelmet, hogy a kép (egy napilap kirekesztése az újságírói gyakorlat színhelyeiből) sokkal árnyaltabb, minthogy elfogadható legyen egy ilyen szigorú egyetemi ajánlás.
Lehet, azt is érdemes lenne a fejekbe idézni, a rendszerváltás előtt és azóta milyen színekben "játszott" a Magyar Hírlap...
Azt pedig csak halkan jegyzem meg, ha ezt nevezik "egyetemi autonómiának", akkor azt már a politika "férges" foga rágja, és nem ártana tiltások helyett előbb ezt rendezni.


nem , nincs meg tiltva, csak az egyetem nem engedélyezi a gyakorlatot...


Ne is engedjék, menjenek a tanulók a celebek idióta dolgain fröcsögő szennylapokhoz. Van belőlük bőven! Ahol lehet megírni, mikor, ki, kivel, hogyan. Had ne soroljam melyek ezek a lapok, celebek.


Talán a hallgató tehet róla,hogy egy bértollnok mit ir a lapjában?Hülyeség tiltani,pláne ha fizetős helyen tanul valaki.Ez a szólás szabadság,pluralizmus egyetemeinken?Mikor tüntetnek ellene? Otthon továbbra is műbalhékkal terelik el a figyelmet a valóságról.
Tisztelettel Bajorországból Beflower.


Igen, hát az egyetemek is belátják, hogy milyen sajtóterméknél töltött gyakorlat válhat a hallgató javára és milyen nem. Mivel nem "gerinctelen pártpropaganda" a képzés neve, ezért a MH-nál nyilván nem érdemes gyakorlatot tölteni

Válaszok:
kamasuka | 2013. január 12. 08:56

Menjenek az etalon albángyuribácsihoz meg az acéltmegedzikügynökhöz!


Hátha ebbe nem rokkan bele az MH, akkor semmibe. Amúgy megjegyzem, még egy-két ilyen Bayer elleni álhiszti, és az ország legnépszerűbb újságírója lesz. Még azok is olvassák, akik amúgy soha nem olvasnak újságot. Zsolt ugyanis csak azt írta le, amit a polgár nap, mint nap tapasztal Borsodtól a Nagykörútig. A valóságot, a véres valóságot, hogy egész pontosak legyünk.

Válaszok:
Hunor N. | 2013. január 12. 08:53

El sem tudom képzelni, hogy Orbán alatt vajh milyen diktatúra lehet, ha valakik simán ilyenekre is hajlandóak egy kormányközeli Magyar Hírlap kapcsán (ők az új antifasiszta ellenállók, akik qurvára rettegnek a diktatúra alatt, de csak azért is meglépik ez), de el tudom képzelni milyen lenne az a nagy demokrácia, amelyet a majmai féle banda képes lenne visszahozni a lejáratott arcaikkal, ha már egy diktatúrában is képesek lazán cenzúrázni lapokat.

Túlmozgásos alatt már volt egy Magyar Hírlapos affér, úgy látszik nem nyugszanak. Bezzeg Demszky alatti (anti)Magyar Hírlap, amit ingyen osztogattak mindig a választások környékén, mely tele volt hiteles demokrata arcokkal, na az mindig polkorrekt volt és nem hagyott kivánni valót egyes témák kapcsán.

Végül is jó nekünk, hogy demokratáink így vigyáznak ránk, meg az erkölcseinkre. Miazhogynagyonis!


Bezzeg amikor a ti kezetekben volt a lap, akkor mehetett minden szar a klotyón.


Éljen a demokrácia!


Hagyd már ezt a kettős mércével megáldott bajnai seggnyalót!


Úgy ám! És nem csak a valóságot, hanem az őszinte, kertelés- és pc-beszédmentes igazságot. Pont ezért egy a nagyon kevesek közül, aki még képes erre a sok hazug között. Arról nem is beszélve, hogy hány lap hány nyomorult újságírója értett egyet Kertész Ákossal, aki meggyalázta az egész magyarságot? Azokkal mi van? Ilyenekhez lehet menni? A magyart lehet disznózni? Az is állat.


Az egyetem, és ezen egyetemek média és politológia tanszéke tele van liberális, lmps és ősbolsevik arcokkal. Úgyhogy előre az ATV és Népfasza által megvilágított sötétségen!


Csak 2 apró közjáték, aminek az elmúlt héten voltam szemtanúja, s hogy milyen szép új világ is vár ránk az egészen közeli jövőben. Az 1-es villamoson a Fiumei út környékén kéri az ellenőr a jegyet egy cigány nőtől, aki közli, hogy nincs és egyébként is semmi köze hozzá. Az ellenőr erre udvariasan, hogy szálljon le a következő megállónál, a nő: mit képzel maga barom, esik az eső. Mondanom se kell, hogy a nő vidáman utazott tovább a egy szebb, boldogabb balliberális, jogvédett világba. A másik eset: 70-es troli, Városliget. Felszáll két 18-20 év körüli cigánylány, üvöltő lejátszóval, majd nagy röhögések közepette leülnek egy idős házaspárral szemben, azok rémülten felugranak, és elmenekülnek a troli végébe. A Lövölde térnél leszáll a két cigány, miközben hátulról jól fejbe vágják a két nyugdíjast. Magyarország, 2013.


Milyen kreatív az úr! :D

És még lájkolják is.


És ez nem kirekeztés?

Egy cikk miatt büntetni egy egész újságot?
Gondolom ez a négy egyetem ugyanígy kitiltja az összes cigányt az intézmény falai közül, ha az egyiket lopáson éri!?


Hát, konkrétan biológus vagyok... :)


Megfertőzte?
Már Európa is és Amerika is a kezükben van.


Na most politizálhatnak az egyetemek, vagy nem?
Amikor diákok vagy tanárok megmondják a privát véleményüket egy kormánypárti újságiróról - ebben nincs semmi kivetnivaló, de amikor közösen összeülnek és összehangolva támadják az illetőt, elitéjék őt - az bizony nagyon is kormányellenes politikai akciónak tünik...


Valamikor 1946, vagy 47-ben olvastam az akkori "Válasz"-ban Bíbó István cikkét, amelyben Németh Lászlót próbálja védeni, az akkori véleménymegmondók vádjaitól.
Valami olyasmit írt, hogy Németh László írásai, valóban nem mindig alkalmazkodnak a történelmi eseményekhez, de azt el kell mondani róluk, hogy mindig az igazságkeresés láza érződik rajtuk és nem az előre elhatározott véleményhez való igazodás keserves izzadságszaga.
Bayernek pedig azt ajánlom, az igazságkeresés láza ne vigye őt át a "moslékzabálásos" stilusba, amelyről is szeretném hallani a György Péter féle médiatudorok elhatárolódását.


Én azt látom, hogy a felső oktatás kezd pártpolitikai harccá válni. Lesznek a jobbos és balos diplomások.

Ha jól olvastam a média tanszékek azok, akik betiltják a Magyar hírlapot. Vagyis a jövő újságírói mind csak a balosok lehetnek csak majd?

Válaszok:
StG | 2013. január 12. 11:48

"Vagyis a jövő újságírói mind csak a balosok lehetnek csak majd?"

Azért a MH mellett vannak még jobbos sajtótermékek, MagyarNemzet, Heti Válasz, HírTV, EchoTv

Elég baj lenne, ha a MH testesítené meg egyedül a jobbos közgondolkodást.

Válaszok:
StG | 2013. január 12. 11:53

...és persze a MH-nál is vannak jó arcok, pl. Szajlai Csaba írásait többynire élmény olvasni. És nem azért, mert kormánykritikus, hanem mert mérsékelt, logikus, nem árad belőle az mindenáron való oldalhűség.


A liberális újságírás alapelve, hogy 'a hír szent, a vélemény szabad'. Ha a második tételt nem tekintik igaznak, mennyire lehet bízni a hírközlésük szentségében?

Válaszok:
respondent | 2013. január 12. 14:03

Nyilván ezek az ortodox libsi médiavezérek annak örültek volna, ha Bayer cikkét kicenzúrázza a tulajdonos. Akkor az egész szerkesztőség megtürt lehetett volna, most kollektíve tiltott.


"A György Péter, az ELTE Művészetelméleti és Médiakutatási Intézetének igazgatója,"
***
Én azt nem értem, hogy hazánk elit és szinte szimbolikus egyeteme, hogyan engedheti meg magának, hogy ez a közéleti tevékenysége folytán leginkább szélsősége anarchistának minősíthető alak ilyne pozíciót tölthessen be ott?


Aki magyar hírlapot olvas, az úgysem jut be az egyetemre.
Nem kell izgulni,


Na majd pont ez a harom szar kis videki egyetem bunko diakjai kellenek a Magyar Hirlapnak...Nekunk tettek vele szivesseget.


György Péter, Müllner András, Szajbély Mihály, Szijártó Zsolt és Szirák Péter a llegocsmányabb legdurvább és nem utolsósorban a legtörvénytelenebb bolsevista akciót hajották végre ezzel! Gondolatrendőrség, Orwell, 1984. Óriásit tévednek persze, ha azt gondolják, hogy ezzel meg tudják akadályozni a szabad gondolkozást, véleményalakotást! Ellenkezőleg, serkentik azt!

Válaszok:
Denia | 2013. január 14. 16:36

Éljen a satjtó és véleménnyílvánítás szabadsága! Éljen a lelkiismereti szabadság!


Ezt nevezik liberálfasizmusnak. De nálunk ez nem lesz olyan hatékony, mint mondjuk angliában, hiába vergődnek.

Válaszok:
Denia | 2013. január 14. 16:37

„Eddig sem jelentkeztek tőlünk a rasszista megnyilvánulásokat támogató sajtóorgánumokhoz, de a továbbiakban semmiképpen sem számíthatnak tőlünk gyakornokokra. Nem fogjuk engedélyezni a hallgatóinknak, hogy a Magyar Hírlaphoz vagy a kuruc.info-hoz menjenek kötelező szakmai gyakorlatra”.
Aki pedig mégis ide menne, azt szigorú vállrázások között a Magyar Narancshoz irányítják - ugye, így lesz György Péter.
Mellesleg ez nem kirekesztés, hiszen azt sem mondják meg, mi is pontosan az eltanácsolás oka. Talán ennyi, csak? Nem Nem. Íme:
"hallgatóikat eltanácsolják az egyenlő emberi méltóságot semmibe vevő, szélsőséges hangvételű sajtóorgánumoktól és az ott végzett szakmai gyakorlattól."
Rendben. De mi lesz a járványszerűen terjedő gyilkosságokkal, az emberi méltóságot naponta, óránként sárba tipró, öreg embereket megalázó fizikai terrorral? Azt György Péterék szerint - ezek alapján - el kell hallgatni.
Aki le meri írni: jelet kap tőlük, melyet kitiltásokkal pecsételve, viselnie kell.
Egyetemi autonómia, Magyarország, 2013.

Válaszok:
Rike | 2013. január 14. 17:36

Ne zsidózz idegen!Magyar ugyanis ilyet nem tesz.


Ha valaki tudja...

Válaszok:
Rike | 2013. január 14. 17:37
Rike | 2013. január 14. 17:42

A bűnözésnek nincs színe. Nincs genetikailag meghatározott
bűnözés. Mert ha szerinted van, a román nacionalisták álláspontját szajkózod, csak ők a roma szó helyébe a magyar szót teszik, Erdélyi barátaink mesélhetnének erről. Akarod? Vagy emlékszel Austriára? Mindenűtt ki volt írva: Magyar ne lopj! És ne hidd hogy csak aromák loptak!

Válaszok:
OberEnnsinnen | 2013. január 14. 18:22

Azért Te ennél sokkal jobb vagy. Beleolvastam a blogodba. Te legalább nem hazudod hogy van. És jó is. Tudsz magyarul. Ez külön öröm, mert manapság nem túl jellemző. Te salute!


Nem bűnözési színről írtam. Jelenségről, öreg, magatehetetlen, életüket végigdolgozó emberek méltóságának legányolásáról, megfélemlítésükről, terrorizálásukról.
Az elkövetők döntő többsége - 80-90 százaléka:
- 12-14 éves korától "felnőttként" van kezelve környezete részéről,
- Általános isk. tanulmányait nem fejezte be,
- Országos hírhedtséget bűncselekménnyel szerzett, ez előtt már volt ellene rendőrségi eljárás,
- munkahelye - isk. végz. hiányában - nem volt,
- a bűncselekménye elkövetése megmagyarázhatatlan brutalitást mutat.
Röviden. Döntsd el, van színe, vagy nincs. (Szerintem ez nem perdöntő.)

Válaszok:
Rike | 2013. január 14. 18:51

Valamelyik móri elkövetőre céloztál? Jó, értem. Ezzel együtt, a családom anyai része, esze és vagyona nélkül menekült, mert történetesen nem volt délszláv. (mellesleg akkor, ott. lehet ez sem volt elég a túléléshez). Mindegyikünk lehet az aktuális roboz. Igen, kicsit halmozott, de egy is sok lenne. Hány évünk volt rá? Mi Kunok a legmegátalkodottabb pusztai lovasnemzet voltunk, viszonylag csekély empátiával a magántulajdon iránt. Egyszer IV. Béla idejében ki is vertetek az országból az ismeretes ereménnyel, de a mai énem érti a Ti akkori éneteket. De kaptunk aztán néhányszáz évet, és van jobb , becsületesebb, dolgosabb magyar, mint a jász, meg a kun? A borzasztó az, hogy a cigányságnak nem adatott ennyi idő. Ezt nekünk kell megoldani, mert a körmünkre ég.

Válaszok:
Chopin | 2013. január 14. 21:04
OberEnnsinnen | 2013. január 15. 16:29

Idő az már nincs. Újév óta 3 halott és több sebesült a gyorsmérleg. Számolgass csak év végére ez hány legyilkolt , megnyomorított, kifosztott emberre jön ki? Most tényleg másoljuk be neked is a 2011-es bűnelkövetési listát, amin csak az adott rassz által elkövetett bűnesetek szerepelnek?
Időd kérsz, a lelked rajta. Én nem kérek időd, mert kaptak eleget. Tutujgatást segítséget, megértést. Hosszú évek óta szívja a vérünket ez a fajta és csak kullancsként ül rajtunk. Szégyent hoz ránk, kárt okoz és még az életünkre is tör.
Idő az nincs!!! Holnap a te, vagy az én szerettem következik, vagy te magad. Itt már nincs helye megértésnek, megölnek! Nem érted? Sajnos a hozzád hasonló tolerancia gerjeszti ezt, mert világos, hogy a "rasszizmus" szó fedezete alatt ők biztonságban érzik magukat és megtehetik azt, amit. Nincs több tolerancia, mert elfogyott a türelem! Mond milyen kényszer hatására nem akarod elfogadni a nyilvánvalót? Miért nem akarod látni azt ami történik? Nem érted, hogy (nem bántólag), de a hozzád hasonlók, eszmetársak miatt történik ez most már? Nem akarunk több halottat és terrort! Csukják le azokat a cigányokat akik fosztogatnak és embert ölnek, ha kell az egész népcsoportot! Önfenttartó börtönökbe. Ha nem megy akkor inkább fizetünk, ha nincs elég börtön, akkor építünk! CSAK NE LEGYENEK KINT, mert ha végleg elpattan az embereknél a cérna akkor nem kell már börtönökbe sem vinni őket, csak elföldelni.

Válaszok:
Rike | 2013. január 17. 21:06

Teljesen másról beszélsz.


Nem értek egyet a tiltással,borzadjon mindenki folyamatosan ettől a kiváló sajtó/vég/terméktől!


Így nevelődik ki a következő posztkommunista sajtógeneráció! Az olyan szélsőbaloldali, uszító, gyűlöletkeltő médiákhoz, mint az ATV az Origó, vagy az Index, nem beszélve a Népszaváról, vagy a Népszabadságról bezzeg szívesen küldik a hallgatókat! Eléggé felháborító vélemény. Ebből is látszik, hogy a felsőoktatás egy részében, de számos hasonló "rétegértelmiségi" körben a demokrácia azt jelenti, hogy szabadon lehet dönteni, az általunk kijelöltekből. Szerintem az itt vázolt döntés után ne tessenek demokráciáról beszélni, mert azt nagyon furcsán tetszenek értelmezni. Ez a fajta demokrácia egyenes út az olyan veszedelmes és embertelen diktatúrához, mint a Kádári volt!


A sok vén szar komcsi egyetemi tanár már elfelejtette, hogy a tiltás az érdeklődést vált ki.

A szüleim soha nem tiltották, hogy dohányozzam. Így nem is sikerült soha rászoknom.


Kommunista náci.
Világos.


Nesze bazmeg, Orbándiktatúra!

Kón Bendit segiccs!


Kónék a Magyar Nemzet cenzurázását javallották.

http://mandiner.hu/attachment/..



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó