Szervezett hazugsággyárként működik a gyurcsányista propagandamédia

2016. február 12. 17:47

Stumpf András
Mandiner

Prímán elszórakozom, amikor kormány- és DK-s heccoldalak egyszerre gyalázgatnak, az viszont közérdekű, hogy a kedves olvasó is tudjon róla, miféle blog ez, ki szerkeszti és miért. Hogy épp olyan hiteles és megbízható, amilyen maga Gyurcsány Ferenc.

Személyes sérelmekkel nem traktáljuk az olvasót. Főleg akkor nem, ha a karaktergyilkossági kísérlet a netszemét bűzlő legaljáról érkezik, névtelenül írt, össze-vissza hazudozó blogbejegyzés formájában. 

Itt is csak a kiinduló pont személyes. Az ok. Eddig ugyanis nem jutott el az ingerküszöbömig a Nyugati Fény nevű blog, minthogy azonban a héten címlapjukra kerültem, egy kedves olvasónk felhívta a figyelmem erre az ízléses termékre. Óriási élmény volt. A „Szervezett hazugsággyárként működik a fideszes propagandamédia” című cikkből például megtudhattam, hogy Bayer Zsolttal és Bencsik Andrással együtt ennek a szervezett hazugsággyárnak a munkása vagyok, „a Fidesz nyikhaj propagandistája”, aki szegény embereken, éhező gyerekeken gúnyolódik, valamit az „újságírás” legalja. Olyan mélyre az emberalattiságban ráadásul még Bayer Zsolt sem merészkedik, mint én. „De Stumpf Andrásnak nyilván nem voltak erkölcsi aggályai, hogy ilyen gyalázatos módon szolgálja ki a Fideszt.”

A névtelen szerző idéz is tőlem néhány sort ebből a cikkemből, amelyben ugyan semmiféle gúnyolódás nincs sem szegény embereken, sem gyerekeken, de hogy olvasni, szöveget értelmezni nem képes a szegény névtelen, az legyen az ő baja. Nyilván nem véletlenül nincs neve neki. Mégis, ekkor már érdekelni kezdett, hogy az anyja mégis milyet adott neki. Mert nyilván adott. 

S ahol a szükség, ott a segítség! Nem is akárki: maga Szigetvári Viktor. Amint a PestiSrácok kiszúrta, Szigetvári már tavaly lerántotta a leplet a blog készítőiről, de most ráleltem az Együtt vezérének február 3-i Facebook-bejegyzésére is, ami igazi kulisszatitkokkal szolgál a kortárs baloldali elit mindennapjaiból:

„Amikor Juhász Péter barátommal közösen találkoztunk Gyurcsány Ferenccel, és megkértük, ne az asztal alatt rugdosódjanak, hanem nyíltan mondják el a véleményüket, ne névtelen blogokon, akkor a pártelnök elismerte, hogy a párt kommunikációs teamje irányítja a Nyugati Fényt és az Európa Kávézót is. Még találkozót is szervezett nekem Mandula Viktorral, aki Vágó István és Gréczy Zsolt mellett írja ezen blogokat. Mandula Viktor azt ajánlotta a megbeszélésen, hogy ha az Együtt nem kritizálja Gyurcsányt, akkor a blogok is felhagynak a névtelen gyalázkodással. A találkozó gyors véget ért.”

Azaz? Szervezett hazugsággyárként működik a DK-s propagandamédia! Kész. Végem. (Szmájli, szmájli, szmálji.)

A fideszes karaktergyilkolászásra létrehozott oldal, a 888.hu is betámadott már persze, mondjuk itt és itt. Ott sem vállalta a nevét, arcát a bátor és okos körmölő. Mégis, egy fokkal azért a 888 is tisztességesebb a DK-s hazugsággyárnál. Ott legalább G. Fodor Gábor látható. A DK-nál senki. Szigetvári Viktortól kell megtudnom, hogy vagy a nagyszerű Vágó István, esetleg a páratlan Gréczy Zsolt, netán mégis inkább (...uhhh, róla még jelző sem jut eszembe) Mandula Viktor felel a döcögős sorokért! (Mandula egyébként a nyitókép bal oldalán látható. A montázs a PestiSrácok kitűnő munkája.) A DK-s oldalon, ellentétben a 888-cal, még főszerkesztő sincs megjelölve, akin számon lehetne kérni a baromságokat. Elméletileg legalább. Ha kedvem lenne hozzá valamiért.

Persze nem lenne. Prímán elszórakozom, amikor kormány- és DK-s heccoldalak egyszerre gyalázgatnak, az viszont közérdekű, hogy a kedves olvasó is tudjon róla, miféle blog ez, ki szerkeszti és miért. Hogy épp olyan hiteles és megbízható, amilyen maga Gyurcsány Ferenc, netán azok a lájkvadász kamuoldalak, amelyek időről-időre felkapják a legképtelenebb híreket.

Például azt, hogy meghalt Vágó István.  

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
A bejegyzés trackback címe: http://media.mandiner.hu/trackback/20327