Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2016. december 21. 22:27 | Írta: Stumpf András

Rónai Egont is megkereste Simicska Lajos azzal, hogy szerződjön a Hír TV-hez, de marad az ATV-nél – értesült a Mandiner. Rónai nem kommentálta az értesülést.

Nemet mondott Simicska Lajos ajánlatára Rónai Egon – értesült a Mandiner.

Megbízható forrásoktól úgy tudjuk: a médiatulaj-nagyvállalkozó nem csak Kálmán Olgára vetett szemet, de egy közvetítő útján az ATV másik húzónevét is megpróbálta átcsábítani a Hír TV-hez.

Rónai Egon öt éve vezeti az ATV politikai-közéleti műsorait (Start!, Csatt, Tetthely) valamint saját portréműsorát, a Húzós címűt. Értesüléseink szerint akár havi több milliót is megért volna Simicskának, ha Rónai hozzá szerződik: Kálmán Olgával ellentétben - aki február 15-től a Hír TV-n vezet műsort - azonban ő nem állt kötélnek és marad az ATV-nél.

Akárcsak Havas Henrik, akit Simicska ugyancsak megpróbált átcsábítani – szintén sikertelenül.

Értesüléseinkkel megkerestük Rónai Egont is, aki azonban nem kívánta kommentálni azokat. 

A bejegyzés trackback címe: http://media.mandiner.hu/trackback/27326


Összesen 71 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Azért nem mindenki adja el magát egy köpönyeget fordított árulónak. Kálmán Olga hajlandó volt rá.

Válaszok:
Bástyaelvtárs | 2016. december 22. 05:57

Mindkét adó ekézi a magyarokat, telkesen mindegy, melyik eke hol szántja a "földet".
Az ATV hívei majd időnként átkapcsolnak Olgára.


Te nézed is az ATV-t, vagy csak hülyeségeket beszélsz a levegőbe?


Rónai nem kommentálta a hírt.............MÉG nem mondott igent.

Válaszok:
ÁrPi | 2016. december 22. 09:54

Ugyebár Sándor pásztor az említett "nagy" Németh, a "kis" Németh (Szilárd, ki névrokona RezsiSzilárdnak) pedig annak ATV csatorna-hírigazgató fia .

Akitől Egon marasztaló ajánlatot is várhat , habár Olgáról a 444-hu pletykája -cáfolandó a csúnya búlvármocsár négymillió Forintos híreit-

azt írja - ""Az ATV-s fizetéséhez képest jóval kevesebbet kap Kálmán Olga a Hír TV-nél.""

Válaszok:
Acfan777 | 2016. december 22. 09:49

Ha a 444 pletykája cáfolandó a csúúnya fideszbúlvármocsarat az Olga havinettójáról igaz

(,hogy ""Az ATV-s fizetéséhez képest jóval kevesebbet kap Kálmán Olga a Hír TV-nél.""),

akkor az ATV bérszámfejtőinek :-) pénzajánlatot tán nem is kell fontolgatnia...

..és Egon részéről nemet mondani imigyen Simicska csábítására kevésbbé "hősiesség"...

Válaszok:
Julismama2 | 2016. december 22. 11:08

be nem veszem, de R.Egon "hősiességét" :) kisebbíteném, és szerintem marasztaló ajánlatot is kaphatott,
K.Olga pedig amennyiben Nem nagyobb pénzért megy el akkor inkább valami elhivatott szellemű nagyság :-)

Válaszok:
Bokros Birka | 2016. december 22. 10:55

Még rosszabb a helyzet........


Jólvan na :)

Írtam én szmájlit néhol :)

Válaszok:
Bokros Birka | 2016. december 22. 11:42

Nem Simicska volt az áruló, hanem Orbán.


Meg több ezer milliárdos eus pénzek mellett. De ha nem lesznek eus pénzek, vagy csak kevesebb, a lufi kipukkad.

Válaszok:
Text adósság | 2016. december 25. 19:29


Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó