Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2017. február 3. 22:34

A Breitbart Holdings Inc. megvásárolta a breitbart.hu címet a 444.hu szerint. A jobboldali amerikai lap azonban nem biztos, hogy Magyarországra akar jönni.

A jobboldali amerikai újság, a Breitbart anyacége bejegyeztette a breitbart.hu domain nevet – számol be a 444.hu. A Breitbart az amerikai elnökválasztás során végig Donald Trumpot támogatta és a lap vezetője, Steve Bannon a Fehér Ház szenior tanácsadójának is nevezték ki.

A hírportál azonban nem biztos, hogy Magyarország felé akar terjeszkedni. Lehet, hogy csak a biztonság kedvéért foglalta le a címet, ugyanis Franciaországban megvették előlük a breitbart.fr címet.  

A bejegyzés trackback címe: http://media.mandiner.hu/trackback/28267


Összesen 11 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



A mandiner/reakció nem a magyar 'breitbart' régóta?



Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó