Ezért távozott volna az Index főszerkesztője?

2017. május 16. 19:32

Dévényi István
Válasz

Az Origo természetesen azonnal megfejtette, annyit segítek, hogy most kivételesen nem Soros.

„Apró kis adalék, hogy az Origo természetesen azonnal megfejtette, hogy szerintük mi, pontosabban ki állhat Dudás távozásának hátterében. Annyit segítek, hogy most kivételesen nem Soros. Az Origo e témában írt szövege amúgy tanulmányértékű, mert minden benne van, amit a kormánypárti nyilvánossági felületek működéséről manapság tudni lehet. (...)

A kormánypárti nyilvánosság bátrabb felületei egyébként máris megfejtették a felmondás okát: a 888.hu szerint Dudás Gergely politikai megrendelést kapott, és ezt sugalmazza az Origo is. Utóbbi szerint máris elindult az Index szerkesztőségének szétesése. Sőt, később azt is beleírták az Origo anyagába, hogy hamarosan több újságíró is távozhat. Úgyhogy aki érteni szeretné a történetet, ebbe az irányba keresse a valódibbnak tűnő megoldást.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
A bejegyzés trackback címe: http://media.mandiner.hu/trackback/30220