Andy Vajna

2017. április 5. 11:34
Sebestyén Balázsék a Rádió 1-en, Andy Vajna rádiójában kritizálták a CEU ellehetetlenítését. Vajna ennek annyira nem örült, ezért azt ígérte: beszélni fog Balázsékkal az ügyről.
2017. január 27. 09:58
Amikor a Fidesz vásárolja be magát sameszeken, vízhordókon, pajtikon és a Kaya Ibrahim-arcképcsarnok többi jellegzetes alakján keresztül a médiába, azzal a Médiatanácsnak és a GVH-nak semmi baja nincsen.
Orgánum
2017. január 9. 08:06
Tudták, hogy Gajdics Ottó volt a főiskola utolsó KISZ-titkára Nyíregyházán? Hát azt, hogy egy vérző gyerekkéznek köszönheti médiakarrierjét? Hogy egyáltalán nem haragszik Simicska Lajosra, sőt, zseninek tartja? A kormánypárti média egyik fő tartóoszlopával, a Magyar Idők és a Karc FM főszerkesztőjével beszélgettünk, hogy megtudjuk, ki is az ember, akiből tévészereplései alatt leginkább a vértolulás látszik. Ezt egyébként kikéri magának. „Ilyen az orgánumom.”
2017. január 6. 10:09
Az Átlátszó videón foglalta össze, hogy vándoroltak át az állami hirdetések a Simicska-birodalomtól a Habony-Vajna-körhöz.
2016. december 10. 12:11
3,4 milliárd vissza nem térítendő állami támogatást kapott a PR-Telecom, az a szigethalmi székhelyű szolgáltató, amely december elsején bejelentette: januártól kiveszi csomagjából többek között a Hír TV-t is, és inkább a Vajna-tévéket meg pornót sugároz.
2016. december 8. 08:39
Mészáros Lőrinc egy pillanatra nem figyelt oda, és már övé is volt az Echo TV. Andy Vajna megvásárolta Sebestyén Balázsékat műsorostul. A Figyelő Schmidt Máriáé. És még csak szerda van.
Rádió 1
2016. december 2. 11:50
Leszerződött Andy Vajna rádiójával, a Rádió 1-gyel a népszerű reggeli műsor, a Morning Show csapata – írja a 24.hu. Sebestyén Balázs, Rákóczi Ferenc és Vadon János műsora december 5-étől indul újra az adón. A sajtótájékoztatón arról beszéltek, hogy ígéretet kaptak: szabad kezet kapnak és úgy folytathatják, ahogy a Class FM-nél abbahagyták.
2016. november 27. 09:40
Ha Georges-Louis de Buffon nem tévedett, akkor Balázs és műsora nem is igen köthet ki másnál, mint Andy Vajnánál, vagyis a Rádió 1-nél. Csak hogy megtörjék a magyar átkot.
2016. november 24. 09:25
A média rohadtul átpolitizált, nem csak nálunk, máshol is. Azt kell eldönteni, mi vállalható be ebben a helyzetben. Rajtunk és a rádión nem lehetett érezni se azt, amikor Lajos jóban volt Viktorral, se azt, amikor összeveszett vele. Interjú.
2016. november 16. 07:31
Hogy Rácz Károly (aka Terry Black) főállású bulvárproletár primer hírforrás lehet egy ellenzéki pártvezető szexuális orientációjának tekintetében, az már eleve a Mariana-árok szintje volt.
2016. november 15. 09:22
Jó előre fel kell készülni 2018-ra és a hatalom kegyeltjeinek számító médiumok már most igyekeznek megdolgozni a bizonytalan választókat.
2016. november 14. 13:17
Mi középen állunk, az RTL az, ami a másik oldalon van. Nem gondolom, hogy a kormányellenesség függetlenséget jelent. Interjú.
2016. október 28. 13:49
Aljamunkát végeztet a Párt a Habony-Vajna-Mészáros és még ki tudja kinek a tulajdonaiba vándorolt sajtó(vég)termékekkel: Ripost, 888, Lokál, TV2, és a nagyot zuhant Origo.
2016. október 18. 19:03
Andy Vajna médiacége műsorszolgáltatási jogot kért az Európai Unió országaiban, valamint Ukrajnában és Szerbiában a Humor+ szórakoztató tévécsatorna elindítására. A csatornát először Magyarországon, valamint a szomszédos országokban indítaná el a Magyar Broadcasting Co. és regionális leányvállalatai. A román Audiovizuális Tanács már megadta az engedélyt, ahol hamarosan nyolc másik csatornával együtt indul a Humor+.
2016. október 17. 14:13
Ez a magyar hírműfaj rövid távú jövője: a közpénzünkkel kitömött tulaj által vásárolt csatornán a tulaj saját lábon álló nejének bizniszét hirdetik prime time-ban.
El?
2016. október 15. 09:58
Az év végén távozhat a TV2 éléről Dirk Gerkens, már keresik az utódját – állítja több, egymástól független forrásokra hivatkozva a Magyar Nemzet. A TV2 cáfolja a lap értesüléseit.
2016. október 13. 09:11
Orbán pontosan az ilyen emberekre számított, amikor kiépítette a rendszerét, tudta, hogy az emberek többsége behódol, ha egzisztenciális nyomásnak teszik ki, hiszen behódoltak a Kádár-rendszerben is. Interjú.
2016. augusztus 16. 12:41
Az az ember mondja el a szabadságért életüket adók történetét, aki szerint szabadság az, ami itt a visszataszító TV2-jével zajlik. Ha viszont az a szabadság, akkor tényleg Magyarországon a legszabadabb a sajtó Európában.

összesen: 80 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 következő utolsó