belföld

2016. november 30. 11:52
A MTI hírkezelési gyakorlata immár túllépett a szakmai és erkölcsi határokon, súlyosan sérti a tájékozódáshoz való alkotmányos jogot és ellentétes az MTI működését keretbe foglaló, hatályos magyar törvényekkel is.
2016. november 28. 18:10
Balázs egy műsorvezető, a Morning Show egy műsor. A kettő nem ugyanaz. Reggeli műsor volt is, lesz is, hogy milyen néven, teljesen mindegy. Interjú.
Sorakozó
2016. november 28. 15:57
„Seggnyaláshoz sorakozó itt” – írták fel sárga festékkel a Demokrata Andrássy úti szerkesztőségének kerítésére vasárnap éjszaka. Az épület megrongálása miatt a szerkesztőség feljelentést tett.
2016. november 27. 09:40
Ha Georges-Louis de Buffon nem tévedett, akkor Balázs és műsora nem is igen köthet ki másnál, mint Andy Vajnánál, vagyis a Rádió 1-nél. Csak hogy megtörjék a magyar átkot.
2016. november 26. 19:18
Pénteken én is aláírtam a papírt, elhagytam az aljas, gyáva módon kivégzett Népszabadságot, életem első és egyetlen munkahelyét, ami a szenvedélyem, az életformám volt.
2016. november 26. 17:07
Titkosszolgálati eszközökkel figyelik meg a sajtómunkásokat, poloskákkal rakják tele az MTVA épületét, zsarolással próbálnak meg újságírót beszervezni.
2016. november 26. 09:58
A szokatlanul hosszú cikk elolvasása közben és után az a határozott érzése támad az embernek, hogy ismét egy amerikai titkosszolgálat által „megrendelt” anyagról van szó.
2016. november 25. 09:46
Mind a szingli vásárlók bizarr ünnepét, mind a fogyasztói társadalom szimbolikus dátumát, a fekete pénteket az infokommunikációs technológiák és a média élteti.
2016. november 24. 09:25
A média rohadtul átpolitizált, nem csak nálunk, máshol is. Azt kell eldönteni, mi vállalható be ebben a helyzetben. Rajtunk és a rádión nem lehetett érezni se azt, amikor Lajos jóban volt Viktorral, se azt, amikor összeveszett vele. Interjú.
Rádióaszály
2016. november 21. 17:08
A Kreatív Online felhívja a figyelmet: ebben a pillanatban csak a közrádió négy csatornája, a Kossuth, a Petőfi, a Bartók és Dankó hallgatható országszerte. 1991 óta először nincs egy országos kereskedelmi rádió sem az érti.
2016. november 21. 15:38
Álhíreket megjelentető hírportálok tucatjai, sőt százai működnek világszerte. Macedóniában pedig immár egy teljes falu az újságírás ilyen formájú megcsúfolásából él.
2016. november 20. 12:35
A gépezet egyre olajozottabban működik. A Ripost bedobja a koncot, majd jönnek a többiek – a Tv2 mellett az Origo, a Lokál, a 888 –, újrarágják a matériát, és feltálalják a fogyasztóiknak
2016. november 18. 14:17
Mondjuk értjük mi, hogy nehéz megkülönböztetni a mi híreinket attól, amit a TV2, az MTI és a Mindenegybenblog közöl, de akkor tisztázzuk: ők hazudnak, mi pedig viccelni próbálunk.
2016. november 18. 11:43
Komoly félelemmel tölt el, ami most történik, és aminek gyönyörű példái a TV2 felvillanó reklámjai. Egyesek szerint csak apró kis törvénysértésről van szó, ám szerintem sokkal rémisztőbb ez az egész.
2016. november 16. 13:24
Az a kérdés, hogy miután a kormány leteperte a közszolgálati médiát, bezáratta a Népszabadságot, hazugsággyárrá silányította a TV2-t, miért teszi tönkre és/vagy zsarolja a legnagyobb hallgatottságú kereskedelmi rádiót és annak szókimondó reggeli műsorát.
2016. november 16. 07:31
Hogy Rácz Károly (aka Terry Black) főállású bulvárproletár primer hírforrás lehet egy ellenzéki pártvezető szexuális orientációjának tekintetében, az már eleve a Mariana-árok szintje volt.
Médialavina
2016. november 15. 21:15
Csermely Péter, a Magyar Idők főszerkesztője lesz a megszüntetett Népszabadság kiadójának tartalomfejlesztési igazgatója. Csermelyt a Magyar Idők élén Gajdics Ottó váltja.
2016. november 15. 09:22
Jó előre fel kell készülni 2018-ra és a hatalom kegyeltjeinek számító médiumok már most igyekeznek megdolgozni a bizonytalan választókat.

összesen: 2570 db | 18 db/oldal

első vissza 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 következő utolsó