bíróság

Brückner Gergely
2016. október 28. 07:40
Ha tudná, sem mondaná meg, ki volt a forrása – de nem tudja. Brückner Gergelyt épp azzal vegzálja a rendőrség, hogy adja ki, kitől tudott egy Matolcsy György által Lázár Jánosnak írt levélről. A Figyelő több szakmai díjjal kitüntetett oknyomozója tavaly januárban írta meg, milyen rossz üzletet csinált a magyar állam az MKB Bank megvételével, Matolcsyék erre abszurd módon büntető feljelentést tettek üzleti titok megsértéséért. Sérül a sajtószabadság? Interjúnk.
Médiacsata
2016. június 27. 16:10
Pert nyert másodfokon a Jobbikkal és Novák Előddel szemben az ATV: Novákák helyreigazítást követelve perelték be a csatornát egy 1956-os megemlékezéssel kapcsolatos, Szabadság téri akció miatt. Vesztettek.
2016. május 7. 14:59
Megpróbálták lelőni egy kormánykritikus török napilap főszerkesztőjét bírósági tárgyalásának szünetében. A lap két munkatársát utóbb öt évre ítélték „kémkedés és államtitkok felfedése” miatt.
Nemzetközi eljárás?
2016. január 12. 16:23
A Mahir ügyvédje korábban azt nyilatkozta, hogy a cég milliárdos nemzetközi kártérítési eljárásokat indíthat a főváros ellen, mivel felerészt külföldi tulajdonban áll. A Mahir 50 százalékss német tulajdonosa, az euroAWK ugyanakkor közölte: nem tervezik, hogy nemzetközi bírói fórumhoz fordulnak.
Hadoszlopok
2016. január 12. 11:17
Bár a Fővárosi Törvényszék bejelentette, napokon belül határoznak arról, hogy megtiltják-e az ítélethozatalig a Mahir Cityposter hirdetőoszlopainak bontását, a főváros nem várja meg a döntést: addig is tovább bontják az oszlopokat, és arra hivatkoznak, hogy a felperes előző erre vonatkozó kérelmét is elutasították.
Georgij Kulakov vs. ügyészség
2015. december 1. 13:28
Az ügyészség megrovásban részesítette az Index újságíróját, aki migránsnak adta ki magát, hogy testközelből írhasson a Magyarországra érkezőkkel szembeni bánásmódról és az idegenrendészeti eljárásról. Nyilas panasszal élt a döntés ellen, mert szerinte a sajtótörvény megengedi ezt a fajta információszerzést. Panaszát elutasították, az ügy bíróságra kerül.
2015. április 7. 13:41
Puzsér Róbert az ellene folyó büntetőeljárásban sem fogta vissza érzelmeit: az utolsó szó jogán is többször elismételte azt a kifejezést, ami miatt végül elítélték.
Véleményszabadság
2015. január 15. 15:43
Ingyenes jogsegélyt ajánl fel a kuruc.info szerzőjének, illetve felelős szerkesztőjének a Társaság a Szabadságjogokért. A TASZ egyaránt vitatja a holokauszt tagadását tiltó büntetőjogi tényállás és az internetes tartalmak széles körű blokkolását lehetővé tévő szabály alkotmányosságát.
2015. január 14. 18:43
Magyar bíróság még nem rendelte el egy internetes tartalom hozzáférhetetlenné tételét, most viszont a Kuruc.info egy 2013-as holokauszttagadó anyagának törlését rendelték el. Az amerikai tárhelyszolgáltatónak egy napja van, hogy eltávolítsa a cikket.
2013. június 20. 10:22
A válságban lévő görög kormány koalíciós tárgyalásokon kívánja rendezni a görög közmédia helyzetét, amelyet egy bírósági döntés alapján kötelesek újraindítani.
2013. április 11. 16:17
Egy cikkhez érkezett, személyét sértő hozzászólások miatt emberi méltóságának megvédése érdekében fordult bírósághoz Lázár János.
2013. február 5. 10:14
Az emberi méltóságra, valamit a kiskorúak védelmére vonatkozó jogszabályok megsértése miatt bírságolta meg a TV2-t a médiatanács. A reklámszabályok megsértése miatt további 2,5 millió forintos büntetést kapott a csatorna.
2012. december 5. 08:33
Kellő kreativitással és kutatómunkával lehetne mit tenni a szélsőséges tartalmak, így a kuruc.info visszaszorítására, de hiányzik a politikai szándék az egy éve alakult a CivilMédia szerint. Bodrogi Bea és Kárpáti József, a CivilMédia két ügyvédje a Papcsák Ferenccel, a kommentelőkkel, és a rendőrök arcának kitakarásával kapcsolatos ügyekről is beszéltek a Mandinernek.
2012. december 3. 19:47
Találkozunk a következő peren januárban, amelyet megint csúfosan el fogsz bukni, és te maradsz mindörökre az az ügyvéd, aki lepattant a HírTV-ről.
2012. november 19. 13:40
Alakilag érvényes pályázat nincs, a pályázati eljárás ugyanakkor mégis eredményes.
2012. november 16. 11:28
Az NMHH Médiatanácsának pénteken közzétett blogbejegyzése kiemeli: új eljárásra, és nem a pályázaton második legtöbb pontot szerző pályázó nyertessé nyilvánítására kötelezte a médiahatóságot a Fővárosi Ítélőtábla.
2012. november 7. 18:51
A Fővárosi Ítélőtábla végzése szerint végrehajtható a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának azon határozata, amelyben felmondta a Neo FM-et működtető FM 1 Zrt. médiaszolgáltatási szerződését.
2012. október 30. 11:06
Első fokon 1 év 8 hónap börtönbüntetésre ítélte a bíróság Gáspár Győzőt, felesége 1 év 6 hónapot kapott. Az ítéletet mindkét esetben felfüggesztették. A házaspárt az adóbevételt jelentősen csökkentő, két rendbeli adócsalás bűntette és annak bűnsegédlete, csalás és folytatólagosan elkövetett magánokirat-hamisítás miatt ítélték el.

összesen: 25 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 következő utolsó