hírportál

Mandula news
2017. január 20. 14:33
Indul a Mandula híroldala: az eddig is működő, baloldali ellenzéki hangvételű Nyugati Fény blog hírportállá alakul.
2016. április 27. 16:37
Egyrészről miért kell a minőségi újságírás cím alatt az unalmas újságírást támogatni, másrészről miért pont a középszer libnyafi állatorvosi portálját?
2016. február 2. 17:13
A gyakran féligazságokat, nem ritkán teljes ostobaságokat és álhíreket közlő oldalak óvatos becslések szerint is csak Magyarországon százezreket érnek el naponta, sőt olykor a milliós nagyságrendről sem túlzás beszélni.
Vétel-eladás
2015. június 29. 09:12
Eladná az Origó hírportált és az azt működtető céget a Magyar Telekom – írja a Világgazdaság. A lap szerint a lehetséges vevők közt van Habony Árpád médiacége, illetve Simicska Lajos médiakonszernje is.
2015. június 25. 15:33
A Kuruc.info „Holokamu" című aloldalának elérhetetlenné tételét rendelte el a Pesti Központi Kerületi Bíróság a holokauszt megtörténtének tagadása miatt – adta hírül az atv.hu. Az oldal emlékeztet: Deutsch Tamás 2013-ban adott 72 órás ultimátumot az ügyészségnek, hogy szüntesse meg a jogsértő állapotot.
2013. november 5. 13:10
Látványos megjelenést, a legújabb multimédiás megoldásokat, részletes híreket, elemzéseket, és videókat ígér a VS.hu, amely november 5-től érhető el.
2013. november 1. 14:47
A dizájn nekem sokkal inkább tech blogra emlékeztet, mint közéleti tartalomra. De ettől függetlenül is érdekes kísérlet lesz ebbe a dizájnba tartalmat varrni.
2013. augusztus 16. 11:39
A damaszkuszi kormányhoz hű, Szíriai Elektronikus Hadsereg elnevezésű csoport csütörtökön magára vállalt több, amerikai médiaportálok ellen elkövetett hackertámadást.
2013. augusztus 1. 13:24
Több mint száz, magánszemélyek által engedély nélkül működtetett hírportált zártak be az elmúlt két hónapban Kínában – jelentette a Beijing News című lap értesüléseire hivatkozva a hongkongi South China Morning Post csütörtökön.
2013. július 23. 09:32
A Guardian honlapján egy kattintással lehetővé a királyi család gyermekáldásáról szóló hírek eltüntetését a címlapról. A Sun bulvárlap pedig ötletes címlappal köszöntötte a trónörököst.
2013. március 22. 14:23
A Wallis Asset Management Zrt., illetve a Wallis vállalatcsoport semmilyen médiapiaci érdekeltséggel, vagy befektetéssel nem rendelkezik, és a jövőben sem tervez ilyet – közölte a Mandiner.médiával Müllner Zsolt vezérigazgató az Uj Péter oldalával kapcsolatos hírekre reagálva.
2013. március 20. 15:14
Van Wallis-pénz az Uj Péter által alapított, májusban induló hírportál mögött, ám korai lenne Bajnai Gordon média-zászlóshajójaként tekinteni a kísérletre – írja a csütörtöki Heti Válaszban Stumpf András.
2013. március 16. 12:32
A Cink értesülései szerint jetivalasz.hu domain alatt fog futni Uj Péter új hírportálja.
2013. március 7. 18:07
Kétségtelenül óriási bravúr, hogy a sok primadonna, öntörvényű médiarocker és más online csepűrágó produktumából éveken át sikerült valami online hírlapfélét előállítani és ez elsősorban a mindenkori háttéremberek érdeme.
2013. március 3. 11:45
Elfogadta pénteken a német törvényhozás alsóháza, a Bundestag a Lex Google néven is emlegetett jogszabályt, amelynek alapján fizetésre kötelezhetik keresőoldalak vagy hírgyűjtő portálok üzemeltetőit, ha túlságosan nagy terjedelemben jelenítenek meg idegen sajtószövegeket.
2013. február 25. 14:25
Most lesz jó online elemzőnek lenni, őrült jókat lehet okoskodni arról, hogy mekkora esélye van egy új híroldalnak, meg hogy mi lesz az Indexszel.
2013. február 25. 13:34
Befektetők segítségével új híroldalt indít Uj Péter, az Index egykori főszerkesztője - értesült a Kreatív.
2013. január 19. 09:22
A 2012-es Facebook lájkok, ajánlások, megosztások, kommentek, mennyiség és a cikkek tartalma szerint rangsorolta a vezető magyar hírportálokat az Imedia, Magyarország vezető üzleti médiafigyelője és a SocialTimes.hu.

összesen: 27 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 következő utolsó