hvg

2016. április 27. 16:37
Egyrészről miért kell a minőségi újságírás cím alatt az unalmas újságírást támogatni, másrészről miért pont a középszer libnyafi állatorvosi portálját?
Blogpiac
2016. április 20. 09:25
A VS által közölt 2013-as Századvég-elemzés szerint a jobboldali sajtó teljes lemaradásban van a blogpiacon, ugyanis az Index, az Origo, a HVG és a Népszabadság irányítja a fontosabb blogszolgáltatókat. A magyarországi blogvilágot egyébként nemzetközi összevetésben agresszívnek, párpolitikai szemléletűnek és személyeskedőnek írja le a politikakutató cég – közölte a Századvég anyagait kutató VS.
2016. január 15. 16:29
Kedves Péter, valahol a 82. és 114. cikk megírása és leadása között szemet szúrhatott volna, hogy mekkora egy hazug, komplexusos társaság közli a gondolataidat, de ez nem okozott problémát.
2016. január 5. 14:12
Ilyen téma a családpolitika, amelyről rendes demokrata annyit ugye mindenképpen tud, hogy abba az állam ne szóljon bele. Ha meg beleszól, akkor binládenorbán.
2015. december 4. 16:02
A tehetségkutatóknak csak az első felét figyeltem, mert az érdekelt, ami trash, ami béna, mert ez számomra mindig is nagyon szórakoztató volt. Nem sajnáltam azokat, akiken inkább nevetnem kellene, mint szomorkodnom. Interjú.
2015. november 13. 09:32
Arra mindenesetre jó volt ez az ügy, hogy felkeltse az érdeklődésemet: hogy állnak a közélettel foglalkozó magyar heti- és napilapok, online portálok a nemi egyenlőség tekintetében? Mennyire van 2015 a magyar sajtóban a Trudeau-féle időszámítás szerint?
2015. március 20. 12:40
A CÖF-CÖKA a hazugságokat terjesztő, nemtelen uszításokban résztvevő médiumoktól elhatárolódik mind addig, míg azok vissza nem térnek a közerkölcs által megkövetelt objektív tájékoztatáshoz.
2015. március 16. 10:35
Tóta W. mondatában a rasszizmusnak nyoma sincs. Orsós kollégát szakmailag tartja alkalmatlannak, ennyi van a mondataiban. Nem azért tartja alkalmatlannak, mert Orsós kolléga cigány, hanem... Valamiért.
2015. március 16. 07:17
„Közmunkásként dolgozni nem szégyen” – nyilatkozta a közmédia műsorvezetője, Orsós Róbert Tóta W. Árpád megjegyzése után, mely szerint a riporter köztévé nélkül csak a közmunkában érvényesülhetne. Az MTVA vezetője diszkriminációt kiáltott, a hvg.hu szerint viszont az diszkriminál, akinek a közmunkáról csak a cigányok jutnak eszébe.
2015. március 15. 19:48
2015. március 15-én 10.04 perckor a HVG online felületén jelent meg „Orsós Róbert kapott már trafikot?” címmel egy bejegyzés, amelyben a szerző gúnyos stílusban arra kíván utalni, hogy Orsós Róbert kollégám etnikai hovatartozása miatt, ha megszűnne a közmédia, akkor csak közmunkát láthatna el.
2015. március 12. 00:47
A grafikonunkon jól látható, hogy a mandiner.hu és a k-monitor nevű oldalak messze verik a mezőnyt, csak utánuk következnek a nagyobb hírportálok, mint az Index, a HVG, a Hír24 vagy a 444.
2014. december 23. 15:09
Sajnálatos módon ez azt jelenti, hogy a lap magasan kvalifikált, döntéshozó, véleményformáló táborának több százezres tagsága vevő a lelki szegénység eme otromba megnyilvánulására.
2014. december 20. 13:29
A Kárpát-medencei Családszervezetek Szövetsége bocsánatkérésre szólítja fel a HVG szerkesztőségét a karácsonyi szám címlapja miatt – írja az MNO.
2014. november 26. 14:23
Hogy a szerkesztőség és a kiadó nem bízott meg bennem, nem jelenti azt, hogy elő kell jönnöm mindenféle magyarázatokkal.
Integráció
2014. november 19. 15:05
Átmeneti időre szerkesztőbizottság vezeti a HVG-t, miután a szerkesztőség leszavazta Sztaniszláv András főszerkesztői kinevezését. A szerkesztőbizottság tagjai: Jakus Ibolya, Neizer Anita, Juhász Gábor és Nagy Iván Zsolt.
2014. november 19. 13:21
A Válasz.hu szerint leszavazta a HVG szerkesztősége Sztaniszláv András kinevezését a lap élére. Tegnap írt róla a Mandiner és a Válasz.hu, hogy Sztaniszláv Szekeres Imre sajtósa volt, illetve hogy szlovákiai limuzinkölcsönző cégét Welsz Tamásnak adta el.
Komáromfüss 18
2014. november 18. 14:36
Sztaniszláv Andrásnak, a HVG új főszerkesztőjének 2007-től 2009-ig volt üzletrésze a szlovák StarLimo Slovensko s.r.o. nevű cégben, amit Welsz Tamás vett meg tőle és üzlettársaitól – tudta meg a Mandiner. A céget később Charity March Slovensko s.r.o.-ra nevezték át, egy hasonló nevű vállalkozással vette volna meg Welsz tavaly a Sólyom Airways-t.
2014. november 17. 15:41
Január 1-jétől Sztaniszláv András lesz a HVG és a hvg.hu főszerkesztője.

összesen: 61 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 következő utolsó