hvg.hu

2017. március 16. 18:47
A hvg.hu (természetesen ismeretlen) szerzője kedvesen szemlézi a Figyelőnek adott interjúmat.
Új helyen
2017. február 6. 17:34
Spirk József után újabb négy egykori népszabadságos újságíróval erősít a 24.hu: a portálnál folytatja Pető Péter, Bita Dániel, Bordás Gábor és Baksa Roland. A hvg.hu is leigazolt egy volt népszabist, Gergely Mártont.
2016. november 14. 13:20
A TV2 egy korábban „minőségi” kosztümös melegpornót készítő, amúgy vállaltan gyurcsányista múltú, össze-vissza beszélő transzvesztitát hív segítségül, hogy kimondja: Vona Gábor őszinteségével problémák vannak.
2016. április 27. 17:52
A ballib újságírás módszerei Magyarországon: képmutatás, kettős mérce, hazugságok, vélemények hírként való eladása (ahogy Ákos is megénekli), csúsztatás. Ezúton is köszönöm a Guns N' Roses-nak, hogy segítettek ezt leleplezni, de kiváltképp Németh Róbertnek, amiért tökéletesen illusztrálja mindazt, amiről és akikről kis „gúnyversem” szólt.
2016. április 27. 07:28
Ha nem lenne tragikus, nevethetnénk is a szánalmas parlamenti honcselédek önalázásán.
Rossz helyen
2016. április 26. 15:29
Mivel megsértették az Országgyűlés szabályzatát, ezért Kövér László házelnök stábja határozatlan időre kitiltotta a Parlamentből a hvg, az Index, a Népszabadság és a 24.hu videóstábjainak munkatársait, akik mind a Magyar Nemzeti Bank alapítványainak pénzügyeiről kérdezősködtek volna, az indoklás szerint tiltott, nem a sajtó számára kijelölt helyen.
2016. április 18. 08:37
Átalakult a hvg.hu: több képpel, videóval illusztrált, véleményesebb portált terveznek, amely állást foglal arról, mi fontos és mi kevésbé a 24 órás hírfolyamban.
2016. március 8. 16:25
Újból kiderült, nem a közmédia, hanem a közmédiával ellenséges médiumok hazudnak: a közmédia hétfő este a valóságnak megfelelően tudósított az EU-csúcsról.
2016. január 16. 08:54
Mindenki eldöntheti, volt-e itt bármiféle elhallgatás, és hogy a Heti Válasz, esetleg Techet Péter írása-e az otromba hazugság.
2015. október 5. 21:35
Az elmúlt pár napban két olyan MTI-hírt is átvett az online magyar sajtó majdnem egésze, amely teljes hazugságokon alapult, és a valóságot a kormány szája íze szerint torzította.
2015. június 30. 09:45
Szerencsére nem minden nap történik itthon ilyesmi, a bevándorló-kérdés amúgy is forró téma, így nem csoda, ha gyorsan bejárta a balhé híre a médiát – a 444 és a hvg.hu azonban elég sajátos módon számolt be a történtekről.
2015. május 3. 08:57
Tisztelt nol.hu, hvg.hu, 444.hu és sokan mások! Miért kell a címeitekben sandán h̶a̶z̶u̶d̶n̶i̶ csúsztatni? Miért jobb nektek, ha azzal sokkoljátok az olvasóitokat, hogy „Ingyen vizet és áramot ígért Gyurcsány”?
2015. április 8. 11:21
Ez a mellékes magyarázat – Románia schengeni csatlakozásának előre nem látható csúszása – se az Átlátszó-cikk címében, se a bevezetőjében nem jelenik meg, s a törzsszövegben is el kell jutni a 21. bekezdésig, hogy előkerüljön.
2015. március 19. 16:21
A legdurvább rasszista támadásnak nevezték Tóta W. Árpád írását a HVG épülete előtt tüntetők.
2015. március 17. 15:09
Nem lepett meg, hogy beleálltál tökig ebbe a béna terelésbe, elvégre milyen remek ötlet volt a drogteszt is, ugye.
2015. március 17. 14:59
Ne beszéljen mellé! Mondja ki egyenesen, amit a cigányokról gondol. Vagy lássa be, ha túllőtt a célon és kérjen elnézést. Ennyi.
2015. március 17. 09:33
A megújult köztévéről kérdezte a képviselőket a hvg.hu. Rétvári és Rogán válasz helyett a portált bírálták, mert az szerintük rasszista hangnemben írt a közmédia egyik munkatársáról.
2015. március 16. 10:35
Tóta W. mondatában a rasszizmusnak nyoma sincs. Orsós kollégát szakmailag tartja alkalmatlannak, ennyi van a mondataiban. Nem azért tartja alkalmatlannak, mert Orsós kolléga cigány, hanem... Valamiért.

összesen: 62 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 következő utolsó