ítélet

2016. május 7. 14:59
Megpróbálták lelőni egy kormánykritikus török napilap főszerkesztőjét bírósági tárgyalásának szünetében. A lap két munkatársát utóbb öt évre ítélték „kémkedés és államtitkok felfedése” miatt.
2015. június 25. 15:33
A Kuruc.info „Holokamu" című aloldalának elérhetetlenné tételét rendelte el a Pesti Központi Kerületi Bíróság a holokauszt megtörténtének tagadása miatt – adta hírül az atv.hu. Az oldal emlékeztet: Deutsch Tamás 2013-ban adott 72 órás ultimátumot az ügyészségnek, hogy szüntesse meg a jogsértő állapotot.
Negatív hatást kelt
2014. június 3. 14:46
Az ATV megsértette a politikai hírhez hírolvasói véleményfűzésére vonatkozó törvényi tilalmat, mikor egy hírműsorban „parlamenti szélsőjobbnak” nevezték a Jobbikot még 2012-ben – mondta ki jogerős ítéletében a Kúria.
2014. június 2. 09:23
Az őszinte, zsigeri kommentelést csak a leggazdagabbak engedhetik majd meg maguknak, akik mélyen a zsebükbe nyúlva előre megfinanszírozhatják a honlapnak kiszabandó kártérítést.
Nem szóltak előre
2014. április 8. 17:26
Az ATV a baloldali összefogás választási gyűlésének élő közvetítése során összesen tizenegy alkalommal adta le a baloldali szövetség politikai reklámját. Erre azonban csak akkor lett volna lehetősége, ha korábban jelezte volna az NVB-nek, hogy a kampányban politikai reklámot kíván közzétenni.
2013. március 20. 12:57
A Fővárosi Törvényszék első fokú ítélete nyomán az MTVA köteles kiadni az Átlátszó részére a Várhegyi Attila cégével, a Prestige Média Kft.-vel kötött szerződést. Kiderült: a fideszes politikus cégén kívül más vállalkozások nem tettek ajánlatot az Alapnak.
2013. március 5. 17:54
Szerintünk az ítélet nem hagy mozgásteret a Médiatanácsnak, győztest kell hirdetnie a pályázati eljárásban, aki pedig nem lehet más, mint a Klubrádió.
2013. február 23. 09:11
Jogerősen felfüggesztett börtönre ítélte a Fővárosi Törvényszék azt a férfit, aki drogügybe próbálta keverni a HírTV két újságíróját. A férfi a HírTV két újságírója sérelmére követte el a hamis vád bűncselekményét, továbbá egy ügyvéd sérelmére a hamis vádat, valamint csalás kísérletét.
2013. február 21. 12:07
Valótlan híreket közölt a HírTV Célpont című műsora Sós Tamás MSZP-s képviselőről – állapította meg a Fővárosi Ítélőtábla.
2013. február 18. 20:38
Az ATV megsértette a kiegyensúlyozottság követelményét, amikor nem adott lehetőséget a Jobbiknak reagálásra Hajdu János véleménynyilvánítása után – döntött a bíróság.
2013. február 18. 18:23
Nem akadályozza a Klubrádió zavartalan működését az, hogy a bíróság elhalasztotta az ítélethirdetést a 95,3 MHz-es frekvencia pályázatát lezáró határozattal kapcsolatban – közölte médiatanács.
2013. február 18. 18:19
Március 5-ére halasztotta az ítélethirdetést a Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság hétfőn abban a perben, amelyet a Klubrádió indított a médiatanács egyik határozata ellen. A vita a rádió és a hatóság között arról folyik: alakilag érvénytelen-e a Klubrádió beadványa amiatt, hogy azon az üres oldalak nincsenek cégszerűen aláírva.
2013. február 16. 20:19
Azon nem lepődök meg, hogy Árpa Attila akkora faszfej, hogy beperel újságírókat becsületsértésért, de azon igen, hogy el is ítélik őket.
2013. február 16. 20:17
A Budai Központi Kerületi Bíróságon nemrég befejeződött büntetőperben jogerősen elítélték a Bors egy újságíróját és szerkesztőjét. A pert Árpa Attila, színész-producer indította, becsületsértés miatt.
2013. február 13. 15:09
A Fővárosi Bíróság hatályon kívül helyezte a médiatanács korábbi határozatát, amelyben a testület megtagadta az eljárást a Hír TV Célpont című, Gyurcsány Ferencet szakdolgozata kapcsán rágalmazó adásaival szemben.
2013. február 5. 15:59
A Fővárosi Ítélőtábla helyben hagyta az elsőfokú bíróság döntését, amely helyreigazításra kötelezte a Hír Tv-t Gyurcsány plágiumvádas ügyével kapcsolatban.
2013. január 7. 19:16
A brüsszeli Le Soir című lap a Klubrádióval kapcsolatban arról írt: „Orbán Viktor többé nem tudja elhallgattatni” azt.
2012. november 20. 09:44
A Fővárosi Törvényszék hétfői első fokú ítélete kimondja: az MTVA köteles átadni az atlatszo.hu-nak a Marslakók című sorozat költségeiről szóló dokumentumokat és a műsor megszüntetéséről szóló szerződést.

összesen: 26 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 következő utolsó