Jobbik

2017. június 27. 08:51
A lap jogerős bírósági végzés ellenére nem hajlandó közzétenni egy helyreigazítást a Jobbikkal kapcsolatban.
Egyedül bojkottál az MSZP
2017. május 13. 10:24
Az MSZP bojkottot hirdetett a kormánypárti médiával szemben, a Mandiner ennek kapcsán megkereste az ellenzéki pártokat arról érdeklődve, terveznek-e ők is hasonló lépést. Erre minden válaszoló párt nemet mondott. Az Együtt és a Liberálisok sem bojkottál, az LMP is inkább állja a sarat, a Jobbik sem bújik el az „orbáni lakájmédia” elől, a Momentum pedig csak élőben vagy írásban nyilatkozik a „propagandagépezetnek”.
Vége
2017. február 9. 09:13
Anyagi okokra hivatkozva most csütörtökön jelenik meg utoljára a Jobbikhoz több szálon is kötődő Barikád nevű hetilap.
2017. február 5. 08:49
A kormánysajtó a párt szemére veti, hogy náci, miközben szakmányban szólaltatják meg a Magyar Gárda volt tagjait vagy azokat a Jobbik-alapszervezeteket, amelyek épp a párt »cukisodása« (azaz nem kis részben korábbi antiszemita gyökereitől való eltávolodása) miatt vannak felháborodva.
2017. január 10. 15:43
Egészen ma délutánig úgy hittem, kipróbálhatom magam a műsorban, amikor is telefonon keresett egy újabb munkatárs, aki tájékoztatott arról, hogy felső vezetői döntés alapján mégsem mehetek a kvízjátékba.
2016. december 21. 11:55
A Jobbik 2018-ban kormányra kerül, majd tisztességes, szabad és demokratikus viszonyokat teremt a médiában is.
NMHH
2016. december 16. 14:44
A Médiahatóség határozata szerint ők csak az emberi méltóságot általánosan sértő esetekben illetékesek, így nem indítanak eljárást a TV2 Vona Gáborról szóló riportja miatt amelyben azt állították a Jobbik elnökéről, hogy meleg. Az NMHH szerint a TV2-őn felvillanó rövid atomerőmű-hirdetések is teljesen rendben vannak.
2016. december 2. 08:07
A „jobboldali szellemiségű” fogalomleírást használtam korábban én is az Echo Tv-vel kapcsolatban. Most már nem ezt mondanám, hanem azt, hogy a Fidesz–KDNP szellemiségének megfelelő, a kormányhoz legközelebb álló csatorna az Echo. Interjú.
2016. november 16. 07:31
Hogy Rácz Károly (aka Terry Black) főállású bulvárproletár primer hírforrás lehet egy ellenzéki pártvezető szexuális orientációjának tekintetében, az már eleve a Mariana-árok szintje volt.
Médiahadjárat
2016. november 15. 16:51
Hírhamisítás miatt médiahatósági panaszbeadvánnyal él és polgári pert indít a TV2-vel szemben a Jobbik, de perre számíthat a Pesti Srácok, az Origo, a Lokál és a Ripost is. „Hol vannak a fideszes férfiak? Álljanak ki és ne egy Terry Blacket küldjenek maguk helyett” – hangoztatta keddi sajtótájékoztatóján Dúró Dóra, a párt szóvivője.
2016. november 14. 13:20
A TV2 egy korábban „minőségi” kosztümös melegpornót készítő, amúgy vállaltan gyurcsányista múltú, össze-vissza beszélő transzvesztitát hív segítségül, hogy kimondja: Vona Gábor őszinteségével problémák vannak.
2016. november 12. 08:48
Várjuk Kocsis Máté kiállását Vona Gábor mellett, hiszen ő már csak tudja, milyen érzés, ha coming outra akarják kényszeríteni az embert – tréfálkozhatnánk a TV2 elhíresült riportja kapcsán. De nincs kedvünk viccelni. Egyszerűen undorító ez az egész.
2016. október 28. 13:49
Aljamunkát végeztet a Párt a Habony-Vajna-Mészáros és még ki tudja kinek a tulajdonaiba vándorolt sajtó(vég)termékekkel: Ripost, 888, Lokál, TV2, és a nagyot zuhant Origo.
2016. október 25. 15:54
G. Fodor Gábornak teljesen igaza van. A legjobbak neki dolgoznak, az újságírószakma csak kullog utánuk ernyedten. Ki képes még a bravúrra rajtuk kívül, hogy beszámoljon egy eseményről, mielőtt az bekövetkezett volna? Na, ugye. A portálja arról írt: antifasiszták zavarták meg Vona Gábor október 23-ai beszédét, akiket aztán lezsidóztak-cigányoztak a jobbikosok. Igaz, a hír publikálásakor még nem is beszélt a Jobbik-elnöke, a beszédet pedig végül nem zavarta meg senki.
2016. október 25. 07:20
Nem árulták el a 888, avagy a „fenegyerek portál” újságírói az N1TV riporterének, hogy honnan tudták előre, mi fog történni a Jobbik vasárnapi rendezvényén.
Sajtóklub
2016. október 20. 21:54
Hogyan zárt be a Népszabadság? Mit csinál most a felfüggesztett szerkesztőség? Látta-e már bárki élőben Simicska Lajost? Miért morális hullák a baloldali oligarchák? Miért baj, ha csak kormánypárti orgánumok vannak? Gazda Albert, Pető Péter, Tamás Ervin és Gerényi Gábor beszélgettek.
2016. október 19. 15:11
A ripost.hu nevű pornólap azt hazudta korábban Vona Gáborról, a nemzeti néppárt elnökéről, hogy koccintott az aradi vértanúk kivégzésére, illetve a tömeggyilkos Haynaut dicsőítette.
2016. október 13. 11:37
Egymásnak ugrott Böcskei Balázs és G. Fodor Gábor az Echo TV-ben Gajdics Ottó társaságában. Kiderült: GFG szerint a Népszabadság megszűnésével lezárult a rendszerváltás, Gajdics Ottó koholt pedofilozós cikkecskét írna a Magyar Idők példányszámain rugózókról, Böcskei Balázs szerint pedig nem gazdasági okokból függesztették fel a napilap kiadását.

összesen: 100 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 következő utolsó