kormány

2017. január 20. 12:32
Soros György nem csak Trumpról, a Brexitről és Kínáról beszélt a Bloomberg tévének adott interjújában. A világ tizenkilencedik leggazdagabb embere a civil szervezetek elleni támadások miatt a magyar kormányt is kritizálta egy felolvasott közleményben – ami azonban kimaradt az MTI szemléjéből.
2016. január 5. 14:12
Ilyen téma a családpolitika, amelyről rendes demokrata annyit ugye mindenképpen tud, hogy abba az állam ne szóljon bele. Ha meg beleszól, akkor binládenorbán.
2015. november 23. 11:52
Kérdéses, miért áll neki egy szerkesztőség pár tagja kikukázni civil szervezetek, újságírók két hónappal ezelőtti nyilatkozatait, egy olyan helyzetben, ahol bizonyosan ők is írtak le olyasmiket, amiket már talán nem gondolnak úgy, hiszen egy politikailag gyorsan változó képlékeny helyzetről van szó.
A kérdező
2015. szeptember 19. 11:28
„Irigylem azokat, akik mernek határozottat állítani, de én inkább megmaradok a kérdező szerepében” – mondja a Mandinernek Veiszer Alinda televíziós újságíró, aki hosszú szünet után a Hír TV-n jelentkezik hétfőtől állandó műsorral. Szerinte a kollégákat teljesítményük, nem pedig a médium tulajdonosa alapján kell megítélni. Veiszer Alinda ott volt Szíriában, amikor kitört a forradalom, és embertelennek tartja a „migráns” kifejezést, bár beszélgetésünk alatt is véletlenül ezt a szót használta. Megtudjuk azt is, milyen jól járt a nevével, amely egyébként új műsorának címe is lesz. Interjúnk.
Médiamigráció
2015. szeptember 16. 17:52
Simicska Lajos februári gecizéséről nincs jó véleménye a Hír TV-hez szerződött Szöllősi Györgyinek, de mint a Mandinernek elmondja, régi-új munkahelyén megvan a szabadsága, hogy akár erről is nyíltan beszéljen. A műsorvezető nagy hibának tartja, ha politikusok bojkottálnak egy csatornát, ám szerinte a Hír TV így is hamarosan az ország legjobb tévéje lesz. Szöllősi hétfőtől vezet majd politikai háttérműsort a csatornán, ám most azt is elárulja, mivel gyakoroltak rá finom nyomást előző munkahelyén, a köztévénél. Interjúnk.
2015. július 12. 09:25
Úgy tűnik, nem az van, hogy a buzik provokálnak, hanem a kormány és médiája ragaszkodik görcsösen ahhoz, hogy úgy mutassa be a felvonulókat, mintha provokálnának.
Nincs több bónusz
2015. május 8. 12:11
A jövőben a reklámügynökségek nem állhatnak majd szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel és nem alkalmazhatók a bónuszok – a Napi Gazdaság információi szerint egyebek mellett ezt tartalmazza a kormány legújabb előterjesztése, amely átalakíthatja a jövőben a reklámozás folyamatát.
2015. április 28. 11:45
Inkább csöndben elgondolkodom, én mire költöttem volna ha nekik vagyok.
2015. április 18. 16:26
Gyurcsány kottájából játszik a Fidesz – legalábbis a Magyar Nemzet szerint. Egy cikkben sorra vették, hogy az utóbbi időszakban hányszor ütköztek falakba a kormányzat részéről. Azt írják: ilyen utoljára a szocialista kormányok idején történt velük.
5,3-5,5?
2015. március 24. 11:32
Az Origo arról ír: 5,3-5,5 százalékos lehet a reklámadó felső kulcsa, az adóköteles bevétel határát pedig 50-100 millió forint körül határoznák meg. Erről a portál információi szerint április 8-án tárgyal majd a kormány, és ezt követően nyújtják be a javaslatot a parlamentnek.
2015. március 22. 10:50
Közmédia Magyarországon a belátható jövőben csak kártékony, antidemokratikus és demoralizáló lehet, ezért fel kell számolni. Mert az az egyetlen jó megoldás, ha nincs.
2015. március 19. 13:44
Hat évvel ezelőtt politikai döntés született a Széles Gábor-féle médiacsoport (Magyar Hírlap, Echo TV) ellen. Széles nem üzent, nem nyilatkozgatott trágárul Gyurcsány Ferencről, nem hirdetett háborút ellene.
2015. március 18. 20:14
Az azonban már az értelemromboló politikai bulvár kategóriájába tartozik, ha például kivétel nélkül mindenkinek mindenben igaza van külföldön, akivel a kormány konfliktusba keveredik.
2015. március 17. 10:25
Ha rám hallgat az Orbán Rt., sürgősen összevonják a közpénz-tévét és a kormányt. Egy csomó előnnyel járna a dolog! Először is: sokkal több pénzt lehetne hirtelen ellopni.
2015. február 4. 10:12
A reklámadó tervezett csökkentésével az RTL Group visszavonná az Európai Bizottságnak benyújtott panaszát – írja a Népszava. A lap szerint Gerkens magánéleti okokra hivatkozva távozik helyéről, Kolosi Péter azonban marad.
2015. február 2. 11:24
Épp mire Merkel asszony az országba érkezik, kiderült, hogy német nyomásra a kormány engedni fog a reklámadóból, viszont valószínűleg kábelügyben nem lesz változás. Szánalmas.
2014. december 4. 14:23
Minden területen a piaci viszonyok megszüntetését, a haverok kapitalizmusát, a politikai háttérgazdasághoz kötődő figurák nyomulását látjuk. Olyan öncenzurális reflexek kezdtek működni, hogy még a hetvenes években is megirigyelték volna az agitprop osztályon. Interjú.
Ingyenes marad
2014. szeptember 12. 15:34
Módosítja a médiatörvényt a kormány, hogy az az RTL Klub és a TV2 továbbra se kérhessen pénzt a kábelszolgáltatóktól.

összesen: 35 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 következő utolsó