közmédia

Rendszeren belül
2017. március 28. 12:25
Az Origo Szpíker Korner nevű sportmagazinjának házigazdája lett az állami médiától februárban távozott Gundel Takács Gábor.
2017. február 17. 12:49
Nekem nem egyes műsorokkal volt bajom, hanem azzal a rendszerrel, amiben a mai magyar közmédia működik. Interjú.
2017. február 7. 16:30
Békés emberként, gondoltam szólok szegény 444-nek, hogy marhaságokat írnak.
2017. január 10. 15:43
Egészen ma délutánig úgy hittem, kipróbálhatom magam a műsorban, amikor is telefonon keresett egy újabb munkatárs, aki tájékoztatott arról, hogy felső vezetői döntés alapján mégsem mehetek a kvízjátékba.
2016. december 30. 10:45
Az immár szélsőjobboldalivá vált közmédia nevében megtévesztő a magyarra utaló „M" betű, ajánljuk, nevezzék át a csatornát Migráns 1-re, hiszen a műsoridő jelentős részét csak a menekültekkel kapcsolatos propagandisztikus „híradások" töltik ki.
2016. december 23. 13:45
A Tombor András tulajdonában lévő Visus Invest Kft. vásárolta meg a Atmediát, ami többek között az MTVA és a TV2 reklámidejét értékesíti – írja a Kreatív. A cég vezetésébe és működésében nem nyúl bele az új tulajdonos, aki közleményében arról beszélt: elentős fejlődési potenciál van a magyar médiapiacban.
2016. december 17. 10:36
A címek egyike sem kritikus Oroszországgal, viszont van, ami az Egyesült Államokat hibáztatja.
2016. december 16. 14:54
A hirado.hu, de az M1 aktuális csatornánk, a Kossuth rádió, valamint az MTI sem, természetesen nem kíván az Ön által csak orosz propagandaterjesztésnek bélyegzett folyamat részesévé válni.
2016. december 8. 17:08
Mutatom, milyen, amikor Rogán Antalt átverik.
2016. november 30. 11:52
A MTI hírkezelési gyakorlata immár túllépett a szakmai és erkölcsi határokon, súlyosan sérti a tájékozódáshoz való alkotmányos jogot és ellentétes az MTI működését keretbe foglaló, hatályos magyar törvényekkel is.
2016. november 24. 09:25
A média rohadtul átpolitizált, nem csak nálunk, máshol is. Azt kell eldönteni, mi vállalható be ebben a helyzetben. Rajtunk és a rádión nem lehetett érezni se azt, amikor Lajos jóban volt Viktorral, se azt, amikor összeveszett vele. Interjú.
2016. november 16. 13:24
Az a kérdés, hogy miután a kormány leteperte a közszolgálati médiát, bezáratta a Népszabadságot, hazugsággyárrá silányította a TV2-t, miért teszi tönkre és/vagy zsarolja a legnagyobb hallgatottságú kereskedelmi rádiót és annak szókimondó reggeli műsorát.
2016. november 13. 13:30
Most az MTI jelezte megint a magyar adófizetőknek, hogy köszi szépen az érdeklődést, de mi inkább nem akarunk beszámolni a kormányt érintő kényes kérdésekről.
Das war's
2016. október 19. 11:20
A német ARD közszolgálati televízió híradója nem használja a jövőben a „jobboldali populista” jelzőt a bevándorlásellenes Alternatíva Németországnak (AfD) párt esetén. Ezt Kai Gniffke, az ARD főszerkesztője jelentette be egy múlt heti médiakonferencián.
2016. október 16. 08:52
A magyarok 59 százaléka szerint ma Magyarországon a sajtószabadság erősen korlátozott, a közszolgálati médiumok pedig egyoldalúan közvetítenek. Hasonló arányban gondolják ezt a legtöbb emberhez eljutó hírforrások esetében is, derül ki a Publicus Intézet Vasárnapi Hírek számára készített felméréséből.
2016. október 14. 13:16
Újabb szintre lépett a hazai szabad sajtó korlátozása, a miniszterelnök szokásos pénteki interjújáról készült hanganyagot az MTVA nem bocsájtja többé a Hír TV rendelkezésére.
2016. október 5. 23:13
Tehát a tények: az LMP azt állítja, a kormány lop. A közmédia ezt nem akarja kiadni.
2016. szeptember 12. 12:02
Ugyan az M5 már fut néhány hete, hiszen az olimpia és a paralimpia alatt ezen is közvetítették, illetve közvetítik a sporteseményeket, valódi tematikájának megfelelő műsor vasárnaptól lesz rajta látható. Az M5-öt az egész családnak szánják, maga a csatorna pedig három pillérre épül majd: az ismeretterjesztésre, az oktatásra és a kultúrára.

összesen: 539 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 következő utolsó