magyar média

2016. szeptember 25. 12:11
Találgatásokra, spekulációkra, híresztelésekre alapozva nincs helye félelemkeltésnek. Ez minden közéleti szereplő és véleményformáló közös felelőssége.
2016. szeptember 23. 17:51
Ha ez a trendi ellenzéki újságíró gyakorlat, akkor már nincs messze az idő, amikor a lap publicisztikai rovatában Portik Tamás értékeli Pintér Sándor belügyminiszter teljesítményét, esetleg a cigánygyilkosok elemzik majd a kormány romaintegrációját.
2016. szeptember 19. 14:02
Egy éves a 888.hu, ebből az alkalomból készítettek egy videót a szerkesztőség tagjaival.
2016. szeptember 19. 09:02
Egy éves lett a 888.hu. Mindenki azt kérdezi, hogy áll most a három nyolcas. Azok is, akik szurkolnak és azok is, akik arról nyilatkoznak, milyen „jó lenne látni, ha rosszul menne nekünk”.
2016. szeptember 16. 09:35
Vicces, hogy annyira basszuk a csőrüket, hogy ők maguk hoznak létre velünk szemben újságot, ahol egy stratégiai igazgató leül és megpróbál jobb cikkeket írni, mint a 444. És aztán jó látni azt is, hogy mennyire nem megy nekik. Interjú.
2016. szeptember 14. 16:51
Egy török-magyar kettős állampolgár bolttulajdonos többször felszólította a szerkesztőt és az operatőrt, hogy hagyják abba a forgatást és töröljék a már elkészített felvételeket, ők azonban nem tettek eleget a kérésének.
2016. szeptember 14. 12:29
Napi bulvár ingyen: ezzel a szlogennel ellátott piros óriásfalak előtt osztogatják Budapest forgalmasabb terein a Lokált. Timelapse felvételeinken megnézhetik, mennyien érdeklődtek tíz perc alatt a kormánybarát bulvárlap iránt.
2016. szeptember 14. 10:26
Tökéletes, világos, önleleplező szavak. A maguk módján őszinték is: látszik, hogy a szlogen megalkotói nem feltételezik, hogy több kell. Napi bulvár. Vigyed, paraszt, INGYEN van!
HR-rovat
2016. szeptember 13. 15:43
Október 10-től Pál Zsombor, a Forbes újságírója lesz a Kreatív főszerkesztője. A reklám- és médiaipari magazin eddigi főszerkesztője, Román Balázs a lapot kiadó cég ügynökségi szolgáltatását összefogó Starski kreatív tartalmi vezetője lesz.
2016. szeptember 7. 13:45
Magánéletének részleteivel próbáltak titkos együttműködésre rávenni egy magyar újságírót az Alkotmányvédelmi Hivatal munkatársai – írja a 444. A Magyar Nemzet cikke szerint az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottsága is vizsgálni fogja az ügyet.
Átigazolás
2016. augusztus 31. 07:36
Csatornát vált Hajdú: az eddig TV2-n műsort vezető, és a csatornának műsorokat gyártó Hajdú Péter az ATV-n folytatja Frizbi című műsorát. Korábban ennél a csatornánál vezette a NÉVshowR, illetve az Esti Frizbi című műsorokat. Az ATV hírigazgatója, Németh S. Szilárd a Blikknek elmondta: rekordösszeget fizetnek Hajdúnak.
2016. augusztus 31. 07:00
Újra nyugtalanító hírek jelentek meg a Népszabadságot és a magyarországi megyei napilapok többségét éritően. Az újságírók növekvő kiszolgáltatottsága, a megmaradt szabad sajtó fogyó levegője tény. Orbánék nem konszolidálni akarnak, hanem mindent bekebelezni.
2016. augusztus 29. 15:51
Feri, sajtótörténetet csinálnál azzal, ha az MTI nem szűrné, hanem fontosságuk és a várható érdeklődésre tarthatóságuk szerint ítélné meg a kiadandó híreket. A lehető leghitelesebben.
2016. augusztus 29. 14:45
Jobboldali médiumok: kövessétek a Magyar Idők példáját!
2016. augusztus 16. 19:54
„Tényleg néppártosodik a Jobbik” – írta hétfőn a jobbikosodó Index, egy olyan közvélemény-kutatás alapján, amely szerint a párt sokat gyengült vidéken.
2016. augusztus 16. 12:41
Az az ember mondja el a szabadságért életüket adók történetét, aki szerint szabadság az, ami itt a visszataszító TV2-jével zajlik. Ha viszont az a szabadság, akkor tényleg Magyarországon a legszabadabb a sajtó Európában.
Greedy
2016. augusztus 16. 10:44
Ha nem lenne sajtószabadság, a lapokban nem jelenhetnének meg Orbán Viktort kritizáló cikkek, csakhogy azok tele vannak velük, mondta a Financial Timesnak Andy Vajna. A filmügyi kormánybiztos szerint ez is bizonyítja: Magyarországon szabadabb a sajtó, mint bárhol Európában.
A legtisztességesebb médiatulajdonos
2016. augusztus 15. 01:39
A 444 mintegy ötvenezer dollárt kapott 2014-ben Soros György Open Society-hálózatától, hogy olvasói bevonásával mind a 106 egyéni választókerületben felvegye a küzdelmet a választási visszaélésekkel. A DC Leaks részeként kiszivárgott támogatásról eddig nem tudott a nyilvánosság, mivel a lap nem adott hírt a sikeresen elnyert pályázatról.

összesen: 2492 db | 18 db/oldal

első vissza 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 következő utolsó