Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

magyar média

2016. január 28. 21:41
Az ominózus, Tóbiás József családját támadó 888-cikk megjelenésekor még látszódtak állami hirdetések a Habony Árpádhoz köthető portálon, ám csütörtökön az RTL Híradó stábja már egyet sem talált.
2016. január 27. 10:04
GFG ocsmány sorainál csak egy dolog visszataszítóbb: Mikor liberális újságírók oktatnak ki konzervatív újságírásból. (...) Visszaszívom. Van ennél is visszataszítóbb. Mikor ugyanezek és Gyurcsány oktatja ki a keresztényeket a jézusi szeretetről.
2016. január 26. 09:28
Aki ilyet tesz, az nem konzervatív újságíró, hanem csimasz. Pontosan olyan, akiktől konzervatív újságírónak kijön a gálája. Sajnálom.
TV2
2016. január 25. 13:01
Első fokon elutasította a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága a Simicska Lajoshoz köthető Megapolis Media Zrt. azon kérelmét, hogy jegyezzék be a TV2 Media Group Holdings Kft. tagjaként. Így jelen állás szerint a TV2 Media Group Holdings Kft. tulajdonosai Yvonne Dederick és Simon Zsolt, akik így jogosan adhatták el azt Andy Vajna filmbiztosnak októberben.
2016. január 25. 09:13
Persze simán lehet, hogy csak nem értek a konzervatív újságíráshoz. Simán lehet, hogy a konzervatív újságírás elsőrendű feladata áltisis humorral kommentálni huszonöt éves fényképeket.
2016. január 24. 17:42
Mindenkinek megadja, ami neki jár. A nagyságot értékeli. Az alávalót lenézi. A ribancot annak nevezi, ami.
2016. január 22. 08:14
Négy hónap alatt közel másfél millió ember olvasott minket. Jöhet ide még néhány tízezer 444-es is. Harcos és elkeseredett Uj Péter-árvák, szevasztok.
2016. január 21. 08:52
A megújult PoliticalCritique.org révén a Kettős Mérce, három térségbeli, baloldali kezdeményezéssel közösen próbál hozzájárulni ahhoz, hogy ez megváltozzon.
2016. január 20. 19:48
Pest Megye Lapja néven ingyenes, havonta megjelenő lap indul márciustól, mely Pest megye híreivel foglalkozik majd 16 oldalon keresztül. A lap 50 ezer példányban jelenik majd meg, terjesztésének módjáról azonban nincs még végleges döntés. Január végén viszont már érkezik egy próbaszám.
2016. január 16. 08:54
Mindenki eldöntheti, volt-e itt bármiféle elhallgatás, és hogy a Heti Válasz, esetleg Techet Péter írása-e az otromba hazugság.
Változások
2016. január 15. 10:04
Új kommentelési rendszert vezet be január 21-től a 444: csak előmoderálást követően jelennek majd meg az oldalon a hozzászólások. De ez nem mindenkire vonatkozik majd, kommentelőik egy része szabadlistára kerül, őket nem fogják előre moderálni.
Attasé-affér
2016. január 12. 00:53
Dezső András és Panyi Szabolcs kapta a legrangosabb hazai tényfeltárói díjat. Sorozatukban a volt moszkvai agrárattasé ügyeivel foglalkoztak, egy amerikai diplomata adta az ihletet.
2016. január 8. 16:27
Egy drónokkal foglalkozó budapesti cég akkumulátorteszt közben akadt rá a Mahir fővárosi önkormányzat által lebontott és elszállított hirdetőoszlopaira egy kispesti gyártelepen.
2016. január 5. 14:54
A hatalomgyakorlónak mondott média vajon időzne egy percet is olyan fogalmakkal, amiket nem az olvasó diktál számára? Együtt döntjük el vagy mások már eldöntötték előttünk, hogy mi a magyar valóság?
2016. január 5. 10:55
Hétfőtől mindennap kínai nyelvű híradó is látható az M1 aktuális csatornán. A kezdeményezést a közmédia azzal indokolta, hogy kiemelten fontosnak tartják a hazánkban élő, dolgozó kínai állampolgárok első való kézből tájékoztassák a magyar politikai és gazdasági döntésekről.
Vízszintes hengerek
2016. január 3. 14:47
Tovább gyűrűzik az oszlopháború: az Index értesülései szerint a Simicska Lajos tulajdonában álló Mahir Cityposter Kft. vasárnap visszahelyezte a főváros által lebontott hirdetőoszlopokat. A Faktor arról ír, hogy a bíróság elutasította az oszlopok ideiglenes védelmét.
2016. január 2. 18:57
Hiába állított a Mahir Cityposter Kft. biztonsági embereket a cég budapesti hirdetőoszlopaihoz, a hvg.hu videója szerint azokat mégis sorra bontják el.
2015. december 16. 14:12
Hűtlen kezelés miatt ismeretlen tettes ellen tesz feljelentést az Együtt, mivel úgy gondolják: az állami kezelésű Eximbank jogosulatlanul adott 6,72 milliárd forint hitelt Andrew G. Vajna kormánybiztos cégének az TV2-csoport felvásárlásához. A párt szerint ez olyan, mintha a kabinet az adófizetők pénzéből adna a kormánybiztosnak.

összesen: 2414 db | 18 db/oldal

első vissza 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 következő utolsó