magyar média

2017. január 2. 21:45
A laphoz közel álló két forrásunk is röviden így magyarázta az Erdélyi Riport bezárását: a Fidesz leszólt a Romániai Magyar Demokrata Szövetségnek – amely a kolozsvári székhelyű Progress Alapítvány mögött áll -, hogy legyen már vége az ilyen független sajtó dolognak, meg liberáliskodásnak, mire az RMDSZ lépett is.
2016. december 30. 12:52
A napilap időjárás-jelentése 22 Celsius-fokot jósol december 30-ára a Győr környékén élőknek. Nyilván egy számmal többet írtak véletlenül, de attól még izgalmas végiggondolni, mi van, ha tényleg igaz, amit a Magyar Nemzet pénteki száma ír.
2016. december 30. 10:45
Az immár szélsőjobboldalivá vált közmédia nevében megtévesztő a magyarra utaló „M" betű, ajánljuk, nevezzék át a csatornát Migráns 1-re, hiszen a műsoridő jelentős részét csak a menekültekkel kapcsolatos propagandisztikus „híradások" töltik ki.
2016. december 23. 13:45
A Tombor András tulajdonában lévő Visus Invest Kft. vásárolta meg a Atmediát, ami többek között az MTVA és a TV2 reklámidejét értékesíti – írja a Kreatív. A cég vezetésébe és működésében nem nyúl bele az új tulajdonos, aki közleményében arról beszélt: elentős fejlődési potenciál van a magyar médiapiacban.
2016. december 22. 10:29
Legalább nem csak fideszes oligarchák kezében van média, juhé! Mennyire mondhatjuk vajon szabadnak ezt a magyar sajtót?
2016. december 21. 11:55
A Jobbik 2018-ban kormányra kerül, majd tisztességes, szabad és demokratikus viszonyokat teremt a médiában is.
Új tulajdonos
2016. december 20. 13:11
Felmondták a Geomédia adásvételéről szóló szerződést a liechtensteini bejegyzésű XXI. Century Invest AG-vel, mivel nem teljesültek az abban foglaltak. A többek között a Népszava, a Szabad Föld és a Vasárnapi Hírek kiadóját végül a Puch László és Simon Dénes tulajdonában álló, bécsi székhelyű Horizont Handels und Industrie AG vette meg – olvasható a Vasárnapi Hírek oldalán megjelent közleményben.
2016. december 20. 12:11
Szerkesztőségünk és újságíróink megdöbbenéssel tapasztalják szóbeli tájékoztatás és e-mailek útján, hogy a közpénzből működtetett, az Emmi fenntartása alá tartozó kulturális intézmények, múzeumok szakemberei nem nyilatkozhatnak rádiónkban, munkatársaink nem készíthetnek riportot a meghirdetett kulturális programokon sem a résztvevőkkel, sem az intézményben dolgozó szakemberekkel.
2016. december 20. 09:51
Szóval legyen az, hogy Schmidt Mária és lelkes csapata mihamarabb világossá teszi, hogy ennek nem ott a helye, a feliratot megkapja az egyesület, amely gondoskodik az aljas módon kivégzett, halálában is kínzott intézmény e mementójának méltó elhelyezéséről.
2016. december 16. 14:54
A hirado.hu, de az M1 aktuális csatornánk, a Kossuth rádió, valamint az MTI sem, természetesen nem kíván az Ön által csak orosz propagandaterjesztésnek bélyegzett folyamat részesévé válni.
NMHH
2016. december 16. 14:44
A Médiahatóség határozata szerint ők csak az emberi méltóságot általánosan sértő esetekben illetékesek, így nem indítanak eljárást a TV2 Vona Gáborról szóló riportja miatt amelyben azt állították a Jobbik elnökéről, hogy meleg. Az NMHH szerint a TV2-őn felvillanó rövid atomerőmű-hirdetések is teljesen rendben vannak.
2016. december 16. 14:43
Havasi Bertalan kiküldte a Népszabadság továbbra is akkreditált, szabadúszóként dolgozó újságíróját.
2016. december 16. 12:58
Egyes balliberális hírportálok – karöltve egy új játszótársukkal, a jobbikos Alfahírrel – úgy gondolták, hogy van az a politikai érdek, amely mentén még Magyarország miniszterelnökének gondolatait is el kell hallgatni.
2016. december 15. 12:30
Hosszasan válaszolt ellenzéki újságírók kérdéseire Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester, vállalkozó, aki nemrég vásárolta meg az Echo TV-t.
2016. december 14. 16:11
Ez a döntés jó ideje érett bennem, és talán nem is szorul különösebb magyarázatra. A találgatások elkerülése végett: nem azért döntöttem így, mert bárki megkeresett volna, és többet, jobbat kínált volna. Saját magam hoztam ezt a döntést.
2016. december 13. 18:52
A Mediaworks döntése értelmében a megszüntetett Népszabadság hírportálja, a nol.hu tekintettel sajtótörténeti értékére a továbbiakban ingyenes, bárki számára hozzáférhető archívumként üzemel majd.
2016. december 13. 14:18
Az egyik oldalon például a fidesznyik, fideszbirka, fideSS, a másikon meg a libbant, liberós, kommancs kifejezést használókkal nem állunk le vitatkozni, mert értelmetlen.
2016. december 13. 12:38
Ebben a pillanatban nyertem meg 12 helyreigazítási pert a TV2-vel szemben. A mai ítélet még nincs a kezemben, de 5 másik, az Origóval és a Magyar Időkkel szemben meghozott már igen.

összesen: 2492 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 következő utolsó