média

2017. február 16. 14:14
Aki szerint meg beléptem a Hit Gyülekezetébe, az úgyis ezt gondolja, ha megfeszülök is. Két hete járok be a tévébe, két szót nem hallottam még eddig: a hitet meg a gyülekezetet. Interjú.
2017. február 15. 14:19
A Középsuli a lehető legegyszerűbben akar szórakoztatni, úgy, hogy közben a lehető legklasszikusabb helyzeteket dolgozza fel.
2017. február 11. 12:11
Megbüntette a TV2-t a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a Tények hajléktalanokról szóló előző évi riportja miatt. A televízió öt és fél millió forintos bírságot kapott, valamint a hatóság közleményének megosztására kötelezték.
2017. február 9. 17:39
A New York Times-nak ugyanis van egy külön ügyosztálya, ami a factchecking-et (tényellenőrzés?) végzi, magyarul kirendelnek melléd egy embert, aki egyenként felhívja a szövegedben szereplő személyeket és ellenőrzi, hogy amiket leírsz megtörtént-e, és úgy történt-e, ahogyan írod.
Pro-truth
2017. február 9. 13:29
A Wikipédia betiltja a Daily Mailre való hivatkozást, azzal indokolva döntésüket, hogy a lap megbízhatatlan, szenzációhajhász és nem a tényekre alapuló híreket közöl. A szabadon szerkeszthető online enciklopédia döntése azért is furcsa, mert a sajtóforrások körültekintő használata általánosságban engedélyezett. Az újságot nem megbízható forrásnak fogják feltüntetni és arra kérik a szerkesztőket, hogy kerüljék a lapot a hivatkozások során.
2017. február 9. 10:31
Hogyan rúgjuk saját magunkat nekifutásból, spiccel tökön? Valahogy úgy, ahogyan Pethő Tibor, a Magyar Nemzet újságírója tette.
Vége
2017. február 9. 09:13
Anyagi okokra hivatkozva most csütörtökön jelenik meg utoljára a Jobbikhoz több szálon is kötődő Barikád nevű hetilap.
2017. február 8. 09:53
A Hír TV a következő években is meghatározó, politikai és médiapiaci szempontból is megkerülhetetlen tényezője lesz a magyarországi hírtelevíziózásnak, ahol továbbra is szót kaphat minden véleményformáló erő és minden fontos hír elhangozhat.
2017. február 8. 09:49
Mintegy 700 ezer forintnak megfelelő jeles büntetést szabott ki a román médiahatóság a Realitatea hírtelevízióra, amiért annak egyik adásában számtalan diszkriminatív és magyarellenes kijelentés hangzott el.
2017. február 7. 21:48
Kissé nehezíti a feladatát, hogy egyből főszerkesztőként kell indítania, de hát valahol el kell kezdeni.
Média
2017. február 7. 17:23
Lánczi Tamás, a Századvég vezető elemzője a Figyelő új főszerkesztője lett.
2017. február 7. 16:30
Békés emberként, gondoltam szólok szegény 444-nek, hogy marhaságokat írnak.
Új helyen
2017. február 6. 17:34
Spirk József után újabb négy egykori népszabadságos újságíróval erősít a 24.hu: a portálnál folytatja Pető Péter, Bita Dániel, Bordás Gábor és Baksa Roland. A hvg.hu is leigazolt egy volt népszabist, Gergely Mártont.
2017. február 6. 14:16
Ami velünk és a sajtó egészét érintően mindezeken túl történik, annak már kevésbé van köze Orbán és Simicska közvetlen konfliktusához, a G-naphoz (ha így írják), mint inkább a kormányzat és a társadalom együttműködéséhez.
2017. február 3. 22:34
A Breitbart Holdings Inc. megvásárolta a breitbart.hu címet a 444.hu szerint. A jobboldali amerikai lap azonban nem biztos, hogy Magyarországra akar jönni.
2017. február 3. 13:10
Rákay Philip, úgy tűnik, nagyon mérges lett, hogy megírtuk, hogy miután az állam kétmilliárdért megvásárolta a mi pénzünkből a mezőhegyesi ménesbirtokot, aztán a cég az igazgatóságába emelte Rákayt, és akkor még hatmilliárdot rakott a cégbe tőkeemelés formájában, szintén a mi pénzünkből.
2017. február 3. 12:58
Egyszer az életben kipróbálhatnátok, milyen borzongatóan jó érzés építő ügyek szolgálatába állítani az energiáitokat!
Felmondás
2017. február 2. 12:36
Gundel Takács Gábort már csak február közepéig láthatjuk a köztévé képernyőjén, ugyanis a népszerű műsorvezető távozik az MTVA-tól – értesült a Bors. A felmondás hírét az MTVA is megerősítette. Egyes források szerint a szakember döntésének hátterében az áll, hogy a csatorna méltatlanul bánt a kollégáival.

összesen: 2254 db | 18 db/oldal

első vissza 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő utolsó