Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

média

2016. június 27. 21:05
Még a múlt héten megvette az Indexet kiadó CEMP-et John Michael McNutt – értesült az Origo. Ő vásárolta meg még májusban a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó a Class FM-et. Az Origo szerint a mostani üzlet hátterében Simicska lehet.
Médiacsata
2016. június 27. 16:10
Pert nyert másodfokon a Jobbikkal és Novák Előddel szemben az ATV: Novákák helyreigazítást követelve perelték be a csatornát egy 1956-os megemlékezéssel kapcsolatos, Szabadság téri akció miatt. Vesztettek.
2016. június 27. 15:00
Azt érdemes tudni, hogy a karikás ostor nem az „áldozaton” csattant, hanem a végén lévő bojt ad pattanó hangot, a riporterünktől pár méterre.
2016. június 27. 12:23
Valódi ostorral csapkodták a köztévé riporternőjét élő adásban Tihanyban. Mind a betyár, mind a riporternő elégedett volt az aktussal.
Felismerés
2016. június 23. 15:09
Az adatvédelmi hatóság hárommillió forintra bírságolta meg a fővárosi levéltárat, amiért kiadta a sajtónak a Kiss László úszókapitány nemi erőszakkal kapcsolatos ügyében hozott, egykori ítéletet – írja az Origo.
Aspiráns
2016. június 21. 17:34
Simicska Lajos egy értekezleten elmondta: az Index nem kerülhet az Orbán-Habony páros irányítása alá – tudta meg az üzletember által tulajdonolt Magyar Nemzet. Konkrétabbat nem mondott, de a sajtóban már pár napja kering, hogy Simicska meg akarja venni az Indexet: sajtóhírek szerint Spéderrel vételi jogot alapító opciós szerződést is kötött korábban.
2016. június 21. 08:55
A TV2 „Rejtőzködő milliárdosok” sorozata után tényleg úgy mentem el a Mérték Médiaelemző Műhely konferenciájára, hogy a kormányzat és a média viszonyát taglaló ballib rendezvényen már csak szomorúan bólogatni fogok, és szemernyi okom sem lehet felhorkanni a legvadabb kritikák hallatán sem. Na de felröhögni azért még igen! Főleg mikor német szakemberek méltatlankodtak például a becsületsértésre és gyűlöletbeszédre vonatkozó magyar szabályok miatt. Miközben náluk büntetőeljárás indult egy humorista Erdogan-verse miatt, és migráció-ügyi Facebook-kommentek miatt is simán kinéz egy pénzbüntetés. Tudósításunk.
2016. június 20. 17:23
Egyelőre nem jelent meg az az interjú a Bildben, amelyet állítólag Rogán Antal adott a német bulvárlapnak, és amelynek megjelenését korábban hétfőre várta a kabinetiroda – írja az MNO.
2016. június 15. 17:21
Úgy tűnik azonban, hogy létezik az a szűk, üzleti kör, akik eddig haszonélvezői voltak a Petőfinek, nehezen fogadják el a változásokat. A nyílt levél ezeknek a közreműködőknek a sugallatára született és egyáltalán nem fedi le a magyar könnyűzenei élet egészét.
2016. június 15. 12:13
„Neked szívesen adnék recenziós példányokat, ha bármilyen más fórumon jelennének meg az írások, de a Magyar Idők szellemiségével, sajnos, oly mértékig nem ért egyet a kiadó, hogy ennek az orgánumnak nem tudok adni.”
2016. június 15. 09:23
Ha az Indexhez tényleg hozzáférése lehet a Fidesz korábbi nagyvállalkozójának, akkor az megmagyarázza azt is, miért engedi el könnyű kézzel nagy elérésű tömegmédiáit.
Egyetlen kézből sem
2016. június 13. 16:57
A szerkesztőségi bejelentés szerint kedden jelenik meg a Simicska Lajos nevéhez köthető Metropol újság utolsó száma – írja a Népszabadság.
2016. június 12. 17:34
A Twitter saját beszámolója szerint 672 millió üzenetet küldtünk a két évvel ezelőtti világbajnokság alatt, ami hatszorosa a 2012-es londoni olimpián posztoltnak. Így az idei Európa-bajnokságon további növekedés várható,
Hulk Hogan
2016. június 10. 21:11
Hivatalosan is csődöt jelentett a Gawker Media – írja a The New York Times. Nick Denton, a cég tulajdonosa kijelentette: nem fizetik ki a 140 millió dolláros tartozásukat Hulk Hogan amerikai pankrátornak.
2016. június 10. 14:59
Az ingerküszöb nagyon alacsonyra került, az emberekben annyi a frusztráció, hogy már nem lehet olyan szabadon rádiózni, mint pár éve. Azt vettem észre, hogy mi lettünk a szelep, rajtunk lehet fröcsögni, a gőzt kiengedni. Interjú.
2016. június 9. 18:05
Elég sajátos, hogy a világi fölfogású, a szekularizációt rokonszenvvel néző mérsékelt balközép egyre inkább csak (bár nem kizárólag) egyházi tulajdonú helyeken fejtheti ki a véleményét.
2016. június 9. 17:11
Újabb egy-egy millió forintos bírságot kapott a Class FM, amiért a Morning Show-ban olyan kijelentések hangoztak el, amelyek nem voltak megfelelőek a műsor korhatár-besorolásához.
Bevételek, kiadások
2016. június 9. 11:11
A Népszavának és a Magyar Nemzetnek is csökkent az árbevétele, míg a Magyar Időké nőtt, ugyanakkor mínuszos mérleg szerinti eredményt hozott a többi laphoz képest – írja az mfor.hu.

összesen: 1831 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 következő utolsó