Origo

2017. május 18. 18:54
Kínos az egész az elsőtől az utolsó pillanatig.
2017. május 18. 18:49
A Momentum ma megmutatta, valójában ugyanazt gondolja a sajtóról, mint azok, akiket a sajtószabadság felszámolásával vádol.
2017. május 18. 18:44
Ma nem egy szerkesztőségbe mentünk be, hanem egy propagandagéphez. Számon kértük a közpénzből folytatott uszítást, ugyanis a propagandisták nem újságírók, hanem politikusok.
2017. május 18. 18:37
„Min dolgozol? Kit kell ma lejáratni?” – kérdezte Fekete-Győr András a Momentumról korábban lejáratócikket író Kovács Andrást.
Origóban
2017. május 18. 13:59
„Úgy éreztük, ideje beszélgetnünk” – ezzel a szöveggel posztolt egy képet a Facebookon az Origo szerkesztőségéből a Momentum. A lap szerint a párt politikusai „betörtek” hozzájuk.
2017. május 16. 19:32
Az Origo természetesen azonnal megfejtette, annyit segítek, hogy most kivételesen nem Soros.
Nem nyilatkoznak
2017. május 11. 13:56
A jövőben nem nyilatkozik az MSZP a „Fidesz pártsajtójának” – jelentette be Nyakó István. A politikus szerint az Echo TV, az M1, a TV2, az Origo, a PestiSrácok, a 888.hu, a Lokál, a Ripost, a Magyar Idők és a Magyar Hírlap tartozik a fideszes pártsajtó körébe.
2017. április 18. 19:58
Ami az elmúlt hónapokban történik a magyar médiában, és ami az elmúlt másfél-két hétben kicsúcsosodott, inkább aggasztó.
2017. április 15. 21:55
Amit a Ripost-Origo-888 most vele művelt, az olyan fokú jogsértés, amellyel sikerült elérni a korábban elképzelhetetlent.
Rendszeren belül
2017. március 28. 12:25
Az Origo Szpíker Korner nevű sportmagazinjának házigazdája lett az állami médiától februárban távozott Gundel Takács Gábor.
2017. március 27. 21:54
Az elmúlt hónapokban viszont már mindig szégyenérzettel gondoltam a munkahelyemre.
búcsúlevél
2017. március 11. 10:33
Nagyon kritikus és szókimondó levélben búcsúzott el kollégáitól Mártha Bence origós sportújságíró, akit a napokban rúgtak ki a laptól. Mártha szerint – melyből az Index közölt részleteket – hetek alatt csináltak „hitvány hazugsággyárat” az Origóból, amely szerinte mára menthetetlenné vált.
2016. december 13. 12:38
Ebben a pillanatban nyertem meg 12 helyreigazítási pert a TV2-vel szemben. A mai ítélet még nincs a kezemben, de 5 másik, az Origóval és a Magyar Időkkel szemben meghozott már igen.
2016. december 6. 14:45
Vona erről 2009-ben azaz hét éve már beszélt egy interjúban, ott van, elérhető online, nem hír, még csak mínuszosnak sem nevezhető.
Figyelő
2016. december 5. 15:50
Megvette a Figyelőt Schmidt Mária, aki az Origónak a hetilappal kapcsolatos terveiről azt mondta: elsősorban pénzügyi befektető lesz a lapnál, és a már most is meglévő magas szintű szakmai munka folytatását tűzte ki egyik legfontosabb céljául.
2016. november 16. 07:31
Hogy Rácz Károly (aka Terry Black) főállású bulvárproletár primer hírforrás lehet egy ellenzéki pártvezető szexuális orientációjának tekintetében, az már eleve a Mariana-árok szintje volt.
Médiahadjárat
2016. november 15. 16:51
Hírhamisítás miatt médiahatósági panaszbeadvánnyal él és polgári pert indít a TV2-vel szemben a Jobbik, de perre számíthat a Pesti Srácok, az Origo, a Lokál és a Ripost is. „Hol vannak a fideszes férfiak? Álljanak ki és ne egy Terry Blacket küldjenek maguk helyett” – hangoztatta keddi sajtótájékoztatóján Dúró Dóra, a párt szóvivője.
2016. november 12. 08:48
Várjuk Kocsis Máté kiállását Vona Gábor mellett, hiszen ő már csak tudja, milyen érzés, ha coming outra akarják kényszeríteni az embert – tréfálkozhatnánk a TV2 elhíresült riportja kapcsán. De nincs kedvünk viccelni. Egyszerűen undorító ez az egész.

összesen: 162 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 következő utolsó