Origo

2016. október 28. 13:49
Aljamunkát végeztet a Párt a Habony-Vajna-Mészáros és még ki tudja kinek a tulajdonaiba vándorolt sajtó(vég)termékekkel: Ripost, 888, Lokál, TV2, és a nagyot zuhant Origo.
Médialavina
2016. október 28. 08:25
Mi és miért történik a magyar sajtópiacon, és mi jöhet a jövőben? Többek között erről vitáztak a Millenium Intézet konferenciáján, amelyen D. Bányász Gergő (Hír TV), Pető Péter (Népszabadság), Gál J. Zoltán (Vasárnapi Hírek) és Rajcsányi Gellért (Mandiner) vettek részt. Tudósításunk.
Sajtóklub
2016. október 20. 21:54
Hogyan zárt be a Népszabadság? Mit csinál most a felfüggesztett szerkesztőség? Látta-e már bárki élőben Simicska Lajost? Miért morális hullák a baloldali oligarchák? Miért baj, ha csak kormánypárti orgánumok vannak? Gazda Albert, Pető Péter, Tamás Ervin és Gerényi Gábor beszélgettek.
2016. október 12. 19:01
Lassan minden tulajdonos zsebben van, pórázon vagy csövön; haver, fogható vagy direkt stróman. Aztán majd lassan azok lesznek szerkesztők is, aztán az újságírók, végül az olvasók is, és eljön végre a tökéletes világ.
2016. október 10. 13:47
Népszabadság kinyírásával egy jelentős tényfeltáró kapacitással bíró műhellyel lett kevesebb. A hatalom is kizárólag ezért döntött a kivégzése mellett. A megszűnése csak ezért gáz – de ezért nagyon.
2016. június 2. 07:13
A politikailag elfogult híradások miatt távoznak a TV2 híradósai, az MNB-alapítványok százmilliós „segítsége” következtében mennek a VS-esek, az origósok már rég felmondtak, de még mindig akadnak páran, akik cserélhetők.
2016. június 1. 14:33
György Péter, az Origo egyik alapítója lesújtó véleménnyel illette a kortárs magyar online újságírást.
2016. április 25. 19:26
Szemét világ ez, ahol a felelősség nem Matolcsy György, nem Orbán Viktor, nem Polt Péter, nem Szemerey Tamás, Matolcsy unokatestvérének vállát nyomja, hanem azokét, akik csupán erkölcsösen akarnak élni ebben az országban, erkölcsösen akarják végezni munkájukat.
Blogpiac
2016. április 20. 09:25
A VS által közölt 2013-as Századvég-elemzés szerint a jobboldali sajtó teljes lemaradásban van a blogpiacon, ugyanis az Index, az Origo, a HVG és a Népszabadság irányítja a fontosabb blogszolgáltatókat. A magyarországi blogvilágot egyébként nemzetközi összevetésben agresszívnek, párpolitikai szemléletűnek és személyeskedőnek írja le a politikakutató cég – közölte a Századvég anyagait kutató VS.
2016. március 31. 11:16
Utólag én is úgy ítélem meg, hogy valószínűleg ez volt a szerencsésebb kifejlet, hogy önállóan kezdtünk el aztán mozogni, mint egy médiacégen belül, mert lehet, hogy egy print szerkesztőség nagyon gyorsan megfojtott volna bennünket. Interjú.
Váltás
2016. március 17. 11:11
Az eddig a Faktor.hu-t vezető György Bence lett az Origo új főszerkesztője. György a Kreatív Online-nak nyilatkozott a váltásról.
2015. november 27. 10:40
Tíz év után megszünteti a Kívánságkosár című műsorát az MTVA – írja az Origo. A közmédia megújult műsorstruktúrára hivatkozva veszi le a képernyőről a műsort, aminek utolsó adása év végén lesz látható.
2015. november 13. 09:32
Arra mindenesetre jó volt ez az ügy, hogy felkeltse az érdeklődésemet: hogy állnak a közélettel foglalkozó magyar heti- és napilapok, online portálok a nemi egyenlőség tekintetében? Mennyire van 2015 a magyar sajtóban a Trudeau-féle időszámítás szerint?
2015. szeptember 7. 18:06
A magát eredetileg a gonzóújságírásból származtató csapat szinte minden tagja Uj Péter szellemi hátsójából bújt ki. Mind a magukra méretezett kultúrgettóban sörözgetnek, és mindenki, aki ezen kívül létezik, számukra utálatos. Interjú.
2015. szeptember 4. 08:41
Amikor az Origo és jó néhány munkátlan hónap után a Cinkhez kerültem, és belaktam a helyet, azt mondtam: nagyobb ajándékot nem kaphattam volna az élettől.
2015. augusztus 17. 19:22
Szabó László Zsolt lemondása után Vaszily Miklós lett az MTVA megbízott vezérigazgatója. Vaszily eddig operatív vezérigazgató-helyettesként dolgozott a közmédiában.
Médiamogul?
2015. július 30. 09:49
Schmidt Mária, a Terror Háza főigazgatója nemrégiben médiacéget alapított, és érdeklődik a Magyar Telekom tulajdonában álló Origo, valamint a Simicska Lajos tulajdonában lévő Heti Válasz iránt is – értesült a Népszabadság.
2015. július 29. 09:24
A Klubrádióba is befektető Brit Média Befektetési Kft. hónapokkal ezelőtt bejelentkezett a Magyar Telekomnál az Origóért, és most az utolsó körbe is bekerült – írja a Népszabadság. Habony Árpád, Simicska Lajos és az Indexet is kiadó CEMP is az érdeklődök között lehet.

összesen: 161 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 következő utolsó