Origo

2015. július 8. 19:26
A DGAP elemzése az Origo esetét Lázár Jánossal a „kormánykritikus újságírás” „kiemelkedő példájaként” írja le, ami egészen beteg humorérzékről tanúskodik.
Vétel-eladás
2015. június 29. 09:12
Eladná az Origó hírportált és az azt működtető céget a Magyar Telekom – írja a Világgazdaság. A lap szerint a lehetséges vevők közt van Habony Árpád médiacége, illetve Simicska Lajos médiakonszernje is.
2015. június 10. 14:20
Ön szerint hír a Népszabadságban, az Indexen, a 444-en, az Origón vagy a Népszavában, ha ír Magyarországról a Financial Times? Általában igen. Most: nem.
2015. május 18. 15:11
Talán fordult volna az Óbudát ért negatív kritika előjele, ha még publikálás előtt értesül a szerző arról, hogy magam is részt vettem az író lánya, Ágnes által kezdeményezett megemlékezésen.
2015. május 14. 17:31
A Freedom House szerint 2014-ben is romlott a sajtószabadság állapota Magyarországon. Szerintünk is.
2015. április 2. 09:06
Nem igazíthatom a lépéseimet ahhoz, hogy engem és az Origo-sztorit nem ismerő emberek mit gondolnak, ha egyszer a dolog tényszerűen nem igaz. Interjú.
2015. április 1. 12:44
Vaszily Miklós, az Index.hu, majd az Origo.hu korábbi vezérigazgatója az MTVA-hoz igazol: a közmédia vezérigazgató-helyettese lesz – írja a Kreatív Online az MTVA közleménye nyomán.
2015. március 12. 00:47
A grafikonunkon jól látható, hogy a mandiner.hu és a k-monitor nevű oldalak messze verik a mezőnyt, csak utánuk következnek a nagyobb hírportálok, mint az Index, a HVG, a Hír24 vagy a 444.
Direkt36
2015. január 6. 13:44
Direkt36 néven indít tényfeltáró oldalt az Origo-tól tavaly távozott Sáling Gergő korábbi főszerkesztő, helyettese, Pethő András, valamint az egykori alapító, Weyer Balázs. Azt ígérik, hogy az új projektben kevés anyaggal jelentkeznek, de azok mind alaposan alátámasztott, mély cikkek lesznek.
2014. november 10. 10:39
Az Origo egy 16 éves portál, történelme és törzsközönsége van, újítani kell és modernizálni is szerettük volna – lehetőség szerint úgy, hogy az állandó olvasók se érezzék drasztikusnak a változást. Interjú.
2014. november 7. 12:26
A hvg.hu információi szerint Vaszily Miklós távozását maga Christopher Mattheisen, az anyacég Magyar Telekom vezetője jelentette be a szerkesztőségnek, de a lépést nem indokolta.
2014. november 5. 13:48
Az Origo újságírói mutatják be megújult dizájnjukat.
Összefogás
2014. október 15. 11:24
Összefogott a hirdetések értékesítése érdekében az Origo Zrt., a CEMP és a Centrál Médiacsoport: a most létrehozott HOPPex elnevezésű közös hirdetési rendszer célja, hogy az internetes reklámbevételek minél nagyobb hányada kerüljön hazai szereplőkhöz.
2014. augusztus 26. 11:13
Számítottam rá, hogy vihart fog kavarni az a szöveg – még ha mérsékeltet is, az idő múlása okán –, de inkább azt vártam, hogy jobbról fognak pocskondiázni.
2014. augusztus 22. 19:15
Jó sok idő eltelt azóta, hogy abbahagytam az Origo főszerkesztését. Talán elég, hogy néhány bekezdésben megírjam, az én verzióm szerint mi történt 2011 és 2013 ősze között.
2014. augusztus 22. 11:55
A 444 közölte Pethő András volt origós főszerkesztő-helyettes levelet, melyben arról írt a Telekom belső ellenőrzésének, hogy politikai nyomás van az Origón.
2014. július 30. 18:54
Ma felhívott egy hölgy az Origótól. A következő kérdésekkel szakított félbe: Ki az a Havasi? Ez hol történt egész pontosan Budapesten? Ez akkor ma volt? Akkor egy hete szombaton?
2014. július 30. 16:05
Egyetértünk Neelie Kroesszal, az Európai Bizottság alelnökével abban, hogy „a szabad és sokszínű média a szabad társadalom egyik alapköve”. Tájékoztatjuk, hogy a magyarországi média szabad és sokszínű, a magyar társadalom pedig szintén szabad.

összesen: 161 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 következő utolsó