Polyák Gábor

2017. május 19. 09:20
Ha az a kérdés, hogy adott-e az Origo – vagy a Habony/Vajna/Mészáros-média bármely tagja – lehetőséget az ennél kifinomultabb párbeszédre, akkor erre még határozottabb nem a válasz.
Médialavina
2016. október 27. 09:55
Drasztikus átalakulás zajlik a magyar médiapiacon – ha beszélhetünk egyáltalán piacról. De volt-e valaha médiapiac? És mi történik most? Urbán Ágnes és Polyák Gábor, a Mérték kutatói, Széky János, az ÉS munkatársa és Bátorfy Attila, az Átlátszó újságírója beszéltek a magyar médiapiac átrendezésről. Tudósításunk.
2016. augusztus 26. 21:27
Még a hét elején, ugyanaz a hír az RTL és az m1 híradójában. Az Iszlám Állam gyerekeket küld öngyilkos merénylőnek, Bagdadban elfogtak egy merényletre készülő fiút.
2016. július 30. 17:17
Az orosz kormánypropaganda lényege, hogy teleszórják a nyilvánosságot, mindenekelőtt az internetet zavaros összeesküvés-elméletekkel, féligazságokkal és akár egymást is cáfoló hazugságokkal.
2016. február 17. 10:30
A Médiatanács nemhogy nem mondta ki, hogy a kormánypropaganda tiltott politikai reklám, de a jövőre nézve is elrendezte az ilyen jellegű szpotok sorsát.
2015. augusztus 14. 09:53
Nyilvánvalóan felmerül a kérdés, hogy a nyertes rádiók jogosultságait hogyan érinti a feltárt jogszerűtlenség.
2015. július 8. 19:26
A DGAP elemzése az Origo esetét Lázár Jánossal a „kormánykritikus újságírás” „kiemelkedő példájaként” írja le, ami egészen beteg humorérzékről tanúskodik.
2015. május 14. 17:31
A Freedom House szerint 2014-ben is romlott a sajtószabadság állapota Magyarországon. Szerintünk is.
2014. november 28. 15:37
A jó hír, hogy a jogalkotó olvasta a közszolgálati médiával kapcsolatos európai dokumentumokat. A rossz hír, hogy nem értette meg őket. Vagy éppen nagyon is kiismerte már az európai tűréshatárt.
2014. szeptember 15. 09:08
Már megjelentek az első lelkes internetes kommentek arról, hogy mennyire utálják ezeket a csatornákat, és így nem kár értük, tulajdonképpen az lenne a legjobb, ha megszűnnének.
2014. augusztus 5. 11:09
Álljon itt a cáfolat cáfolata. Gulyás állításait ugyanis a Mérték kutatásai tételesen, tényszerűen cáfolják.
2014. június 10. 14:20
Engem legjobban az lep meg, hogy mások most mennyire meglepődnek. Pedig nincs itt semmi meglepő. Hibátlanul érvényesül a kormányprogram: folytatják.
2014. május 20. 12:10
Az ítélet meglehetősen szűk szeletét vizsgálja az ügynek. Egyáltalán nem az következik belőle, hogy a Class FM mégis jogszerűen szerezte meg a mai is használt, azóta jóárasított frekvenciáját.
2013. július 30. 11:14
Szolnokról sugározni a dunai árvíz miatt indult műsort? Úgy, hogy az adásnap nagy részének semmi köze sem az éppen aktuális, sem más árvizekhez?
2013. május 27. 12:46
A TV2-re újra szemet vetett az Infocenter, az Antenna Hungáriát visszavenné az állam, Fidesz-közeli vállalkozáshoz kerülhetnek az Axel-Springer megyei lapjai.
2013. április 12. 16:30
Szalai Annamária óriási harcot vívott a médiában, így – akarva-akaratlanul – rengeteg ellenfelet és ellenséget szerzett magának. Előbbiek búcsúztatják. Utóbbiak „bűneit” sorolják.
2013. április 12. 16:18
Jobb helyeken inkább nem írnak semmit, minthogy nekirontsanak egy éppen csak eltávozott embernek. Mondom: jobb helyeken. A hvg.hu már régóta nem ilyen.
2013. április 12. 12:28
Mi nem egy pályán játszottunk Szalai Annamáriával: ő hatalomtechnikus volt, abban az egyik legjobb. A szakmai érvek az ő szemében eszközt jelentettek.

összesen: 46 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 következő utolsó