Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

TV2

2017. január 9. 16:00
Bereczki Zoltán és Berki Artúr minyonoknak öltözve, valami képzeletbeli nyelven úgy tesznek, mintha elénekelnék az YMCA-t, Csobot Adél zsűritag pedig ennek örül, és minyonul válaszol a TV2 egyik műsorában.
2016. december 23. 13:45
A Tombor András tulajdonában lévő Visus Invest Kft. vásárolta meg a Atmediát, ami többek között az MTVA és a TV2 reklámidejét értékesíti – írja a Kreatív. A cég vezetésébe és működésében nem nyúl bele az új tulajdonos, aki közleményében arról beszélt: elentős fejlődési potenciál van a magyar médiapiacban.
NMHH
2016. december 16. 14:44
A Médiahatóség határozata szerint ők csak az emberi méltóságot általánosan sértő esetekben illetékesek, így nem indítanak eljárást a TV2 Vona Gáborról szóló riportja miatt amelyben azt állították a Jobbik elnökéről, hogy meleg. Az NMHH szerint a TV2-őn felvillanó rövid atomerőmű-hirdetések is teljesen rendben vannak.
2016. december 14. 10:59
Mondta a fene, hogy Vona Gyurcsányt másolja. Professzionálisabban használja egy ideje a testbeszéd elemeit, láthatóan foglalkoznak vele ilyeneket, meg sok hasonlót mondtam.
2016. december 13. 12:38
Ebben a pillanatban nyertem meg 12 helyreigazítási pert a TV2-vel szemben. A mai ítélet még nincs a kezemben, de 5 másik, az Origóval és a Magyar Időkkel szemben meghozott már igen.
2016. november 18. 11:43
Komoly félelemmel tölt el, ami most történik, és aminek gyönyörű példái a TV2 felvillanó reklámjai. Egyesek szerint csak apró kis törvénysértésről van szó, ám szerintem sokkal rémisztőbb ez az egész.
2016. november 16. 13:24
Az a kérdés, hogy miután a kormány leteperte a közszolgálati médiát, bezáratta a Népszabadságot, hazugsággyárrá silányította a TV2-t, miért teszi tönkre és/vagy zsarolja a legnagyobb hallgatottságú kereskedelmi rádiót és annak szókimondó reggeli műsorát.
2016. november 16. 07:31
Hogy Rácz Károly (aka Terry Black) főállású bulvárproletár primer hírforrás lehet egy ellenzéki pártvezető szexuális orientációjának tekintetében, az már eleve a Mariana-árok szintje volt.
Médiahadjárat
2016. november 15. 16:51
Hírhamisítás miatt médiahatósági panaszbeadvánnyal él és polgári pert indít a TV2-vel szemben a Jobbik, de perre számíthat a Pesti Srácok, az Origo, a Lokál és a Ripost is. „Hol vannak a fideszes férfiak? Álljanak ki és ne egy Terry Blacket küldjenek maguk helyett” – hangoztatta keddi sajtótájékoztatóján Dúró Dóra, a párt szóvivője.
2016. november 15. 16:26
Bocsánat egyébként, hogy keveset posztolunk mostanában, a teljes stábot elfoglalja a TV2 Tények szerkesztése.
2016. november 15. 11:56
Úgy vágta meg a TV2 Tények Vona Gábor szavait, mintha a Jobbik elnöke elismerte volna, hogy járt olyan meleg közösségbe, mint amiről Terry Black beszélt, pedig a politikus valójában Orbán Viktor polgári körét emlegette, de ez a riportban már nem hangzik el. Szintén manipulált módon mutatták be Novák Előd Facebook-posztját, mintha azzal Novák megerősítette volna Terry Black állítását.
2016. november 15. 09:22
Jó előre fel kell készülni 2018-ra és a hatalom kegyeltjeinek számító médiumok már most igyekeznek megdolgozni a bizonytalan választókat.
2016. november 14. 13:20
A TV2 egy korábban „minőségi” kosztümös melegpornót készítő, amúgy vállaltan gyurcsányista múltú, össze-vissza beszélő transzvesztitát hív segítségül, hogy kimondja: Vona Gábor őszinteségével problémák vannak.
2016. november 14. 13:17
Mi középen állunk, az RTL az, ami a másik oldalon van. Nem gondolom, hogy a kormányellenesség függetlenséget jelent. Interjú.
2016. november 12. 08:48
Várjuk Kocsis Máté kiállását Vona Gábor mellett, hiszen ő már csak tudja, milyen érzés, ha coming outra akarják kényszeríteni az embert – tréfálkozhatnánk a TV2 elhíresült riportja kapcsán. De nincs kedvünk viccelni. Egyszerűen undorító ez az egész.
Jó hírnév
2016. november 4. 16:57
A TV2 Tények című műsora Spéder Zoltánról készített riportot, ami miatt az üzletember beperelte a csatornát. A bíróság most 5,7 millió forintos sérelemdíjat ítélt meg Spédernek, a döntés azonban még nem jogerős.
2016. október 28. 13:49
Aljamunkát végeztet a Párt a Habony-Vajna-Mészáros és még ki tudja kinek a tulajdonaiba vándorolt sajtó(vég)termékekkel: Ripost, 888, Lokál, TV2, és a nagyot zuhant Origo.
2016. október 17. 14:13
Ez a magyar hírműfaj rövid távú jövője: a közpénzünkkel kitömött tulaj által vásárolt csatornán a tulaj saját lábon álló nejének bizniszét hirdetik prime time-ban.

összesen: 339 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 következő utolsó