Wikipedia

Pro-truth
2017. február 9. 13:29
A Wikipédia betiltja a Daily Mailre való hivatkozást, azzal indokolva döntésüket, hogy a lap megbízhatatlan, szenzációhajhász és nem a tényekre alapuló híreket közöl. A szabadon szerkeszthető online enciklopédia döntése azért is furcsa, mert a sajtóforrások körültekintő használata általánosságban engedélyezett. Az újságot nem megbízható forrásnak fogják feltüntetni és arra kérik a szerkesztőket, hogy kerüljék a lapot a hivatkozások során.
2015. október 27. 09:16
A Tutiblog és a Mandiner is rendszeresen megteszik a maguk nagyszabású tétjeiket, bár a feminizmussal kapcsolatos tudásuk messze alulmúlja a vonatkozó Wikipédia-szócikket.
2014. február 20. 14:46
Ezer kötetben, kötetenként 1200 oldallal nyomtatnák ki a Wikipédia szócikkeit áprilisra, ha összegyűlik rá elég pénz. A cél nem az, hogy a családok könyvespolcain legyen ott a netes lexikon.
2013. augusztus 6. 11:41
Egy ismeretlen péntek éjszaka az amerikai szenátus egyik IP-címét (számítógépes azonosítóját) felhasználva amerikai „disszidensről”, „árulóra” változtatta az Edward Snowdenre vonatkozó jelzőt az internetes lexikonban, a Wikipédiában.
2012. július 12. 09:29
Az internetes tiltakozások ellenére szerdán elfogadta az orosz duma az úgynevezett feketelistás törvényt, amely a törvénysértőnek ítélt internetes oldalakhoz való hozzáférést korlátozza. A Wikipedia szerint a módosítások az internet valódi cenzúrázásának alapjait vethetik meg.
2012. július 11. 09:32
A legnépszerűbb orosz internetes keresőoldal, a Yandex is tiltakozott az információs törvény tervezett módosítása ellen, ahogy előző nap az orosz Wikipedia.
Wiki
2012. április 2. 09:02
Tudásbázis létrehozásába kezdett a Wikimedia Foundation. Az új adatbázisban, A Wikidatán gépek és emberek egyaránt olvashatnak és szerkeszthetnek majd, a különböző országokban és nyelveken terjedő változatok pedig egyenrangúak lesznek.