Magyar utazós reality kapta a díjat

2012. február 24. 19:27
A TV2 által kiválasztott különleges, utazós reality témájú műsorterv nyerte a ProSiebenSat.1 nemzetközi formátumversenyt. A produkció legközelebb Cannesban mérettetik meg.

Magyar formátumterv nyerte a TV2 anyavállalata, a ProSiebenSat.1 által évről évre megrendezett Brainstation nevű nemzetközi formátumversenyt. A TV2 csatorna által legjobbnak ítélt ötlet így bekerül az anyacég nemzetközi formátumkatalógusába, kitalálója pedig 5000 eurót kap – írja a mediapiac.com. Az ötlet legközelebb a a cannes-i formátumvásáron mérettetik meg.

A portál emlékeztet: a kereskedelmi tévé tavaly év végén hirdette ki, hogy amatőrök műsorötleteit várja. A majdnem kétszáz beérkezett pályázatból végül egy utazós reality és egy kvízműsor került ki győztesen. Ezeket a TV2 producere, a Brainstation hazai főszervezője, Ökrös Gergely prezentált a nemzetközi zsűri előtt, mely előbbit találta jobbnak. Ökrös elmondta: a nemzetközi zsűrinek az ötlet eredetisége, a gazdaságos megvalósítás lehetősége, a pozitív szociális üzenete tetszett, na és az, hogy a formátum nagyon jól ötvözi az ismeretterjesztő és a szórakoztató reality műfaj jegyeit.

„Nagyon boldogok vagyunk és természetesen nagyon büszkék. A comment:com és a szaksajtó együttműködésével sokakhoz eljutott a pályázás lehetősége, ennek köszönhetően bőven volt miből válogatnunk. A műsorötletek elbírálása során egyértelműen a nemzetközi piacra koncentráltunk, mint kiderült, sikerrel” – mondta a főszervező.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés