Közgép

2012. július 25. 13:58

Németh Péter
Népszava
A Népszavában költött el egy kis pénzt a Fidesz-kormány favoritja. És mi, vessenek meg érte, nem ugrottunk félre a pénz elől.

Megjelent egy hirdetés a Népszava keddi számában, ami persze - ismerve a mai kormányzat erőfeszítéseit - önmagában is meglepő. De: ez a hirdetés a Simicska-birodalomból származott; a Margit híd felújítását reklámozta. A Közgép megrendelte, a Népszava leközölte. Ahogy ez normális országokban szokás. Ám ez nem egy normális ország. Tudom, jól tudom, hogy az sem normális, ahogy a Közgép gyarapodik, nyeri el sorra a különböző pályázatokat. Ezt a Népszava sokszor megírta és folyamatosan meg is írja. Ennek ellenére - láss csodát - most a Népszavában költött el egy kis pénzt a Fidesz-kormány favoritja. 

És mi, vessenek meg érte, nem ugrottunk félre a pénz elől. Miáltal lehetőséget adtunk mindazoknak, akik azonnal elméleteket gyártanak, konfabulálnak, s teszik ezt a tények ismerete nélkül. Schiffer András például, aki magáról azt gondolja, hogy ő bizony másként politizál, azonnal, a lehető legrosszabb reflexszel, MSZP-Fidesz összeborulást sejtet (hogyan is lettek meg a 2010-es választások idején az LMP kopogtató cédulái ?), mások egyenesen a Népszava lefizetéséről cikkeznek. Szomorú történet ez, annál is inkább szomorú, mert megint csak Simicska nyer vele: nem nálunk költi el a pénzét...

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 69 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Be kéne vezetni, hogy egy valaki mindig beírja az összes idióta balliberális, kommunista klisét egyetlen kommentbe, aa többi balliberális kommunista meg kussol és lájkol.

„A hvg.hu-nak több MSZP-s forrás is azt mondta,

a párt parlamenti frakciójában nagy a felháborodás a keddi hirdetés miatt,

többen az elnökséghez fordultak azt kérve, hogy ne hagyják következmények nélkül a hirdetés megjelenését.”

Megértem a párt parlamenti frakciójában a nagy felháborodást, de nincsenek tisztában a valódi függelmi viszonyokkal.

A Népszava, külföldi tulajdonosa a svájci Luganoban bejegyzett TGD Intermedia SA cég, (amelynek személyi összetétele homályban marad).

A Népszava újságírói valójában nem abszolút függetlenek, hanem függenek a zsebüktől, vagyis azoktól, akik pénzelik őket.

Érvényesül a Cigányzenekarok régi elve: „Aki fizet, az rendeli a nótát”.

A Népszava nem függ az MSZP-től,

hanem éppen fordítva, az MSZP függ a Népszavától,

illetve annak svájci ismeretlen személyi hátterű tulajdonosaitól.

Az örök dilemma, éhes vagyok, ehetek-é disznóhúst?

Strabag is hírdetett a Nemzetben, csend is lett egyből

Ez a párttitkár kifizeti akkor végre Bolgár elvtársat? Mert ingyen ő sem retteg..

Írod: „A svájci cég 2008-ban vette meg kft.-t az MSZP-hez több szállal kötődő Editorial Vagyonkezelő és Tanácsadó Kft-től, melyet az ügylet után végelszámolással meg is szüntettek a tulajdonosai.”

Innentől kezdve eléggé érdektelen az MSZP-hez több szállal kötődő Editorial Vagyonkezelő és Tanácsadó Kft és a vele összefüggésben említett Simon Dénes, Bodrogi Margaréta, valamint Láposi Elza.

Sokkal inkább kíváncsi lennék a „svájci cég” elnevezés mögött álló személyekre,

akik „nonprofit” elvek alapján működtetik a Népszavát

és mazochista őrültekre jellemző módon évek óta boldogan elszenvedik a Népszava miatt keletkező veszteségeiket.

Ha te tudod, hogy személy szerint kik a „svájci cég” elnevezés mögött álló mazochista személyek, kérlek, ne habozzál, lebbentsed fel a fátylat.

Tényleg abszolút reális, hogy Puch és Simicska úgy mutyizzák le egymás közt a hallgatást, hogy az egész ország szeme láttára Közgép hirdetést adnak fel basszus...

Ha mutyi lenne, akkor kapna NFÜ hirdetést (amúgy nyilván nem a Közgép rendelte a hirdetést, hanem vmelyik reklámügynökség)

[szanyitibi] [2012.júl.25. 22:12]

Ezt írja: „Őszintén megmondom: nem tudom,

hogy konkrétan, azaz személy szerint kik állnak a háttérben.

Sejtéseim éppen lehetnek, de azok nagyjából lefedik azt a bennfentes vélekedést, amely szerint ezek a tulajdonosok (feltéve, hogy többen vannak) bizonyosan létező kapcsolatokat ápolnak a magyar baloldallal, konkrétabban az MSZP-vel.”

Azaz ezek az ismeretlen külföldi erők pénzelik őket.

A Netanjahu kabinet 2011-ben olyan törvényt fogadott el, amely súlyosan korlátozza az országban működő „nem kormányzati szervezeteket” azáltal, hogy rendkívüli mértékben megnehezíti külföldi finanszírozásukat.

Az új szabályozásnak egyik fele megtiltja, hogy idegen országok 20000 sékelnél nagyobb összeggel támogassák az angolszász terminológia szerint

„ nem kormányzati szervezeteknek” (NGO) nevezett entitásokat.

A tilalom vonatkozik nemzetközi szervezetekre is, például az ENSZ-re.

A törvény másik fele pedig gyilkos, 45 %-os adóval sújt minden izraeli NGO-nak nyújtott külföldi pénzügyi támogatást.

Van benne ráció!

Izraelben nem tehetnék meg, hogy ismeretlen külföldi erők pénzeljenek „nem kormányzati szervezeteket”.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában