Felmérés: kevés cikkel nyert az Index a lájkversenyben

2013. január 19. 9:22
A 2012-es Facebook lájkok, ajánlások, megosztások, kommentek, mennyiség és a cikkek tartalma szerint rangsorolta a vezető magyar hírportálokat az Imedia, Magyarország vezető üzleti médiafigyelője és a SocialTimes.hu.

Az elmúlt évben a legtöbb cikk a hvg.hu-n jelent meg, és ezek összesen több mint 4 millió lájkot hoztak az oldalnak. Produktivitás szempontjából második helyre az Origo került: csaknem 37 ezer cikk eredményezett 1,8 millió lájkot. Az Indexen közel 32 ezer bejegyzést írtak, mintegy 3 millió lájkot gyűjtve, a hír24-en pedig 23 ezer írás eredményezett 5,2 millió megosztást. Átlagot számolva tehát az Index cikkeit kedvelték leggyakrabban az olvasók. A cikkek hosszúságát szem előtt tartva az Origo volt a legrészletesebb, de csak két szóval maradt le tőle az Index.

A cikkeket rangsorolva kiderült: a Gazdasági Minisztérium internet- és telefonadó bevezetési szándékáról szóló hír volt a legkeveltebb, ez minden vezető portálnak sok olvasót hozott. Legtöbben az Origóra kattintottak, és itt mintegy 20 ezren lájkolták is.

Összesen 18 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Akkor most vonja kétségbe valaki a hazai
balliberális médiatúlsúlyt.

Ez a felmérés egy "tárgyi bizonyíték".

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés