A mobil aranykora?

2013. július 22. 15:14
A legfontosabb megérteni, hogy az emberek mikor, hogyan, milyen módon használják a mobiljukat.

„Sajátos módon a hírgyűjtők ismerték fel leghamarabb, hogy másképpen kell működni mobilon. Az a fajta megjelenés, navigáció, amit a Flipboard, a Pulse, vagy a Zite alkalmaz már nem egy korábbi gondolkodásmód átültetésén alapul. Ezek lényege a teljes képernyő kihasználása (nincsenek felesleges menük), a nagyon tiszta layout, a »swipe« (a képernyő »lehúzása«) gyakori alkalmazása.

A legfontosabb megérteni, hogy az emberek mikor, hogyan, milyen módon használják a mobiljukat. Csak ebből kiindulva lehetséges olyan tartalmakat előállítani, amelyeket az emberek valóban fogyasztani akarnak. A weben nagyjából tíz év kellett, mire tisztulni kezdtek a weboldalak, sorra elhagyták a felesleget. Aki ma mobilos tartalommal akar sikeres lenni, annak nem lesz erre tíz éve.”

Összesen 1 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés