6 mítosz a közösségi média marketingről

2013. szeptember 4. 17:49

Marketingmorzsák
Marketingmorzsák
Nyilván, az Ashton Kutcher-féle sztárok rengeteg követővel rendelkeznek, de a Twitter releváns és értékes lehet még helyi üzletek számára is.

3. mítosz: A Google+ csak időpocsékolás.

Ha a Google Plust úgy definiálod, mint közösségi hálót, akkor ez nem az az erő, amivel számolni kell. Azonban a Google+ valójában nem az. Igazából egy közösségi réteg a Google többi szolgáltatásának tetején, mint a Gmail vagy akár a YouTube. Amikor valaki keresés céljából használja a Google-t, hogy megtaláljon valamit az éttermektől kezdve a kutyaeledelig, az eredmények közösségi ajánlásokat is tartalmaznak, amelyeket azok a bizonyos +1-ek generáltak, amik pedig egy felhasználó Gmail kapcsolataitól származnak. És ezek a közösségi ajánlások sokkal több kattintást érnek el, mint a hagyományos keresési találatok. Ha van egy egész jó Google+ profilja az üzletednek és egy vásárlói ökoszisztémád, amely a cégednek vagy a termékeidnek +1-eket adott, annak mérhető a hatása a márkáddal kapcsolatban indított keresésekben és az oldaladra érkezett látogatások konverziós arányában is.

4. mítosz: A Twitter csak a hírességeknél és nagy márkáknál működik.

Nyilván, az Ashton Kutcher-féle sztárok rengeteg követővel rendelkeznek, de a Twitter releváns és értékes lehet még helyi üzletek számára is, amelyeknek kisebb, de jól megcélzott közönsége van. Ugyanakkor, hogy a Twitter tényleg számítson, időszerűen kell tweetelned és úgy, hogy az releváns legyen a vevőidnek, valamint ne teljes mértékben magadat hirdesd. Ezen kívül fontos, hogy a Twitter felhasználók monitorozására és a velük való kapcsolattartásra is használd a platformot, akik megszólítanak, megemlítik a cégedet vagy a termékeidet. (Naponta rákereshetsz a megfelelő hashtag segítségével azokra, akik rád hivatkoznak.)”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés