A biteken túl

2013. szeptember 10. 21:17

Berényi Konrád
Onlinemarketing blog
Látszik, hogy értő szerkesztők rakták össze a POSZTot: a témák aktuálisak és érdekesek, sikerült megtalálni az egyensúlyt az időtállóságban is.

„Hogy mi van a biteken túl? A Lapcom és Weyer Balázs szerint a papír. Írtam már az új válogatás újságról, a Posztról, de pénteken a kezembe is nyomtak egyet, így volt szerencsém végig is lapozni. (…)

Amikor indult a hazai tartalomgyártás, akkor a napi és hetilapoknál az volt a hozzáállás, hogy a web veszélyes, zabálja az olvasókat, közben meg nem fizetnek érte semmit, így oda csak maradékot szabad rakni, nem teljes cikkeket, főleg nem direkt oda írt tartalmakat. Minél nagyobb volt egy újság, annál inkább így gondolta, így vált például teljesen olvashatatlanná a HVG a neten. Aztán teltek az évek, az offline láb nélküli tartalomszolgáltatók elhúztak, gyakorlatilag behozhatatlan előnyre tettek szert - vagyis a fenti taktika jól láthatóan nem jött be. Egyébként a tartalmak nem teljes internetre való felrakásának mai napig igazi harcosa a Lapcom is, két vidéki lapjával.

De ettől még az iránya a tartalomnak az volt, hogy az offline megjelenés kapott valamilyen online felületet is. Nos, ez az, ami ebben a lapban megfordult, és nem mondom, hogy nem furcsa. Furcsa újralátni azokat a cikkeket, amiket már olvastam a képernyőn, és érdekes az a megoldás, ahogy egy-egy témát úgy járnak körbe, hogy a sok különböző helyen való megjelenést tördelik egy lapra. Hiába, a papíron nincsenek linkek.

Másrészt látszik, hogy értő szerkesztők rakták össze a lapot: a témák aktuálisak és érdekesek, sikerült megtalálni az egyensúlyt az időtállóságban is. Ez pedig mindenképpen a lap erénye.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában