Támadás

2015. március 4. 14:05

A szerk.
Népszabadság
A reklámadó, hasonlóan a 2010-es kormányváltás után hozott médiatörvényekhez, az Orbán-kormány autoriter hatalmi törekvéseit szolgálja.

A megszégyenülés nyilvánvaló, de az Orbán-kormány most sem képes sportszerűen veszíteni, hanem álságos módon a 17 ezermilliárd forintos költségvetésből kieső, szabad szemmel ezen a szinten alig látható 6,6 milliárd szükségességére hivatkozva szét akarja teríteni a megfeneklett reklámadót az összes médiavállalkozásra.

Ez, anélkül, hogy a költségvetéssel bármi érzékelhető jót tenne, tovább rontja az amúgy is súlyos nehézségekkel küszködő médiaipar eredményességét. A sarc azokat a profitorientált médiumokat sújtja, amelyek még a reménybeli állami hirdetésekért cserébe sem adták fel a mindenkori kormánnyal szembeni kritikus gondolkodásmódot. Arra is eszköz az adó Orbán Viktor számára, hogy a Simicska Lajossal vívott háborújában sakkban tartsa a Hír TV-t és a Magyar Nemzetet.

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 17 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés