Nincs több bónusz

Átalakíthatják a reklámozás folyamatát

2015. május 8. 12:11
A jövőben a reklámügynökségek nem állhatnak majd szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel és nem alkalmazhatók a bónuszok – a Napi Gazdaság információi szerint egyebek mellett ezt tartalmazza a kormány legújabb előterjesztése, amely átalakíthatja a jövőben a reklámozás folyamatát.

A jövőben a reklámügynökségek nem állhatnak majd szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel és nem alkalmazhatók bónuszok – a Napi Gazdaság információi szerint egyebek mellett ezt tartalmazza a kormány legújabb előterjesztése.

A kormány folytatja a reklámpiac működését meghatározó előírások átalakítását. A jövő évi adócsomag részeként fognak megjelenni az új reklámszabályozások. Az előterjesztés a jövő héten a képviselőház elé kerülhet.

Az új szabályozás szűkebb keretek közé szorítaná a reklámügynökségek tevékenységeit, például megtiltaná a médiaügynökségek fő bevételi forrását, a médiacégtől visszakapott bónuszt – írja a Napi Gazdaság. Az új rendszer így átalakíthatja a magyar reklámpiacot, illetve a reklámozás folyamatát. A jogszabály szerint tehát a reklámügynökségek csak a hirdetővel állhatnának szerződéses kapcsolatban, a különféle médiacégekkel nem. A szabályozás lényeges eleme még, hogy a reklámozó vállalkozás közvetlenül a médiumoknak fizetné ki a hirdetések közlésének ellenértékét. A szabályozásban a francia mintát vették alapul.

Összesen 1 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés