Több médiumot nem engedtek be Orbán ötév-értékelőjére

2015. május 29. 10:54
Nem lehet ott Orbán Viktor pénteki, az elmúlt öt évet értékelő beszédén a 444, a Klubrádió, a Népszava és a Hócipő sem. A szervezők helyhiányra hivatkozva nem adták meg az akkreditációt az említett médiumoknak.

Hivatalos indoklás szerint „létszám-kapacitás miatt” nem lehet ott élőben tudósítani Orbán Viktor pénteki, a Budapesti Történeti Múzeumban tartandó öt évet értékelő beszédén a 444. De ugyanígy nem kapott akkreditációt a Klubrádió, a Népszava és a Hócipő sem.

Összesen 40 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Hócipő:-)))))))))))))ha-ha-ha-ha
Megvan még ez a lap? Embert nem láttam még, aki ezt vásárolta:-))))))

Lehet, hogy tegnap meg is írták a cikket:-))))
ment ez nekik máskor is.

A blikk most nem ért rá? :-)))))))))biztosan ezzel van elfoglalva:

A rádióst valóban baleset érte, azonban az ominózus operációt nem rajta végezték el.

Igazi abszurd történet kerekedett a Blikk ma reggeli cikkéből. Ahogy mi is megírtuk, a bulvárlap úgy értesült, hogy Sebestyén Balázst megrepedt kéztőcsontja miatt kellett megoperálni, és még a műtétet végző orvost is sikerült megszólaltatniuk a cikkben.

A műsorvezető viszont a ma reggeli Morning Show-ban értetlenül állt a hír előtt, mivel az valóban igaz, hogy egy rosszul felszerelt húzódzkodó rúd miatt fenékre esett - ahogy ezt a tegnapi műsorban maga mesélte el - de semmiféle kórházi kezelésre nem szorult, ráadásul a kezének semmi baja nem történt.

A rádiósok végül élő adásban hívták fel a Blikknek nyilatkozó orvost, aki elmondta, ő Sebestyén Péter gyorsaságimotor-versenyző sérüléséről és operációjáról tájékoztatta a lap munkatársát, aki a hétvégén bukott a motorjával.

Balázsék próbálták felhívni a napilap szerkesztőségét, hogy megkérdezzék, hogy sikerült összekeverniük a két nevet, és miért nem kérdezték meg magát a műsorvezetőt a történtekről, de a hívást nem fogadták.

Az ominózus cikket azóta törölték a lap online felületéről.

Jó olvasgatást:-)))))

"KDNP-s szavazót láttál?"

Igen. Láttam.

Nemcsak listás szavazás van, hanem egyéni is. Több olyan egyéni körzet van, amelyben a KDNP indított jelöltet és megválasztásra került.

A te logikád szerint, akkor az EgyüttPM, DK, liberálisok eredményét is kétségbe lehetne vonni. Sőt az övükét sokkal nagyobb mértékben, mivel a jelöltjeik sorra elbuktak az egyéni választás során.

Ezek prekoncepcióktól nem térnek el, akárki, akármit mond!

Amit magyarról magyarra tolmácsolnak nyájas olvasóiknak az köszönő viszonyban sincs a valósággal.

Praktikus , jó tanács , mindenkinek ! Ráadául , kiiktatja a felesleges vádaskodásokat , gyanúsítgatásokat .

Ezek a jelenlét nélkül is megírják epés irigy ösztöneiket

Az szdsz mérhető volt, amikor az mszp-vel közösen alakított kormányt? Ciános Kuncze maga mondta, hogy nem jutottak volna be az mszp-s átszavazók nélkül.

Szófosni anélkül is tudnak, hogy ott legyenek.
"Ott sem voltak"

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés