A magyar közmédia úgy terjeszti az orosz háborús propagandát, mintha közvetlenül Moszkvából szerkesztenék

2016. december 17. 10:36

Erdélyi Péter
444
A címek egyike sem kritikus Oroszországgal, viszont van, ami az Egyesült Államokat hibáztatja.

„A héten, csütörtök kora estig a hirado.hu-n 21 szöveges anyagban foglalkoztak Aleppó városának ostromával. A leggyakrabban megjelölt fő forrás az MTI (16 cikk), a második az orosz kormány egyik angol nyelvű propagandaoldala, a Sputnik News (4 cikk) volt ebben a négy napos periódusban.

A címek egyike sem kritikus Oroszországgal, viszont van, ami az Egyesült Államokat hibáztatja, pedig az USA közvetlenül részt sem vesz a városért vívott harcokban. (Hétfőtől csütörök koraestig; időrendi sorrendben; zárójelben a hirado.hu-n a cikk fejlécében megjelölt forrás)

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 33 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés