Amit a Momentum csinált, felér a Charlie Hebdo elleni terrortámadással

2017. május 21. 10:59

Stefka István
Az Öreg
Ott tucatnyi újságírót gyilkoltak meg. Most az egyszer csak kamerával hatoltak be egy szerkesztőségbe, de legközelebb Fekete-Győr Andrásék kezében géppisztoly lesz.

„Magyarországon a szólásszabadság hiányáról hazudoznak, de ha róluk megjelenik bármiféle kritika, a kormánypárti sajtó diktatúrájáról beszélnek. Áthágnak minden íratlan szabályt.  Berontottak az Origó szerkesztőségébe, de mi a biztosíték arról, hogy holnap más szerkesztőségeket nem foglalnak-e el? Mi a garancia arra, hogy holnap fegyverrel a kezükben nem rohanják meg a független újságírás központjait, a Magyar Televíziót, a Magyar Rádiót, a Magyar Postát, mint tették a bolsevikok Oroszországban 1917-ben és a Lenin fiúk, Kun Béláék, Szamuelyék, Pogányék 1918-ban, 1919-ben? Akkor mit számított nekik egy miniszterelnök, Tisza István meggyilkolása? Ma mit számít? Kik ezek a fiúk? Honnan jöttek? Hová mennek?

Ébresztő! Ezt nem lehet szó nélkül hagyni. Itt háború van uraim! Engedély nélkül elfoglalták az utakat, köztereket, a Terror Háza Múzeumot meggyalázták, a Parlament és a Köztársasági Elnök palotájának tekintélyét semmibe vették. Március 15-én, a forradalom és szabadságharc napján durván megzavarták a nemzet ünnepét. Meddig kell ezt tűrni?

Ez, ami történt, az a Charlie Hebdo elleni terroristatámadással ér fel. Ott tucatnyi újságírót gyilkoltak meg. Most az egyszer csak kamerával hatoltak be egy szerkesztőségbe, de legközelebb Fekete-Győr Andrásék kezében géppisztoly lesz. Ugyanilyen bután, békésen fognak ránézni az újságírók akkor is a támadókra? Akkor is meglepetés lesz? Még mindig nem világos, hogy az ő szavuk az erőszak? Ezek nem akarnak békés eszközökkel szót érteni a másikkal.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 178 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

"a független újságírás központjait, a Magyar Televíziót, a Magyar Rádiót, a Magyar Postát" :):):)

Stefka teljesen megháborodott.

Az érdekel, hogy Fekete-Győr, miután megcsinálta a balhét, két nap múlva Brüsszelben volt, kihez futott, ki a mentora?
Van egy tippem: Guy Verhofstadt-hoz? Vagy Cohn Bendit-hez?
A brüsszeli út a bizonyítéka annak, hogy az ifjú beijedt.

Sajtószabadságról van szó.

LOL

Mi van? A teljes Momentum társulat megjelent a Mandineren?

Ez egy baromság Stefkától.

Hagyni kellene, hogy a Momentum lejárassa saját magát (megtette), ezzel a nyilvánvalóan megalapozatlan, sőt kifejezetten ízléstelen "szalmabáb-érveléssel" csak a kormányoldalt hozza kellemetlen helyzetbe Stefka.

Pontosan ugyanilyen jellegű eszmefuttatásokat olvashatsz az ellenzéki sajtóban nap mint nap - csak azt ugye nem veszed észre... (mondjuk kezdésként már a te "fideszbirkás" felütésed is beleillik a sorba).

Akkor most folytathatod a ballib propagandisták beteg világával.
25 éve, permanens módon megy a nácizás, fasisztázás, diktatúrázás, rettegés, összecsomagolt-bőröndözés stb. stb.

Ha ez az egyetlen Stefka-cikk kiverte a biztosítékot nálad, akkor ennek 25 éve TOBZÓDÓ inverze nyilván mély sebeket ejtett rajtad.
Nos?

Mi az ami nem igaz ebből? Melyik mondat a riogató?

"Engedély nélkül elfoglalták az utakat, köztereket, a Terror Háza Múzeumot meggyalázták, a Parlament és a Köztársasági Elnök palotájának tekintélyét semmibe vették. Március 15-én, a forradalom és szabadságharc napján durván megzavarták a nemzet ünnepét."

A Momentum HÖK vezérek tegyék ki a vezetésük idejére vonatkozó beszámolókat, a nagyobb tételek számláit, elszámolását, mert amit pénzt kezelte az is közpénz volt.
A KEHI vizsgálat is sok mindent feltárt és 2014-től sok minden megjelent a médiában. Akkor nagyokat hallgattak, most egyszerre megjött a hangjuk? A KEHI a 2009-2012 iratokat vizsgálta, de már már az ügyek ha voltak elévültek. Ez adja meg a lehetőséget a szájaskodásra?
A Gólyatáborok kapcsán történtek is eléggé sötét ügyeket takarnak. Szerencséjük, hogy a HÖK épületek, irodák, bútorok nem tudnak beszélni.

Stefkának igaza van. A zsúrfiuktól bármi is kitelhet. Volt kitől tanulniuk. Apák és Fiuk. Az alma nem esik messze a fájától - tartja a közmondás.

Válaszok:
Pelso | 2017. május 21. 13:24
Schollander | 2017. május 21. 17:28

Minden hozzászólásod mond valamit.
Rólad...
Na ja! Rólad! Meg az SZDSZ pártodról. Meg a ágyastársról az MSZP-ről. Gyurcsány megmondta: "hazudtunk reggel, délben meg éjszaka". Ebbe a körbe te és a pártod is beletartozik.

Na ja! Te nem szenvedsz időskori elbutulásban, csak hazudozásban és mellébeszélésben.

Az MSZMP-sek neked, meg a pártodnak az SZDSZ-nek a harcostársai. Ti feküdtetek az utódpárttal közös ágyba 11 évig. Amikor meg kiszálltatok kívülről támogattátok őket.
Hazug voltál, hazug vagy és hazug is maradsz. Márpedig aki hazug az lop is. - tartja a közmondás. Aki pedig ilyen az értéktelen.

Szóval neked tetszett volna, ha Fekete-Győr verőemberekkel tör be az origóhoz.

Hm, hülyeséget írt Stefka, de az ilyen coronita-féle megnyilvánulások alapján nem is AKKORA hülyeséget, mint első blikkre tűnne.

"Magyarorszag a demokracia-diktatura skalan jelentos mertekben tolodott a diktatorikus iranyba orban kormanyzasa es hiveinek tapsolasa kovetkezteben. A vilagrol megfogalmazott gondolataik pedig teljesen analogak a Mussolinit es Hitlert elteto egykori fasisztakeval es nacikeval."

Q.E.D.

1.)
"A napokban betörtek a Momentum Párt vezetői Fekete- Győr András vezetésével az Origó szerkesztőségébe, ahol az újságírókat megfenyegették"

Nem törtek be, nem fenyegettek, ezt a videó bizonyítja. Stefka hazudik.

2.)
"Áthágnak minden íratlan szabályt."

Mindent? Nem hágnak át minden íratlan szabályt. Stefka hazudik.

3.)
"Berontottak az Origó szerkesztőségébe"

Nem berontottak, hanem egyszerűen bementek,
mivel az Orogo szerkesztőségébe egyszerűen be lehetett menni. Stefka hazudik.

4.)
"mi a biztosíték arról, hogy holnap más szerkesztőségeket nem foglalnak-e el? Mi a garancia arra, hogy holnap fegyverrel a kezükben nem rohanják meg a független újságírás központjait, a Magyar Televíziót, a Magyar Rádiót, a Magyar Postát, mint tették a bolsevikok Oroszországban 1917-ben és a Lenin fiúk, Kun Béláék, Szamuelyék, Pogányék 1918-ban, 1919-ben? Akkor mit számított nekik egy miniszterelnök, Tisza István meggyilkolása?"

Stefka részéről ez egy primitív, ráolvasásos rettegtetés – rágalmazással kombinálva.

5.)
"Ez, ami történt, az a Charlie Hebdo elleni terroristatámadással ér fel. Ott tucatnyi újságírót gyilkoltak meg."

Három momentumos (köztük egy videós) váratlanul megjelent az Origo szerkeszőségében. A bejáratnál nem volt ellenőrzés, egyszerűen bementek. Köszöntek, megkérdezték, hol dolgozik egy bizonyos újságíró, odamentek az illető asztalához.Ott Fekete-Győr momentumos elnök bemutatkozott, majd igen rámenős módon, számonkérő kérdésekkel támadta le azt az újságírót, aki korábban valótlanságokat írt a Momentumról. Az illető nagyon kellemetlen helyzetbe került. A szomszédos asztaltól egy-két origós vitába szállt a momentumosokkal. Később megjelent egy origós vezető, aki távozásra szólította fel a hívatlan látogatókat. A momentumosok ellenkezés nélkül távoztak.

Iszonyú baromság az, hogy Stefka a fent leírt eseményt újságírók életét kioltó, gyilkos terrotámadáshoz hasonlítja.

6.)
"Most az egyszer csak kamerával hatoltak be egy szerkesztőségbe, de legközelebb Fekete-Győr Andrásék kezében géppisztoly lesz."

Stefka képes az előbbi baromságát végletesen durva rágalmazássá fokozni.
Elképesztő!
(:–(((

cöf-cöf avagy helló röfi!
az öreg bm-es megint erősen túlteljesít
ekkora baromságot leírni, hogy legközelebb Fekete-Győr Andrásék kezében géppisztoly lesz
csak önként, minden kényszer nélkül lehet írni

"Stefkának igaza van. A zsúrfiuktól bármi is kitelhet."

Jaja.
Az is valószínű, hogy Fekete-Győr Andrásék legközelebb
nem géppisztollyal támadnak,
hanem a Sorostól kapott Eurofighter Typhoon vadászbombázóikkal porig rombolják a "független újságírás központjait".

Rettenetes idők jöhetnek...

ugyan nem ez a téma, amit te írsz, hanem a vén seggnyaló ex-bm-es (jelenleg cöf-ös) még a fidesz propaganda gépezetének legalját is alulmúló lázálmas aljassága
(egyébként bevett gyakorlat? meg hogy korábban nem volt? ja, csak azok a kedves kopaszok!)

Ugyan több tekintetben igaza van a szerzőnek - a Momentumosok akciója példátlan és elfogadhatatlan (gondoljunk fordított esetben a reakciókra) - a Charli Hebdo hasonlat marhaság. Több tekintetben is: A Hebdosok ha halált nem is, de egy kiadós verést kiérdemeltek. Az ő szintjüket egyetlen hazai sajtótermék sem közeliti meg. Egy magánterületre történő behatolás azért nem terror támadás. Legfeljebb elgondolkodtató, hogy azt gondolják: ők megengedhetik maguknak. Nos NEM !!!

Válaszok:
marko11 | 2017. május 21. 20:11

Stefka, azert ezt ne, ez tulzas. EZT CH-ra venni ugyanaz, mintha azt mondanank hogy Stohl Buci egy szinten van a nizzai kamionossal.

"Még mindig nem világos, hogy az ő szavuk az erőszak? Ezek nem akarnak békés eszközökkel szót érteni a másikkal.

Nem akarnak választást. Mert nincs szavuk, nincs érvük. "

Kellemetlen lehet neked ilyeneket olvasni.
Süllyedsz.

Már megint mellébeszélsz.

Ezt kérdeztem, amihez idézetet adtam.

Mi az ami nem igaz ebből? Melyik mondat a riogató?

"Engedély nélkül elfoglalták az utakat, köztereket, a Terror Háza Múzeumot meggyalázták, a Parlament és a Köztársasági Elnök palotájának tekintélyét semmibe vették. Március 15-én, a forradalom és szabadságharc napján durván megzavarták a nemzet ünnepét."

Romlik a felfogásod.

Nem érdekel, hogy ki mi volt. Az érdekel amit ír.
Ha valamiről írok nem azért írok, mert mögötte a Fidesz, MSZP, SZDSZ, Jobbik, DK, stb párt áll, hanem a téma miatt.

Egy bukott SZDSZ-es tag jobban tenné ha csöndbe maradna.
persze értelek én! Elfogyott a zabrált lóvé és szeretnél újra közelbe kerülni.

LOL

Látom nagyon találva érzed magad.
Szolzsenyicin (állítólag) azt mondta:

„A liberálisoknál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem liberalista ember számára. A liberalista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így nevez: lelkiismeret. A liberalista eltorzult lélek! Egészséges szellemű európai ember nem lehet liberalista! Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy liberalista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke, vagy az ágyastársa személyes boldogulása így kívánja.”

Amit Stefka kimond, lényegében az, amit mindenki gondol -egyébként a baloldalon is - hogy ez az akció, ha polgárjogot nyer, mivé fajulhat. Nem feltétlenül Fekete-Győr, de valaki, akiket valaki felhergel meg fog támadni szerkesztőségeket, ami végződhet úgy, mint a CH története. Ezért gondolják mindkét oldalon sokat, hogy Fekete veszélyes vizekre evezett.

Válaszok:
marko11 | 2017. május 21. 20:13

"a Charli Hebdo hasonlat marhaság"
NEM!
ez nem egy szimpla kis marhaság, hanem súlyos és alávaló fantáziálgatás
de ha "csupán" beteges vízió lenne, akkor talán az öreg bm-es besúgót le kellene venni a cöf első sorából
persze, ha éppen ott a helye egy ilyen minden rendszert készségesen kiszolgáló figurának?!

Válaszok:
Tündér_Lala | 2017. május 22. 7:56

nem az ellenzéknek viszket a tenyere
nem a (még el nem némított) ellenzéki újságíró uszít

Válaszok:
DrPepper | 2017. május 21. 22:35

egy kicsit túlretteged a témát
és túl kellene lépni ezen a bal-jobb marhaságon
amikor - történelmileg - rövid időn belül a fehér ember mehet a süllyesztőbe
szívózni, arcoskodni még lehet ugyan az eu-ban az eu-val, de ezzel már csak választást lehet nyerni (itthon), de a tendenciát nem lehet megfordítani
addig meg nehogy már stefka legyen a mérvadó

Ne essünk túlzásokba...A Charlie Hebdonál szerencsétlen emberek haltak meg, amíg itt csak egy szervezet blamálta magát, egyébként senkinek semmi baja nem esett.

Bocs, de én életemnek épp elég részét éltem meg 100%-os baloldali sajtódiktatúra mellett, hogy megfelelően tudjam kódolni az ilyen szövegek valóságtartalmát. Egyszerűbben: baloldali a zsargonban a a demokratikus sajtó a 100%-ban baloldali sajtót jelent.

Válaszok:
marko11 | 2017. május 21. 23:36

Bocs, de életemnek épp elég részét éltem meg én is, ahogy te írod, 100%-os baloldali sajtódiktatúra mellett.
De arra is emlékszem, hogy ebben a "sajtódiktatúrában" nem volt az szánalmas propaganda áradat, mint ami most. (A Magyar Nemzetben pl. Csurkának volt állandó rovata).
Illetve volt ilyen propaganda mint most, anno a Szabad Népben.

Azért az ismerje be (akár magának), hogy nem teljesen alaptalan "fantáziálgatás". Egyrészt a történelmi mult, másrész a jelen miatt.
A ballib nem is egy, hanem több lépéssel túlmegy a törvényesség határán.
A tüntetéseken erőszakos és erőszakra buzdít és ösztönöz.
Védett középületeket támad és kárt okoz.
Most éppen szerkesztőséget vegzál (egyelőre erőszakmentesen, próbaképp), mert nem tetszik a tartalom.

Valóban azt gondolja, hogy jó, ha ebbe az utcába bemegyünk ? Ráadásul ez a viselkedés és módszer szöges ellentétben áll saját hangoztatott elveivel.

Válaszok:
marko11 | 2017. május 22. 10:08

Szemforgató ?
Ha jól emlékszem, akkor a mai ellenzés és akkori kormányoldal veterett szét (kopaszokkal) ellenzéki rádió studiót és szerkeszőséget.

Kormánypárti szavazó vagyok, de ettől az Öregtől elkap a rosszullét. Egész stílusán, nyelvhasználatán süt a kommunista virtus, a vörös neveltetés.

Amit pedig ír, az nettó baromság. Igazán nem vagyok a Momentum híve, de összemosni egy véres terrorcselekménnyel a szerkesztőségi látogatásukat - amivel távolról sem értek egyet - az '50-es évek "újságírását" idézi.

Szomorú, hogy a Fideszből eltűnni látszik az intellektus iránti érzékenység, és ilyen lézengő ritterek írhatnak a kormány mellett. Kontraproduktív ez. Nem kicsit. Nagyon.

A nagyobb pártok a "prolikra" gyúrnak, ilyen a tömegdemokrácia. Lásd: fizessenek a gazdagok, ők lopnak, mi visszaadjuk, satöbbi.

Nem is annyira ezzel van a bajom az Öreg esetében (bár nyilván ez sem tetszik), hanem a köpönyegforgatással. Illetve az ilyen "jellemeknél" még ez is érthető. A bajom az, hogy a Fidesz IS maga mellé engedi az ilyen damaszkuszi utasokat.

Bogár Lászlót idézem (80-as évek, Kossuth Rádió):
- ha két-három magyar összejön, rögtön kezdik szidni a rendszert meg az oroszokat.
Szóval, ha te itt éltél és nem pl. Ceaușescu Romániájában, akkor tudhatod, itt nem kellett fosni.
De úgy látszik, hogy van egy jelentős számú népesség, amelyik szeret rettegni. Mindegy, hogy milyen rendszer van.

Ami pedig a Charlie Hebdonál történt, fölér a Holokauszttal, az pedig emberiségellenes merénylet volt, tehát a Momentum akciója az egész emberiséget veszélybe sodorta.

Válaszok:
marko11 | 2017. május 22. 10:13

Az a szomorú helyzet, hogy nálunk lényegében nincs ellenzék, folyamatos az ellenzéki média bedarálása is, a korrupció (lopás) pedig a rendszer alapköve lett (from Lánczi Tamás).
Ja, és kopaszaik sem a (nem létező, ill. alig létező) ballib oldalnak van. Vagyis miért is kellene félnem a Momentum ifjaitól? Mert a történelem...hát, ugye, a történelemben mindenre, és mindennek az ellenkezőjére van példa.
A tüntetésekről pedig ne csak az m1, Magyar Idők, Origó stb. -ból tessék tájékozódni, mert az kb. annyira igaz, mint hogy ide akarnak jönni a migránsok (elvenni a munkánkat és nőinket).
Ide, ugye, ahogy legutóbb OV is mondta Brüsszelben, szóval ide nem akar jönni senki.
Mindazonáltal örvendek, hogy nem feltétlen híve az öreg ex BM-esnek (mint itt, szégyenszemre, oly sokan).

igazad van
pl. 2006 őszén sem bántalmaztak újságírókat
ugyanis ki sem mertek menni az utcára (a Hír tv kivételével)

+ nyilván Soros küldte oda őket - repülővel

Na igen, mi az hogy "aranyos jogsertes"? A pofam leszakad, a torvenyt be kell tartani, nem valogatunk. A piroson se mehetek at, ha sietek es meg nem regota piros.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában