Napkelte-botrány: Jogi lépésekre készülnek

2009. október 20. 08:50

A menedzsment álláspontja szerint a Nap-kelte túllépte a szerződésben rögzített maximális reklámidő-mértéket.

2009. október 20. 08:50
Medveczky Balázs ügyvezető alelnök azt MTI-vel azt közölte: a megállapodásban szereplő 19 helyett  éveken keresztül 22 percnyi hirdetést sugárzott a naponta három órányi műsort adó produkció. Gyárfás Tamás producer erre úgy reagált: csak egy korábbi, azóta érvényét vesztett szerződés tartalmazta a 19 perces korlátot, a 2006-os és a Medveczky Balázs által aláírt 2008-as már nem.

Szerinte úgy jöhetett ki az MTV menedzsmentjének a húsz percen felüli időtartam, hogy - megtévesztően, rossz hírüket keltve, mint a kuratórium tagjainak kiosztott mintegy félszáz oldalas kimutatásból is kiderül - abba beleszámolták valamennyi hirdetési blokk elején és végén látható mini-főcímet is, ami viszont a médiatörvény szerint nem része a reklámidőnek.

Gyárfás Tamás szerint szánalmas, hogy az MTV ügyvezető alelnöke utólag újabb és újabb megalapozatlan ötletekkel rukkol ki, hogy valahogy igazolja jogszerűtlen döntését. (MTI)

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
sunázó
2009. október 21. 10:23
Más szerint meg az szánalmas Tomi, hogy mennyire ragaszkodsz a milliárdjaidhoz. Kérdezz meg egy munkanélkülit, egy minimálbéren élőt, mi jár neked. Állj hátrébb, mert a lendülő öklök felsértik a pofádon a vastag bőrödet.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!