A Blikk számolt be arról, hogy a hétvégén lehalt a BKK BudapestGO nevű applikációja, amelyen keresztül jegyet és bérletet is lehet vásárolni a közösségi közlekedéshez. A portál azt írta, több olvasójuk is jelezte, hiába vásárolnak BKK programján keresztül, az összeget az applikáció levonja, ám nem jelenik meg a QR-kód,
amivel igazolhatják az utasok, jogosultak a járművek használatára.
Wágner Dávid, a BKK sajtóreferense a lapnak megerősítette, átmenetileg nem működik az egyébként ez év febuárjában átadott integrált utazásszervező és jegyértékesítő rendszer. Nem tudta megmondani, hogy az IT-háttér avagy a hozzákapcsolt Simple fizetési rendszer a felelős a hibáért és
azt sem tudta megmondani, mikorra tudják elhárítani a hibát.
Úgy fogalmazott, hogy a nem teljesült vásárlást az informatikai hiba kijavítását követően jóváirják, azonban a károsultakat arra kéri, hogy jelentkezzenek a BKK ügyfélszolgálatán. Kijelentette, már szóltak az ellenőröknek, hogy ilyen esetben ne büntessenek.
Nyitókép: MTI/Koszticsák Szilárd