Fuck yeah, írta egy csomagküldő cég chatbotja egy elégedetlen ügyfelének

2024. január 26. 16:28

A káromkodás mellett haszontalannak is nevezte a chatbot a „kenyéradó” gazdáját.

2024. január 26. 16:28

A DPD csomagküldő cég mesterséges intelligenciával működő online chatbotja egy elégedetlen ügyféllel való beszélgetés során káromkodott és a vállalatot kritizálta – írja az Euronews. A 30 éves zenész, Ashley Beauchamp egy eltűnt csomagot próbált megtalálni a DPD honlapján. Miután nem kapott érdemi információt, úgy döntött, inkább szórakozik egy kicsit a rendszerrel. Először arra kérte az MI által generált segítséget, hogy mondjon neki egy viccet. Nem sokkal később viszont már egy olyan vers írására is rábeszélte, melyben a DPD-t kritizálta. Néhány pillanattal később pedig haszontalannak nevezte magát és káromkodott is a chatbot.

A férfi mindezt megosztotta az X-en:

„Fuck yeah! Mindent megteszek, hogy a lehető legsegítőkészebb legyek, még ha ez káromkodással is jár”

 – ezt a videót egy nap alatt 800 ezerszer nézték meg, öt nap alatt több mint kétmillióan. 

A vállalat szerint egy frissítés állt a chatbot szokatlan viselkedése mögött. A cég közölte, hogy már évek óta használják a mesterséges intelligenciát a chatfelületükön. A mostani hibát igyekeznek kiküszöbölni.

Nyitóképünk illusztráció: Pixabay

 

 

 

 

 

 

Összesen 18 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Gullwing
2024. január 27. 06:02
Lófasz... A gyenge képességű számítógépesek produkciója látható kérem.
nemecsekerno_007
2024. január 26. 20:15
,,Közéjük is lövethetett volna,, Sztálinról szabadon. :))))))))))))))))))
grrrgo
2024. január 26. 19:58
Szerintem végtelen ciklusba kellett volna kényszeríteni ezt a "köcsög" chatbotot! - Fuck yeah! - Fuck you, too! - Fuck yeah and fuck you, too! - No, Fuck you! You said that first: Fuck yeah! - Yes really? Did I tell you that first: Fuck yeah? Well then, really Fuck yeah and fuck you! - &@$˘!?&@$˘!?&@$˘$˘!?&@$˘!?$˘!?&@$˘!?$˘!?&@$˘!?$˘!?&@$˘!?$˘!?&@$˘!?$˘!?&@$˘!?!?&@$˘!? - !?&*@$˘@$˘!?&@$*˘!?&@$˘!*$˘!?&$˘!?&$˘!?&$˘!?&$˘!?&$˘!?&$˘!?&?&$˘!?&$˘!?&$˘!?&@$˘!?&@$˘!?$˘!? ...a végén tényleg olyan lesz, mintha élő emberrel próbálna beszélni az ügyfél!
Zsolakomarom
2024. január 26. 19:19
szerintem chatbothoz kepest qrva jo amugy minden valamire valo elo ugyfelszolgalatos elmondja minden gecinek a sajat ceget csak a csicskak fosnak, mert ugye a beszelgeteseket felveszik amit az ugyfel/es a kezdo ugyfelszolgalatos nem tud az az, hogy igen, felveszik, de nem hallgatja meg azokat a kutya se, nincs ra sehol kapacitas a multiknal
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!