Echo TV

Nem nyilatkoznak
2017. május 11. 13:56
A jövőben nem nyilatkozik az MSZP a „Fidesz pártsajtójának” – jelentette be Nyakó István. A politikus szerint az Echo TV, az M1, a TV2, az Origo, a PestiSrácok, a 888.hu, a Lokál, a Ripost, a Magyar Idők és a Magyar Hírlap tartozik a fideszes pártsajtó körébe.
2017. április 18. 19:58
Ami az elmúlt hónapokban történik a magyar médiában, és ami az elmúlt másfél-két hétben kicsúcsosodott, inkább aggasztó.
2017. március 29. 15:02
Az Echo TV új, Troll című műsorának indító monológja a felejthetetlen Szaniszló Ferenc tolmácsolásában.
2017. március 29. 11:09
A Troll „a magukat BBC-etalonnak képzelő Soros-hírportálokat” fogja hétről hétre „górcső alá venni”.
2017. február 8. 9:53
A Hír TV a következő években is meghatározó, politikai és médiapiaci szempontból is megkerülhetetlen tényezője lesz a magyarországi hírtelevíziózásnak, ahol továbbra is szót kaphat minden véleményformáló erő és minden fontos hír elhangozhat.
Karrier
2017. január 16. 13:35
Na, hová tart Bayer Zsolt? címmel hozta le a kormánypárti Magyar Idők online változata a hírt, miszerint Bayer Zsolt a Magyar Hírlaptól átigazol hozzájuk. A publicistának az Echo TV-n is lesz majd műsora.
2017. január 10. 8:41
Mintegy 15 év után visszatért a legendás Sajtóklub Bayer Zsolttal, Lovas Istvánnal, Bencsik Andrással és Huth Gergellyel. Az újraindult műsor a belpolitika helyett most inkább a külpolitikára koncentrál.
Orgánum
2017. január 9. 8:06
Tudták, hogy Gajdics Ottó volt a főiskola utolsó KISZ-titkára Nyíregyházán? Hát azt, hogy egy vérző gyerekkéznek köszönheti médiakarrierjét? Hogy egyáltalán nem haragszik Simicska Lajosra, sőt, zseninek tartja? A kormánypárti média egyik fő tartóoszlopával, a Magyar Idők és a Karc FM főszerkesztőjével beszélgettünk, hogy megtudjuk, ki is az ember, akiből tévészereplései alatt leginkább a vértolulás látszik. Ezt egyébként kikéri magának. „Ilyen az orgánumom.”
Nézhető tévé
2017. január 5. 16:55
A Blikk információi szerint az immáron Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő Echo TV-től elbocsátották Kadarkai Endrét, a csatorna egyik legismertebb arcát, a kulturális személyiségekkel népszerű mélyinterjúkat készítő riportert.
2016. december 15. 12:30
Hosszasan válaszolt ellenzéki újságírók kérdéseire Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester, vállalkozó, aki nemrég vásárolta meg az Echo TV-t.
2016. december 8. 8:39
Mészáros Lőrinc egy pillanatra nem figyelt oda, és már övé is volt az Echo TV. Andy Vajna megvásárolta Sebestyén Balázsékat műsorostul. A Figyelő Schmidt Máriáé. És még csak szerda van.
2016. december 3. 12:43
Tudja, hogyan működnek az újságok, most már azt is, miképpen kell tévét csinálni, hiszen megvette Széles Gábor Echoját, hogy a továbbiakban a gravitáció kikapcsolásával tölthesse értékes idejét.
Echo TV
2016. december 2. 8:12
Felvásárolta az Echo TV-t Mészáros Lőrinc vállalkozó és felcsúti polgármestert, Orbán Viktor miniszterelnök bizalmasa – nyilatkozta saját lapjának, a Magyar Hírlapnak ez eddigi tulajdonos, Széles Gábor. Széles továbbra is bent marad a tévé igazgatótanácsában, de elmondta: a célja az, hogy a magyar buszgyártást, az Ikarust is úgy felvirágoztassa, ahogy a Videotont.
2016. december 2. 8:07
A „jobboldali szellemiségű” fogalomleírást használtam korábban én is az Echo Tv-vel kapcsolatban. Most már nem ezt mondanám, hanem azt, hogy a Fidesz–KDNP szellemiségének megfelelő, a kormányhoz legközelebb álló csatorna az Echo. Interjú.
2016. november 5. 12:42
Gyalázatosnak tartom, hogy a ma is tőkeerős baloldali vállalkozók közül egy sem volt, aki annak idején a Magyar Hírlapot vagy most a Népszabadságot meg akarta volna menteni. Interjú.
2016. november 3. 18:55
Az Angarddal a Hír TV Csörte című műsorát klónozta a jobbos csatornák Pepsije – vagy maradjunk inkább a Queen-kólánál –, olyan gátlástalanul, amilyennek a tisztogatás egyik túlélője – hol késik az Egymillióan Szaniszló Ferenc DVD-magazinjáért Facebook-oldal? –, Bogár László szokta leírni az izraeli üzletembereket.
2016. október 13. 11:37
Egymásnak ugrott Böcskei Balázs és G. Fodor Gábor az Echo TV-ben Gajdics Ottó társaságában. Kiderült: GFG szerint a Népszabadság megszűnésével lezárult a rendszerváltás, Gajdics Ottó koholt pedofilozós cikkecskét írna a Magyar Idők példányszámain rugózókról, Böcskei Balázs szerint pedig nem gazdasági okokból függesztették fel a napilap kiadását.
2016. június 2. 18:41
A Pesti Srácok úgy tudja, felmondott az Echo TV Szaniszló Ferencnek, a Világpanoráma című műsor műsorvezetőjének.
Blogpiac
2016. április 20. 9:25
A VS által közölt 2013-as Századvég-elemzés szerint a jobboldali sajtó teljes lemaradásban van a blogpiacon, ugyanis az Index, az Origo, a HVG és a Népszabadság irányítja a fontosabb blogszolgáltatókat. A magyarországi blogvilágot egyébként nemzetközi összevetésben agresszívnek, párpolitikai szemléletűnek és személyeskedőnek írja le a politikakutató cég – közölte a Századvég anyagait kutató VS.
2016. április 4. 11:56
Miki Tímea, az Echo TV korábbi vezérigazgatója lesz a Tények új felelős szerkesztője. A szakember 1985-1997 között a Magyar Televízió Híradójánál volt rendező, majd 1997 és 2010 között a TV2-nél dolgozott, mielőtt az Echo TV-hez távozott volna.
2015. május 13. 8:30
Csintalan Sándor szerint a jobboldali médiumok éléről lelkiismereti okokból távozó vezetők korábban hónapokig azt szajkózták, hogy „Orbán egy orosz kém”. Bayer Zsolttal vitáztak az Echo-n.
2015. március 19. 13:44
Hat évvel ezelőtt politikai döntés született a Széles Gábor-féle médiacsoport (Magyar Hírlap, Echo TV) ellen. Széles nem üzent, nem nyilatkozgatott trágárul Gyurcsány Ferencről, nem hirdetett háborút ellene.
2015. február 26. 9:42
Páratlanul kigondolt és központi szervezettségű volt az elmúlt években a Simicska által működtetett kormánypárti médiabirodalom – mondta Bátorfy Attila, a kreatív újságírója Friderikusz Sándor műsorában.
2014. november 18. 17:19
Csereklye Csongor perceken át tudósított úgy a Kossuth térről, hogy egy nő előtte ugrált és eltakarta a kamera elől.
Első fokon nyert
2014. november 6. 9:15
Bayer Zsolt az Echo TV-ben még 2012-ben többek között „ótvar, hazug idiótának” nevezte Ulrike Lunacek osztrák zöldpárti EP-képviselőt. Bár utóbb bocsánatot kért, a politikus beperelte az újságírót. Az elsőfokú, nem jogerős ítélet szerint Bayernek ötszázezer forint nem vagyoni kártérítést kell fizetnie Lunacek személyiségi jogainak megsértése miatt.
2013. augusztus 1. 19:47
Innen is további jó kettős mércézést kívánunk az Echo TV amerikai rokonának.
2013. július 28. 15:07
Mindig, amikor azt gondolnánk, hogy durva, ami az Echo TV-n megy, szembejön valami a Fox News műsorából.
2013. július 3. 13:09
Echo TV-s műsorát ünnepelte Szaniszló Ferenc a Világ-Panoráma 500. adásában.
2013. május 19. 10:42
Orbán Viktort énekelte bele egy népdalba egy idős hölgy az Echo TV-ben, a műsorvezető pedig rögtön a régi magyar népdalok emlékére asszociált a dal hallatán.
2013. március 21. 9:31
Az Echo TV műsorvezetője saját, Világ-panoráma című műsorának rendkívüli kiadásában jelentette be, hogy visszaadja Táncsics-díját.
2013. március 19. 18:11
Az MSZP szerint az emberi erőforrások minisztere kezében van olyan eszköz, ami jogszerű megoldást kínálna Szaniszló Ferenc Táncsics-díjának visszavonására: egy miniszteri rendeletet kell hozzá saját hatáskörben módosítania.
2013. március 19. 16:48
Eleni Tsakopoulos Kounalakis is tiltakozik Szaniszló Ferenc Táncsics-díja ellen - írja a Magyar Hírlap.
2013. március 19. 14:40
A Demokrata szerkesztősége a Szabad Újságírók Szövetsége (SZUSZ) ügyvivőinek kérésére a plurális, sokszínű demokrácia védelmében azt javasolja, hogy társadalmi vita keretében legyen vizsgálat tárgya az elmúlt években odaítélt összes Táncsics Mihály-díj.
2013. március 18. 16:36
A másoknál megszokott politikai helyett Szaniszló esetében inkább valamilyen egyetemleges kulturális mérce osztja ketté a nézők táborát.
2013. március 18. 14:24
Szaniszló Ferencnek már akkor oda kellett volna adni a Táncsics-díjat, amikor a délszláv háborúról készítette élete kockáztatásával a megrázó riportokat.
2013. március 14. 12:06
Szaniszló a testbeszédet mellőzve kezdett olyan dolgokat kamerába mondani, amikre Bogár László vagy Matolcsy György is csak féltékenyen csettintene.
2013. január 8. 19:12
A Magyar Hírlap tulajdonosa és főszerkesztője szerint Bayer Zsoltnak a lap szombati számában megjelent, a szigethalmi késeléshez kapcsolódó – azóta nem csak ellenzéki, hanem kormánypárti politikusok által is bírált írása – nem a lap véleményét tükrözi.
2012. október 25. 11:53
A médiatanács után a bíróság is visszautasított Ulrike Lunacek panaszát, miszerint az Echo TV műsorvezetője megsértette az emberi méltósághoz való jogát, amikor „agyament, ótvar, hazug idiótának”, illetve „rohadt szemétnek” nevezte. A médiatanács szerint a hatóságnak nem az egyén, hanem a közérdek védelme a feladata.
2012. október 25. 2:03
Mit szóltál volna ahhoz, ha a januári Békemenet után én meg azzal foglalkoztam volna, hogy miért mentél el közel egy hónapra Kínába nyaralni?
2012. július 7. 8:59
Immáron harmadszor teljesedett be Horn Gyula átka.
2012. április 20. 7:56
A Századvég Médiaműhely elemzése szerint a választókorú lakosság közéleti-politikai tájékozódásában kiemelt szerepe van az MTV műsorainak, annak ellenére, hogy a közszolgálati csatornák közönségaránya elmarad az országos kereskedelmi televíziókétól.
2012. április 19. 16:17
Bencsik András döntését, miszerint műsorát a televíziónkon nem kívánja a továbbiakban fenntartani, az ECHO Televízió nevében tudomásul vettük.
2012. április 18. 15:32
Nem tudok a továbbiakban úgy műsort vezetni, hogy utólag a tévé vezérigazgatója esetleg megint úgy dönt, ez sem megy adásba.
2012. április 3. 9:08
Ulrike Lunacek, osztrák európai parlamenti képviselő panaszt nyújtott be a Médiatanácsnál az Echo TV műsorában elhangzott „goromba sértések és nem tényszerű szemrehányások” miatt. A kifogásolt szövegrészlet szerint Bayer Zsolt „agyament, ótvar, hazug idiótának” nevezte őt.

összesen: 44 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 következő utolsó