Gyurcsány Ferenc

2017. május 3. 20:13
Egyértelmű volt, hogy bukni fognak, és tényleg védhetetlen dolgok történtek, nem volt újságíró, aki arcvesztés nélkül éljenezhette volna a kormányzásukat. Interjú.
2016. december 14. 10:59
Mondta a fene, hogy Vona Gyurcsányt másolja. Professzionálisabban használja egy ideje a testbeszéd elemeit, láthatóan foglalkoznak vele ilyeneket, meg sok hasonlót mondtam.
2016. november 16. 13:24
Az a kérdés, hogy miután a kormány leteperte a közszolgálati médiát, bezáratta a Népszabadságot, hazugsággyárrá silányította a TV2-t, miért teszi tönkre és/vagy zsarolja a legnagyobb hallgatottságú kereskedelmi rádiót és annak szókimondó reggeli műsorát.
2016. október 17. 14:54
Szóval Gyurcsány az egyetlen miniszterelnök idestova az egész glóbuszon, aki annyira tisztelte az etikát meg az erkölcsöt, hogy a lexikont az ’E’ betűnél felnyitva az ő arcképe jelenik meg.
2016. október 7. 10:56
A Fidesz leszalámizta a Jobbikot, Gyurcsány halálos ölelésébe zárta a baloldalt, Orbán felduzzasztotta, feltüzelte és mozgósította szektáját, s ami a legfontosabb: továbbra sem kell számot adnia Mészáros Lőrinc, Habony Árpád és Andy Vajna rohamos vagyonosodásáról.
2016. június 6. 7:11
A legnézettebb hírcsatornának keresztelni valamit, ami nem az, legfeljebb kegyes csalás. Amit viszont a politikai elemzésben művelnek, az silány hazudozás és manipuláció.
2016. május 1. 16:58
Bár egy „kicsit más” a viszonyom az előző rendszerhez, mint Moldova Györgynek, de újságíróként rajta élcelődni azért elég ciki, mivel a bácsi jobban ír és fontosabb témákat dolgozott fel a jelenlegi magyar sajtó 90%-nál.
2016. április 1. 17:57
A távozó Kárász Róbertnek erre az interjújára még sokáig fogunk emlékezni: azt hitte, róla van szó, pedig Moldova György Gyurcsányról beszélt.
2016. március 26. 10:05
Az orbánfóbiás Vágó István már azon felháborodik, hogy valaki az emberi szabadságot nem a Fidesztől, hanem mondjuk egy gátlástalan multitól félti.
2016. február 14. 12:30
Gondoltad volna, hogy a Hír TV valaha élőben közvetíti Gyurcsány Ferenc beszédét? Tegnap ez is megtörtént!
2016. február 12. 17:47
Prímán elszórakozom, amikor kormány- és DK-s heccoldalak egyszerre gyalázgatnak, az viszont közérdekű, hogy a kedves olvasó is tudjon róla, miféle blog ez, ki szerkeszti és miért. Hogy épp olyan hiteles és megbízható, amilyen maga Gyurcsány Ferenc.
2016. január 27. 10:04
GFG ocsmány sorainál csak egy dolog visszataszítóbb: Mikor liberális újságírók oktatnak ki konzervatív újságírásból. (...) Visszaszívom. Van ennél is visszataszítóbb. Mikor ugyanezek és Gyurcsány oktatja ki a keresztényeket a jézusi szeretetről.
2015. december 16. 21:30
Ha alaposan szemügyre vesszük az internetes diskurzust, alapvetően háromféle kommentelővel találkozhatunk. Az első csoportba azok tartoznak, akik egyszerűen tájékozatlanok.
2015. december 16. 9:32
Havi-kéthavi rendszerességgel megjelentő folyóirat indítását tervezi a Demokratikus Koalíció. A hírt megerősítette Sebián-Petrovszki László, a DK pártigazgatója is, de további részletekkel nem szolgált – írja a hvg.hu.
2015. május 31. 8:59
Összeköltöztünk :)) – adta hírül Gyurcsány Ferenc Facebookon, hogy egy napra beköltözik Friderikusz Sándorhoz. Friderikusz műsorának lényege, hogy ismert emberekkel költözik össze 24 órára. Gyurcsány Ferenc az első politikus a meghívottak közül.
2015. május 3. 8:57
Tisztelt nol.hu, hvg.hu, 444.hu és sokan mások! Miért kell a címeitekben sandán h̶a̶z̶u̶d̶n̶i̶ csúsztatni? Miért jobb nektek, ha azzal sokkoljátok az olvasóitokat, hogy „Ingyen vizet és áramot ígért Gyurcsány”?
2015. március 20. 12:40
A CÖF-CÖKA a hazugságokat terjesztő, nemtelen uszításokban résztvevő médiumoktól elhatárolódik mind addig, míg azok vissza nem térnek a közerkölcs által megkövetelt objektív tájékoztatáshoz.
2015. március 18. 11:43
A Magyar Hírlap volt főszerkesztője 2009-ben rákosista húzásnak értékelte, amikor a Gyurcsány-kormány bojkottot hirdetett a jobboldali napilap ellen – emlékeztet a Válasz.hu.
2015. március 16. 10:49
Persze lehet, hogy mostantól ez lesz. A kormánypárti médiában visszafelé átírják majd az eseményeket túlfizetett bloggerek.
2014. december 1. 14:24
Miközben a kormányt pocskondiázó média naponta kap sírógörcsöt a sajtószabadság állítólagos hiányától, már csak egysíkú véleményt közölnek, híreket alig. A háttérben nagyhatalmak nagy hatalmú pénzosztói.
2014. november 6. 14:50
Szilyt most betámadták. A balosok. A demokratikusék. A barátai. A „követői”. A hívei.
2014. október 16. 7:48
Olyasmit tapasztaltam, ami minden korábbit alulmúlt. Az ATV-ben hangzott el mind a kettő. Mind a kettőben Rónai Egon volt a riporter.
2014. október 10. 10:20
A cigányozás trendi lett, és ebben jól láthatóan az úgynevezett baloldal sem akar lemaradni.
2014. március 11. 18:47
Így nézne ki a népszerű amerikai politikai drámasorozat, a House of Cards főcíme, ha Magyarországról szólna. Főszerepben Orbán Viktor, Gyurcsány Ferenc. Rendezte Vlagyimir Putyin.
2014. március 7. 8:13
Mármint a Magyar Nemzet és a Heti Válasz szerkesztőségéhez.
2014. március 1. 19:00
Nagy a baj a jobboldalon, ha már azt is liberális összeesküvésnek tekinti a Fidesz-szócső Magyar Nemzet és Kumin fizetett propagandista, ha valaki azt írja meg, miért fog nyerni – a választók akaratától függetlenül – a Fidesz.
2014. február 28. 18:59
Csak az maradhatott Gyurcsány Ferenc pénteki sajtótájékoztatóján, aki megígérte, hogy nem ad át anyagot a DK által bojkottált köztévének és Hír TV-nek.
2014. február 17. 8:54
Másodszor: hogy lehet ilyen elvakultan gyűlölni egy embert? Nevezetesen Gyurcsány Ferencet?
2014. január 26. 15:04
2014 az I. világháború 100., a rendszerváltás 25., valamint korszakalkotóan legendás és mértékadóan befolyásos lap-ősünk, az Utolsó Figyelmeztetés születésének 15. évfordulója. Szemlézünk az évtizedes cikkeinkből, hátha kiderül belőlük valami tanulság: ment-e az évek által az ország elébb.
2014. január 17. 17:52
A szocialista politikust az zavarta, hogy a másról tartott sajtótájékoztatóján a közmédia riportere Gyurcsányról faggatta.
2014. január 2. 15:26
Hol máshol találunk olyanra példát, hogy egy ma már nem is létező intézmény által 2009-ben kiszabott büntetést valaki csak 2014-ben töltsön le?
2013. december 17. 23:44
Gyurcsány Ferenc meglátogatta az MTVA vezérigazgatóját, akinek kifejtette, hogy közpénzből nem lehet párttévét csinálni, ezért megszüntetnék az MTV-t.
2013. november 21. 8:50
Az első húsz perc tömény Fidesz-propaganda. Aztán jönnek az ország belső ellenségei – amit megzavar egy LMP-s és egy jobbikos sajtótájékoztató.
2013. november 13. 15:56
Mi lenne, ha az újságírók lövöldöznének csípőből? Nekünk, akikre állandóan a szakmai felelősségünk miatt rázzák ujjukat a politikusok, meddig tartana a pályafutásunk, ha bizonyíték híján korruptoznánk le az MNV-elnököt?
2013. október 29. 19:04
Egy baloldali újságírónak az a szalonképes, ha volt három per akárhányasok, liberális pártelnökök vezetnek műsort egy adón. Mert a baloldal mindig semleges és független, mint a svéd közszolgálati tévé kulturális műsora.
2013. október 27. 17:46
Szóval jól elrontotta ezt a Klubrádió, pontosabban tulajdonosa. És ennél csak durvábbat tudnék mondani. De ezzel együtt is azt mondom a hallgatóknak, hogy sokáig ne őrizzék egyébként jogos felháborodásukat.
2013. szeptember 12. 16:38
Gyurcsány Ferenc is volt kormányon, majdhogynem fél évtizedig, és nem tiltakozott, ha mikrofonállványba botlott...
2013. szeptember 11. 8:51
Tegnap behívtak az M1 Az Este című adásába. Azt válaszoltam, hogy Obersovszkyval én nem ülök le, mert ő nem riporter, hanem mikrofonállvány.
2013. szeptember 8. 16:11
Nincs görcsös ripacskodás, ideges túlmozgás. Jobb videopublicisztikát forgatott, mint bármelyik magyar tévé, jobb Frei Tamás bármelyik Frei Tamásnál.
2013. augusztus 29. 14:11
Gyurcsány Ferenc lelkiismerete a hírek szerint mostanság a DK médiabirodalmához tartozó Hírhatárt főszerkeszti.
2013. augusztus 25. 10:33
Akire nagyon haragszunk, hiába nyer jogi elégtételt, rendezhet gyűjtéseket, ingyenkoncertet, fölkopik az álla (Klubrádió). Egy másikkal mintha érvényesülne az „egy sima, egy fordított” szabálya (ATV).
2013. augusztus 1. 11:44
Imázskampányt indított csütörtökön a Demokratikus Koalíció (DK) – közölte az MTI-vel Molnár Csaba.
2013. július 24. 23:50
Hosszabb távon az a megfigyelésem, hogy a Népszabadság elképesztően erős szolgalelkűséget produkált bárminő liberális áramlat javára, ugyanakkor a baloldaliságot továbbra is áporodott szutyokként kezeli.
2013. június 29. 13:36
Gyurcsány kiállása jól jött a Magyar Hírlapnak, többszörösére nőtt az előfizetők száma. Stefka István szerint ez vezetett oda, hogy Gyurcsány egy hónappal később lemondott.
2013. június 11. 8:30
Az Indexszel kapcsolatban a jobbra tolódás a baloldali sajtó egyik visszatérő toposzává vált, amin rengeteget nevettünk, és sok nyilvános tréfát is csináltunk belőle.
2013. április 17. 19:42
Elment az öszöd címmel filmet forgatott a 2006-os ősz eseményeiről Dézsy Zoltán.
2013. március 14. 16:11
Globális uralom igazgatja fortélyos félelemmel a háttérből az országot? Vagy az Orbán-kormány is benne volt nyakig az ország kiárusításában? Valamelyik biztos.
2013. március 4. 8:58
Gyurcsány Ferenc 2005. november 14-én egy csak róla szóló, de semmi érdemi információt nem közlő Index-címlapot kapott, huszonvalahány csak róla szóló vicces írással.
2013. február 13. 15:09
A Fővárosi Bíróság hatályon kívül helyezte a médiatanács korábbi határozatát, amelyben a testület megtagadta az eljárást a Hír TV Célpont című, Gyurcsány Ferencet szakdolgozata kapcsán rágalmazó adásaival szemben.
2013. február 6. 9:53
Másodfokon is elvesztette a Pécsi Újság ellen szakdolgozatával kapcsolatosan indított pert Gyurcsány Ferenc.
2013. február 5. 15:59
A Fővárosi Ítélőtábla helyben hagyta az elsőfokú bíróság döntését, amely helyreigazításra kötelezte a Hír Tv-t Gyurcsány plágiumvádas ügyével kapcsolatban.
2013. január 17. 16:34
A Galamus a gyurcsányizmus, a Gyurcsányba vetett hit egyik utolsó ideológiai hídfőállásaként üzemelt.
2012. november 29. 18:20
Helyreigazításra kötelezte a Fővárosi Ítélőtábla csütörtökön, jogerős ítéletében a Magyar Nemzetet az április 30-án, Gyurcsány Ferenc plagizált című cikkével kapcsolatban.
2012. november 13. 16:19
Első fokon elutasította a Pécsi Törvényszék Gyurcsány Ferenc volt kormányfőnek a www.pecsiujsag.hu üzemeltetője ellen benyújtott sajtó-helyreigazítási kérelmét abban a perben, amelyben a politikus azt kifogásolta, hogy a portál cikke plagizálást sugallt.
2012. október 11. 14:48
A Pécsi Ítélőtábla csütörtökön jogerősen helyreigazításra kötelezte a plágiumvádat elsőként híresztelő pecsiujsag.hu című honlapot Gyurcsány Ferenc ügyében. A volt miniszterelnök kedden a Hír TV ellen is pert nyert.
2012. szeptember 14. 11:32
Logikus volt Magyarország talán legkínosabb – bár kétségkívül egyik legnézettebb – tévéműsorát választani a bejelentéshez: a Mariana-árokból csakis felfelé vezet út.
2012. szeptember 10. 12:36
Gyurcsány Ferenc bejelentését akkor is ennyien nézték volna, ha azt bármilyen más műsorban, bármelyik másik csatornán teszi. Ezt így nem szabad folytatni, ezt azonnal be kell fejezni. Nézze meg közelebbről: nem Frizbi ez, hanem Kübli.
2012. szeptember 10. 12:14
A hatalmas összecsapásként beharangozott Gyurcsány–Hajdú társalgás annyira volt éles, mint egy Török Gábor-elemzés, annyira eredeti, mint egy Schmitt Pál-doktori, annyira fölkavaró, mint egy Harrach Péter-monológ és annyira mély, mint egy Selmeczi Gabriella-közlemény.
2012. szeptember 9. 22:57
Gyurcsány Ferenc 2006 őszén a köztelevízió hosszú, exkluzív műsorában vallott a Kossuth téri tüntetésekről. Akkor ellene tüntettek a téren, ma tüntetőként tért vissza oda.
2012. szeptember 4. 8:53
A Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök indította per eredményeként helyreigazításra kötelezték a Magyar Hírlapot „Gyurcsány nem csak olvasgatott” című cikke miatt – közölte a Demokratikus Koalíció.
2012. június 29. 9:44
Ha csak olyan állításokat lehetne megfogalmazni a nyilvános közéleti vitákban, amelyek jogi mércével mérve bizonyítottak, akkor nincsen közélet, szabad politikai vita, sajtószabadság.
2012. június 20. 16:23
A hozzászólásokat elnézve viszont az illusztráció elérte a célját: nagyon komoly billentyűveréssel kísért „virtuállincselés” indult be. Tudósítót ezúttal nem küldünk a helyszínre.
2012. június 19. 15:08
A bíróság kitűzte négy olyan sajtóper tárgyalási időpontját, amelyet Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök indított a plágiumügyben közölt tudósítások tartalma miatt – írja az Origo.
2012. június 14. 19:13
A Népszabadság [...] nem bizonyított semmit, legfeljebb sugallt, amivel pedig ártott az MSZP-nek és a DK-nak is. De főleg az ellenzéki együttműködésnek.
2012. június 14. 17:11
Egyre kevésbé csodálkozom, hogy miért csökken a Népszabadság példányszáma. Lassan valóban nem lesz érdemes olvasni...
2012. június 12. 18:35
Májusban a kormányzati intézkedések kerültek a média érdeklődési körébe; Orbán Viktor ezúttal is több mint 250-szer szerepelt az egyes híradókban.
2012. május 7. 13:15
Varju László, a Demokratikus Koalíció politikusa szerint a Hír TV Célpont című műsora valótlanul támadta meg Gyurcsány Ferencet akkor, amikor egy pécsi iskola igazgatójára hivatkozva azt közölte, hogy a volt kormányfő nem vett részt tanítási gyakorlaton.
2012. május 3. 8:02
A Gyurcsány Ferenc szakdolgozatát kutató két riporter a HírTV műsorában beszélt munkájáról.
2012. május 1. 10:43
A magyar sajtó meghatározó többsége, beleértve a Népszabadságot is, éveken át némán vagy tevőlegesen asszisztált ehhez az Orbán-féle személyiséggyilkos háborúhoz.
2012. április 30. 9:54
A baloldali honlapokat járva folyamatosan pocskondiázzák a HírTV-t és a Magyar Nemzetet, holott a HVG munkatársa is pontosan ugyanazt tette Schmitt ügyében: a munkáját végezte.
2012. április 29. 8:23
A Hír Tv munkatársai a Tanárképzőn írt dolgozatom nyomába eredtek. Tették a dolgukat, ezzel semmi baj nincs.
2012. március 22. 15:57
Majd két évtizede kisérem figyelemmel a rendkívül ellentmondásos magyar-cigány viszonyt. Riporterként, szociográfusként helyzeteket igyekszem rögzíteni, leírni. Véleményt formálni már régóta nem merek, akarok.

összesen: 72 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 következő utolsó