hvg

2016. április 27. 16:37
Egyrészről miért kell a minőségi újságírás cím alatt az unalmas újságírást támogatni, másrészről miért pont a középszer libnyafi állatorvosi portálját?
Blogpiac
2016. április 20. 9:25
A VS által közölt 2013-as Századvég-elemzés szerint a jobboldali sajtó teljes lemaradásban van a blogpiacon, ugyanis az Index, az Origo, a HVG és a Népszabadság irányítja a fontosabb blogszolgáltatókat. A magyarországi blogvilágot egyébként nemzetközi összevetésben agresszívnek, párpolitikai szemléletűnek és személyeskedőnek írja le a politikakutató cég – közölte a Századvég anyagait kutató VS.
2016. január 15. 16:29
Kedves Péter, valahol a 82. és 114. cikk megírása és leadása között szemet szúrhatott volna, hogy mekkora egy hazug, komplexusos társaság közli a gondolataidat, de ez nem okozott problémát.
2016. január 5. 14:12
Ilyen téma a családpolitika, amelyről rendes demokrata annyit ugye mindenképpen tud, hogy abba az állam ne szóljon bele. Ha meg beleszól, akkor binládenorbán.
2015. december 4. 16:02
A tehetségkutatóknak csak az első felét figyeltem, mert az érdekelt, ami trash, ami béna, mert ez számomra mindig is nagyon szórakoztató volt. Nem sajnáltam azokat, akiken inkább nevetnem kellene, mint szomorkodnom. Interjú.
2015. november 13. 9:32
Arra mindenesetre jó volt ez az ügy, hogy felkeltse az érdeklődésemet: hogy állnak a közélettel foglalkozó magyar heti- és napilapok, online portálok a nemi egyenlőség tekintetében? Mennyire van 2015 a magyar sajtóban a Trudeau-féle időszámítás szerint?
2015. március 20. 12:40
A CÖF-CÖKA a hazugságokat terjesztő, nemtelen uszításokban résztvevő médiumoktól elhatárolódik mind addig, míg azok vissza nem térnek a közerkölcs által megkövetelt objektív tájékoztatáshoz.
2015. március 16. 10:35
Tóta W. mondatában a rasszizmusnak nyoma sincs. Orsós kollégát szakmailag tartja alkalmatlannak, ennyi van a mondataiban. Nem azért tartja alkalmatlannak, mert Orsós kolléga cigány, hanem... Valamiért.
2015. március 16. 7:17
„Közmunkásként dolgozni nem szégyen” – nyilatkozta a közmédia műsorvezetője, Orsós Róbert Tóta W. Árpád megjegyzése után, mely szerint a riporter köztévé nélkül csak a közmunkában érvényesülhetne. Az MTVA vezetője diszkriminációt kiáltott, a hvg.hu szerint viszont az diszkriminál, akinek a közmunkáról csak a cigányok jutnak eszébe.
2015. március 15. 19:48
2015. március 15-én 10.04 perckor a HVG online felületén jelent meg „Orsós Róbert kapott már trafikot?” címmel egy bejegyzés, amelyben a szerző gúnyos stílusban arra kíván utalni, hogy Orsós Róbert kollégám etnikai hovatartozása miatt, ha megszűnne a közmédia, akkor csak közmunkát láthatna el.
2015. március 12. 0:47
A grafikonunkon jól látható, hogy a mandiner.hu és a k-monitor nevű oldalak messze verik a mezőnyt, csak utánuk következnek a nagyobb hírportálok, mint az Index, a HVG, a Hír24 vagy a 444.
2014. december 23. 15:09
Sajnálatos módon ez azt jelenti, hogy a lap magasan kvalifikált, döntéshozó, véleményformáló táborának több százezres tagsága vevő a lelki szegénység eme otromba megnyilvánulására.
2014. december 20. 13:29
A Kárpát-medencei Családszervezetek Szövetsége bocsánatkérésre szólítja fel a HVG szerkesztőségét a karácsonyi szám címlapja miatt – írja az MNO.
2014. november 26. 14:23
Hogy a szerkesztőség és a kiadó nem bízott meg bennem, nem jelenti azt, hogy elő kell jönnöm mindenféle magyarázatokkal.
Integráció
2014. november 19. 15:05
Átmeneti időre szerkesztőbizottság vezeti a HVG-t, miután a szerkesztőség leszavazta Sztaniszláv András főszerkesztői kinevezését. A szerkesztőbizottság tagjai: Jakus Ibolya, Neizer Anita, Juhász Gábor és Nagy Iván Zsolt.
2014. november 19. 13:21
A Válasz.hu szerint leszavazta a HVG szerkesztősége Sztaniszláv András kinevezését a lap élére. Tegnap írt róla a Mandiner és a Válasz.hu, hogy Sztaniszláv Szekeres Imre sajtósa volt, illetve hogy szlovákiai limuzinkölcsönző cégét Welsz Tamásnak adta el.
Komáromfüss 18
2014. november 18. 14:36
Sztaniszláv Andrásnak, a HVG új főszerkesztőjének 2007-től 2009-ig volt üzletrésze a szlovák StarLimo Slovensko s.r.o. nevű cégben, amit Welsz Tamás vett meg tőle és üzlettársaitól – tudta meg a Mandiner. A céget később Charity March Slovensko s.r.o.-ra nevezték át, egy hasonló nevű vállalkozással vette volna meg Welsz tavaly a Sólyom Airways-t.
2014. november 17. 15:41
Január 1-jétől Sztaniszláv András lesz a HVG és a hvg.hu főszerkesztője.
2014. október 17. 15:52
A szerkesztőség munkatársait tömörítő Szerkesztőségi Vagyonkezelő Zrt. tulajdonába került a HVG Zrt. 75 százalékos tulajdonrésze - írja a hvg.hu. Az eddigi kisebbségi tulajdonos április óta tárgyalt a lapkiadót eddig birtokló német FUNKE csoporttal. Az eladási ár üzleti titok.
2014. augusztus 22. 15:55
A Magyar Terjesztés-Ellenőrző Szövetség (MATESZ) legfrissebb adatai szerint tovább zuhan a print lapok értékesített példányszáma. Negyvenezer példány körül jár a Népszabadság és a HVG, a Magyar Hírlapot már nem is auditálják.
Megválik
2014. július 30. 16:25
Az Axel Springer Kiadó regionális lapjait felvásárló német Funke Csoport felülvizsgálja, hogy mely régiókban kívánja továbbra is fenntartani tevékenységét. A HVG közleménye szerint a csoport jelenleg tárgyalásokat folytat a kisebbségi részvényessel a tulajdonosi struktúra átalakításáról.
Új irány
2014. július 30. 10:24
A Válasz.hu információi szerint a WAZ kivonul a HVG kiadójából, és egy újonnan induló cég viszi tovább a nyomtatott és az online lapot, valamint a maradék munkatársakat. Úgy tudjuk, az évek óta komoly veszteséget termelő médiacég ellen júniusban végrehajtást rendeltek el a Jobbik kérésére.
Csökken
2014. május 23. 11:07
Visszaesett a HVG és a Figyelő, a 168 Óra az előző negyedévhez, a Heti Válasz pedig az előző év első negyedéhez képest növelte eladott példányszámait – írja az mfor.hu. A Népszabadság, a Magyar Hírlap és Népszava 8-11, a Magyar Nemzet 3 százalékkal kevesebb lapot adott el, mint tavaly hasonló időszakban.
2014. május 20. 11:17
A laptól kiszivárgott egy belső használatra szánt jelentés (Innovation Report), ami sokkolta a szakmát.
2014. május 19. 12:10
A Magyar Narancs és T-csoport egykori nagymenője operatív igazgató volt. Állítólag nem fogyott el a pénz a vs-ből. Itt az első lelépő a 444 alapító csapatából. Izzik az átigazolási piac!
HVG
2014. május 9. 15:24
A HVG-t 2009 óta irányító Vass Péter szerdán tájékoztatta a hetilap szerkesztőségét, hogy második mandátuma nyári lejártát követően nem pályázik újból a címre. Az idén harmincöt éves lapot hetente 240 ezren olvassák.
2014. április 28. 20:49
Az újságot jó ideje az a szemellenzős ballib bullshit jellemzi, amely miatt 2006 óta megszűnt az SZDSZ és középpárt lett az MSZP. Átlapoztuk az elmúlt tíz év lapszámait, és arra jutottunk, hogy kuka.
2013. december 30. 0:59
Félő, hogy 2014-ben a VS.hu a mindenki szerint igényes, de mégis kevesek által olvasott előd, a Zoom.hu mintájára kényszerül végleg lehúznia rolót.
Sajtó
2013. december 5. 11:49
A Népszabadság és a HVG is 50 ezer eladott példány alá került 2013 3. negyedévére. Alig pár lap tudott erősödni az elmúlt egy évben, közéjük tartozik a Heti Válasz, a Figyelő, az Elle és a Marie Claire.
2013. november 7. 9:57
Gavra Gábornak a szocialisták nem tippet vagy dossziét adtak, amit ő feldolgoztatott vagy lehetőségeihez képest ellenőriztetett.
2013. november 4. 9:41
Ha Kerényi Imre egyszemélyben dönthetné el, mi jelenthet meg a magyar lapokban, az sem lenne olyan durva, mint amit a híres liberális kiadó művelt velünk.
2013. szeptember 11. 14:38
A kétezres évek elején csak mi írtunk érdekesen a magyar weben, de 2010-re már messze nem ez volt a helyzet.
2013. szeptember 6. 11:51
A PSZÁF állítása szerint a Magyar Távirati Iroda múlt heti, Monetáris Tanács kamatdöntésével kapcsolatos, hamis adatot közlő híradásával tiltott piacbefolyásolást követett el, így egymillió forintos piacfelügyeleti bírságot rótt ki a hírügynökségre ‒ adta hírül a HVG.
2013. június 22. 18:32
Felmerül a kérdés, hogy a két, teljesen piaci alapon működő lap, a HVG és az Index miért állt be ilyen látványosan a baloldali médiumok sorába? Szerintem nem állt be.
2013. március 20. 13:16
A HVG.hu-val évek óta tudatosan építjük a facebookos közösségünket. Az első pillanattól kezdve lehetőséget láttuk benne. Interjú.
2012. december 21. 10:58
Ennyire fáj a Jobbik? Már ilyen piti szintre kell süllyedni?
2012. december 10. 11:55
Ha már a HVG közszereplők évtizedekkel ezelőtti ügyeinek előkaparására és erkölcsi mércékhez állítására specializálódott, illene vállalni a felelősséget minapi botrányos, kereszténylistázó írásukért.
2012. november 28. 10:05
Teljesen elvesztette hitelét a portál a Semjén Zsoltot megvédő Pálffy István szerint. Pálffy a parlamentben azt mondta, a karaktergyilkosság a „sajtó legalja”.
2012. november 20. 18:44
Minden szerkesztőségben akadnak gyakrabban használt szavak, melyek alattomosan, újságíróról újságíróra terjednek.
2012. október 25. 12:52
A 168 Óra „csökkenő erőforrásaival” nem terhelem az olvasót, inkább azon tűnődöm: ha úgy alakul a helyzet, vajon lesz-e ismét újságírói szolidaritás?
2012. október 16. 1:14
Ez lenne hát a hazai közéleti blogszféra? És mindezt a párthátszél, a dilettantizmus, az újságírás és a blogolás nemlétező határmezsgyéjén bénán egyensúlyozó hávégéponthun kell napvilágra hozni?
2012. szeptember 21. 8:52
Több mint 1200 indulóból kilenc kategóriában hirdettek győztest a nyolcadik Goldenblog versenyen, ahol idén a hírkategóriában a zsűri és a közönség egyaránt a Hírcsárdát választotta a legjobbnak.
2012. szeptember 16. 14:16
Nehezen megszerzett régi hitelüket feladva, uszító hangú politikai hecclapok szerepébe bújva kísérleteznek egykoron jó hírű lapok a túléléssel.
2012. szeptember 7. 8:10
A hvg.hu Vélemény rovatának szerzőiként ezúton fejezzük ki szolidaritásunkat szerzőtársunkkal, Balavány Györggyel, akit véleményéért 10 millió forintra perel az MTVA.
2012. augusztus 23. 11:13
A Magyar Hírlap olvasótábora csökken arányaiban a leggyorsabban a napilapok közül a Magyar Terjesztés-Ellenőrző Szövetség (MATESZ) második negyedévi adatai szerint, de a Népszabadság, a Népszava és a Magyar Nemzet forgalma is jelentősen visszaesett. A hetilapok piaci mutatói sem megnyugtatóak.
2012. augusztus 5. 21:46
A Sziget mínusz kettedik napján átadták a VOLTfolió szakmai média elismerés közönségdíjait. A médiumok közül HVG, az Index, a Zene.hu, a műsorok közül az On the Spot került ki győztesként. Újságíró kategóriában Szabó Zoltán, a rádiós műsorvezetők között Horváth Gergely, a televíziósok kategóriájában pedig Gundel-Takács Gábor nyert.
2012. július 20. 17:00
Nyolcadik alkalommal mérethetik meg magukat a bloggerek a hvg.hu Goldenblog versenyén. Az idei vetélkedésre július 23. és augusztus 9. között lehet nevezni.
2012. július 19. 14:21
Értem én, hogy nyolc év után már kisebb a szerkesztőség lelkesedése, a Goldenblog az üzleti oldal projektje, de talán mégsem egy gyakornokra kellene bízni a közlemény megírását.
2012. július 12. 13:53
A kedvezőtlen gazdasági környezet miatt kieső bevételek ellensúlyozására a HVG 2012-es stratégiájának megfelelően átalakításokat hajtott végre a cégen belül. Az egyes tematikus oldalak a főoldal rovataiba olvadnak be, illetve jelentősen csökken a foglalkoztatottak száma is.
2012. június 25. 21:35
A másodfokú bíróság jogerős döntése alapján Hódmezővásárhely elvesztette azt a sajtópert, amit a HVG-vel szemben indított – írja hétfőn az e-MaSa. Lázár János a portál kérdésére válaszolva közölte: „azt, hogy a HVG velem kapcsolatban hazudik, már megszoktam, de minden törvényes eszközzel fellépek az ellen, hogy valaki valótlanságokat állítson Hódmezővásárhelyről”.
2012. június 11. 13:50
Bár korábban a Dió Rádió azt állította, a médiatörvény májusi módosítása egy fideszes médiahálózat kiépítését szolgálta a gyöngyösi és hatvani frekvenciapályázatok kapcsán, az NMHH most megcáfolta a hírt. Közölték: megtagadták a Mátra Centrum Kft. pályázati nyilvántartásba vételét.
2012. május 7. 21:27
A HVG kiadója tavaly növelni tudta árbevételét, de a válság miatt 270 milliós veszteséget termelt. A cég számos önálló tematikus oldalt, köztük a Hírszerzőt is beolvasztja a hvg.hu-ba – olvasható az Indexen.
2012. május 7. 9:59
A hvg.hu kétség kívül sokat fejlődött az elmúlt évben. Bővült, gyorsult a szerkesztőség, javult a saját cikk / töltelék arány, sok fontos témát a hvg.hu ásott ki, dolgozott fel.
2012. május 4. 8:58
Hogy mennyire érti a nemzeti hírügynökség az újmédiát, azt mi sem mutatja jobban, mint hogy elsőre egy árva link nélkül sikerült a Névtelen/Zöldmezős Blogger írását közölniük.
2012. április 30. 9:54
A baloldali honlapokat járva folyamatosan pocskondiázzák a HírTV-t és a Magyar Nemzetet, holott a HVG munkatársa is pontosan ugyanazt tette Schmitt ügyében: a munkáját végezte.
2012. április 14. 20:25
Az ügy régen látott volumenű publicisztika-termelésre késztette az újságírókat, és ritkán tapasztalt őszinteségre és nyílt kiállásra sarkallta a szerkesztőségeket.
2012. április 5. 21:18
Azóta is úgy gondolom, hogy a nyilvánosság képviselőinek, vagyis az újságíróknak járna sokkal nagyobb tisztelet a politikusok részéről.
2012. április 4. 10:10
A végeredményt tekintve hasznos volt, hogy mindenki kifejezhette véleményét, hogy a HVG le merte hozni az eredeti anyagot, hogy jobboldali értelmiségiek is kifejezték a kormány kommunikációjával ellentétes véleményüket is.
2012. április 3. 12:10
A különböző blogokban megjelenő vélemények képesek voltak arra, hogy folyamatosan a felszínen tartsák a témát.
2012. április 2. 14:00
Schmitt Pálnak jár...
2012. március 30. 10:01
Két új rovattal bővül: a neten szörfölők áprilistól Élet + Stílus, illetve ingatlan témában is olvasgathatnak a portálon. A változások célja részben a hirdetési tematika átalakítása volt.

összesen: 61 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 következő utolsó