hvg.hu

2017. március 16. 18:47
A hvg.hu (természetesen ismeretlen) szerzője kedvesen szemlézi a Figyelőnek adott interjúmat.
Új helyen
2017. február 6. 17:34
Spirk József után újabb négy egykori népszabadságos újságíróval erősít a 24.hu: a portálnál folytatja Pető Péter, Bita Dániel, Bordás Gábor és Baksa Roland. A hvg.hu is leigazolt egy volt népszabist, Gergely Mártont.
2016. november 14. 13:20
A TV2 egy korábban „minőségi” kosztümös melegpornót készítő, amúgy vállaltan gyurcsányista múltú, össze-vissza beszélő transzvesztitát hív segítségül, hogy kimondja: Vona Gábor őszinteségével problémák vannak.
2016. április 27. 17:52
A ballib újságírás módszerei Magyarországon: képmutatás, kettős mérce, hazugságok, vélemények hírként való eladása (ahogy Ákos is megénekli), csúsztatás. Ezúton is köszönöm a Guns N' Roses-nak, hogy segítettek ezt leleplezni, de kiváltképp Németh Róbertnek, amiért tökéletesen illusztrálja mindazt, amiről és akikről kis „gúnyversem” szólt.
2016. április 27. 7:28
Ha nem lenne tragikus, nevethetnénk is a szánalmas parlamenti honcselédek önalázásán.
Rossz helyen
2016. április 26. 15:29
Mivel megsértették az Országgyűlés szabályzatát, ezért Kövér László házelnök stábja határozatlan időre kitiltotta a Parlamentből a hvg, az Index, a Népszabadság és a 24.hu videóstábjainak munkatársait, akik mind a Magyar Nemzeti Bank alapítványainak pénzügyeiről kérdezősködtek volna, az indoklás szerint tiltott, nem a sajtó számára kijelölt helyen.
2016. április 18. 8:37
Átalakult a hvg.hu: több képpel, videóval illusztrált, véleményesebb portált terveznek, amely állást foglal arról, mi fontos és mi kevésbé a 24 órás hírfolyamban.
2016. március 8. 16:25
Újból kiderült, nem a közmédia, hanem a közmédiával ellenséges médiumok hazudnak: a közmédia hétfő este a valóságnak megfelelően tudósított az EU-csúcsról.
2016. január 16. 8:54
Mindenki eldöntheti, volt-e itt bármiféle elhallgatás, és hogy a Heti Válasz, esetleg Techet Péter írása-e az otromba hazugság.
2015. október 5. 21:35
Az elmúlt pár napban két olyan MTI-hírt is átvett az online magyar sajtó majdnem egésze, amely teljes hazugságokon alapult, és a valóságot a kormány szája íze szerint torzította.
2015. június 30. 9:45
Szerencsére nem minden nap történik itthon ilyesmi, a bevándorló-kérdés amúgy is forró téma, így nem csoda, ha gyorsan bejárta a balhé híre a médiát – a 444 és a hvg.hu azonban elég sajátos módon számolt be a történtekről.
2015. május 3. 8:57
Tisztelt nol.hu, hvg.hu, 444.hu és sokan mások! Miért kell a címeitekben sandán h̶a̶z̶u̶d̶n̶i̶ csúsztatni? Miért jobb nektek, ha azzal sokkoljátok az olvasóitokat, hogy „Ingyen vizet és áramot ígért Gyurcsány”?
2015. április 8. 11:21
Ez a mellékes magyarázat – Románia schengeni csatlakozásának előre nem látható csúszása – se az Átlátszó-cikk címében, se a bevezetőjében nem jelenik meg, s a törzsszövegben is el kell jutni a 21. bekezdésig, hogy előkerüljön.
2015. március 19. 16:21
A legdurvább rasszista támadásnak nevezték Tóta W. Árpád írását a HVG épülete előtt tüntetők.
2015. március 17. 15:09
Nem lepett meg, hogy beleálltál tökig ebbe a béna terelésbe, elvégre milyen remek ötlet volt a drogteszt is, ugye.
2015. március 17. 14:59
Ne beszéljen mellé! Mondja ki egyenesen, amit a cigányokról gondol. Vagy lássa be, ha túllőtt a célon és kérjen elnézést. Ennyi.
2015. március 17. 9:33
A megújult köztévéről kérdezte a képviselőket a hvg.hu. Rétvári és Rogán válasz helyett a portált bírálták, mert az szerintük rasszista hangnemben írt a közmédia egyik munkatársáról.
2015. március 16. 10:35
Tóta W. mondatában a rasszizmusnak nyoma sincs. Orsós kollégát szakmailag tartja alkalmatlannak, ennyi van a mondataiban. Nem azért tartja alkalmatlannak, mert Orsós kolléga cigány, hanem... Valamiért.
2015. március 16. 7:17
„Közmunkásként dolgozni nem szégyen” – nyilatkozta a közmédia műsorvezetője, Orsós Róbert Tóta W. Árpád megjegyzése után, mely szerint a riporter köztévé nélkül csak a közmunkában érvényesülhetne. Az MTVA vezetője diszkriminációt kiáltott, a hvg.hu szerint viszont az diszkriminál, akinek a közmunkáról csak a cigányok jutnak eszébe.
2015. március 15. 19:48
2015. március 15-én 10.04 perckor a HVG online felületén jelent meg „Orsós Róbert kapott már trafikot?” címmel egy bejegyzés, amelyben a szerző gúnyos stílusban arra kíván utalni, hogy Orsós Róbert kollégám etnikai hovatartozása miatt, ha megszűnne a közmédia, akkor csak közmunkát láthatna el.
2015. január 30. 22:30
Egészen biztosak vagyunk abban, hogy Havasi Bertalan Hungarikum.
2015. január 22. 23:50
A Charlie Hebdo-vérengzés sajtótanulságairól beszélgetett Komáromban a Heti Válasz és a hvg.hu munkatársa közel két és fél órán keresztül.
2014. november 26. 14:23
Hogy a szerkesztőség és a kiadó nem bízott meg bennem, nem jelenti azt, hogy elő kell jönnöm mindenféle magyarázatokkal.
2014. november 19. 13:21
A Válasz.hu szerint leszavazta a HVG szerkesztősége Sztaniszláv András kinevezését a lap élére. Tegnap írt róla a Mandiner és a Válasz.hu, hogy Sztaniszláv Szekeres Imre sajtósa volt, illetve hogy szlovákiai limuzinkölcsönző cégét Welsz Tamásnak adta el.
2014. november 17. 15:41
Január 1-jétől Sztaniszláv András lesz a HVG és a hvg.hu főszerkesztője.
2014. október 17. 15:52
A szerkesztőség munkatársait tömörítő Szerkesztőségi Vagyonkezelő Zrt. tulajdonába került a HVG Zrt. 75 százalékos tulajdonrésze - írja a hvg.hu. Az eddigi kisebbségi tulajdonos április óta tárgyalt a lapkiadót eddig birtokló német FUNKE csoporttal. Az eladási ár üzleti titok.
2014. szeptember 16. 19:47
Kénytelen voltam nyilvánosságra hozni valódi személyazonosságát, csak hogy legyen tiszta, ki írja a temérdek marhaságot a jónevű sajtótermék online felületére.
2014. augusztus 11. 11:56
Ebben csak az a szomorú, hogy az újságírás olyan szintre süllyedt, hogy minden fajta megerősítés nélkül bármit leközölnek a nagy portálok, ahelyett hogy telefonálnának egyet.
Megválik
2014. július 30. 16:25
Az Axel Springer Kiadó regionális lapjait felvásárló német Funke Csoport felülvizsgálja, hogy mely régiókban kívánja továbbra is fenntartani tevékenységét. A HVG közleménye szerint a csoport jelenleg tárgyalásokat folytat a kisebbségi részvényessel a tulajdonosi struktúra átalakításáról.
Új irány
2014. július 30. 10:24
A Válasz.hu információi szerint a WAZ kivonul a HVG kiadójából, és egy újonnan induló cég viszi tovább a nyomtatott és az online lapot, valamint a maradék munkatársakat. Úgy tudjuk, az évek óta komoly veszteséget termelő médiacég ellen júniusban végrehajtást rendeltek el a Jobbik kérésére.
2014. május 20. 11:17
A laptól kiszivárgott egy belső használatra szánt jelentés (Innovation Report), ami sokkolta a szakmát.
2014. február 17. 8:54
Másodszor: hogy lehet ilyen elvakultan gyűlölni egy embert? Nevezetesen Gyurcsány Ferencet?
2014. január 15. 9:50
Sem a rovatvezető, sem én nem néztük végig a felvételt, egyedül hagytuk az újságírót ezzel a sztorival, aminek a fontosságát sem ismertük fel. Interjú.
Nagyarcúság, kiégés
2014. január 14. 21:37
Szakmai hibasorozatnak nevezte Gavra Gábor a bajai videóbotrányt a Tilos Rádió Bádogdob című műsorában. A hvg.hu volt főszerkesztője először állt a nyilvánosság elé azóta, hogy lemondott. Gavra elmondta, hogy a megjelenés előtt sem ő, sem a rovatvezető nem nézte végig a videót.
2014. január 7. 10:12
Neizer a bajai videóbotrány nyomán lemondott Gavra Gábor után már október óta a hvg.hu megbízott főszerkesztője, január elsejétől pedig hivatalosan is főszerkesztői kinevezést kapott.
2013. december 30. 0:59
Félő, hogy 2014-ben a VS.hu a mindenki szerint igényes, de mégis kevesek által olvasott előd, a Zoom.hu mintájára kényszerül végleg lehúznia rolót.
2013. december 21. 13:25
Megtisztelő a számomra, hogy szerény személyem egyszerre vált vörös posztóvá egy bal- és egy jobboldali szerkesztőség számára.
2013. december 3. 11:14
A hvg.hu még mindig keresi a magyarázatot.
2013. november 22. 18:36
A szokásos szerencsenmosdatás a hvg.hu részéről. Gavrát szerencsére kirúgták (nem mondott le önként!), de szelleme tovább él.
2013. november 7. 9:57
Gavra Gábornak a szocialisták nem tippet vagy dossziét adtak, amit ő feldolgoztatott vagy lehetőségeihez képest ellenőriztetett.
2013. november 6. 17:16
Megkeresett bennünket a rendőrség, hogy világosítsuk fel arról, hogyan került a videó a birtokunkba. Interjú.
2013. november 5. 22:26
Az LMP frakcióvezetője szerint a büntetőjogon kívül is vannak normák, bármennyire elképzelhetetlen is ez az országot 25 éven át vezető elit számára.
2013. november 4. 9:41
Ha Kerényi Imre egyszemélyben dönthetné el, mi jelenthet meg a magyar lapokban, az sem lenne olyan durva, mint amit a híres liberális kiadó művelt velünk.
2013. október 31. 7:07
Én adtam át a hvg.hu munkatársainak a videófelvételt, melyről senkit nem tájékoztattam, hiszen úgy gondoltam, hogy az oknyomozó újságírás kimondatlan szabályai alapján ez rám és az újságírókra tartozik.
Átadás-átvétel
2013. október 30. 20:45
Dér Balázstól kapta a hvg.hu a bajai szavazatvásárlós felvételt, közölte a lap kiadója. Török Zsolt kedd este még tagadta ezt a lehetőséget.
2013. október 29. 19:04
Egy baloldali újságírónak az a szalonképes, ha volt három per akárhányasok, liberális pártelnökök vezetnek műsort egy adón. Mert a baloldal mindig semleges és független, mint a svéd közszolgálati tévé kulturális műsora.
2013. október 23. 12:02
A HVG Kiadó Zrt. vezetése elfogadta Gavra Gábor, a hvg.hu főszerkesztőjének lemondását, az indok a bajai videófelvétel közzétételének módja volt.
2013. október 20. 23:11
Most írhatnánk azt, hogy nincs videó-ügy. Hivatkozhatnánk folyamatban lévő eljárásra, emlegethetnénk manipulációt. De nem tesszük. Hibáztunk.
2013. október 1. 19:56
A HVG zsigeri álláspontja, hogy Hernádi nyilván bűnös, szemét fideszes. A Heti Válasz kiindulópontja, hogy Hernádi nyilván ártatlan, sőt az érintése gyógyítja az övsömört.
2013. szeptember 21. 14:45
Elképzelem, amint a hvg.hu lelkében Ha-Ha aktivista "újságírója", nyamvadtnak mondható kis testében beleremeg a régóta várt "szakmai" boldogság érzésbe: lebuktattam a rohadékokat!
2013. augusztus 3. 22:44
A netes HVG-t lenyúló veszett kölyköknek, cé kategóriás szabadkőműves inasoknak, szájberszörnyecskéknek és zsebszamuelyknek nagyon megártott a negyvenfokos meleg.
2013. április 12. 16:30
Szalai Annamária óriási harcot vívott a médiában, így – akarva-akaratlanul – rengeteg ellenfelet és ellenséget szerzett magának. Előbbiek búcsúztatják. Utóbbiak „bűneit” sorolják.
2013. április 12. 16:18
Jobb helyeken inkább nem írnak semmit, minthogy nekirontsanak egy éppen csak eltávozott embernek. Mondom: jobb helyeken. A hvg.hu már régóta nem ilyen.
2013. január 19. 9:22
A 2012-es Facebook lájkok, ajánlások, megosztások, kommentek, mennyiség és a cikkek tartalma szerint rangsorolta a vezető magyar hírportálokat az Imedia, Magyarország vezető üzleti médiafigyelője és a SocialTimes.hu.
2013. január 17. 10:23
El sem tudom képzelni, hogy és miért írtak ennyit darabra a hvg-nél, valami bugra vagy trükkre gyanakodtam.
2012. november 28. 10:05
Teljesen elvesztette hitelét a portál a Semjén Zsoltot megvédő Pálffy István szerint. Pálffy a parlamentben azt mondta, a karaktergyilkosság a „sajtó legalja”.
2012. november 21. 18:51
Szerkesztőségünk fenntartja a kormányfő helyettesének dolgozatai ügyében megfogalmazott állításait és nem kér bocsánatot.
2012. július 12. 13:53
A kedvezőtlen gazdasági környezet miatt kieső bevételek ellensúlyozására a HVG 2012-es stratégiájának megfelelően átalakításokat hajtott végre a cégen belül. Az egyes tematikus oldalak a főoldal rovataiba olvadnak be, illetve jelentősen csökken a foglalkoztatottak száma is.
2012. június 29. 15:52
Megszűnik a Hírszerző – olvashatták május elején a hírt. A búcsú ideje viszont most jött el, lapunk 7 éves pályafutása végén mától beszünteti önálló működését.
2012. május 7. 9:59
A hvg.hu kétség kívül sokat fejlődött az elmúlt évben. Bővült, gyorsult a szerkesztőség, javult a saját cikk / töltelék arány, sok fontos témát a hvg.hu ásott ki, dolgozott fel.
2012. április 14. 20:25
Az ügy régen látott volumenű publicisztika-termelésre késztette az újságírókat, és ritkán tapasztalt őszinteségre és nyílt kiállásra sarkallta a szerkesztőségeket.
2012. március 30. 10:01
Két új rovattal bővül: a neten szörfölők áprilistól Élet + Stílus, illetve ingatlan témában is olvasgathatnak a portálon. A változások célja részben a hirdetési tematika átalakítása volt.

összesen: 62 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 következő utolsó