Jobbik

2017. június 27. 8:51
A lap jogerős bírósági végzés ellenére nem hajlandó közzétenni egy helyreigazítást a Jobbikkal kapcsolatban.
Egyedül bojkottál az MSZP
2017. május 13. 10:24
Az MSZP bojkottot hirdetett a kormánypárti médiával szemben, a Mandiner ennek kapcsán megkereste az ellenzéki pártokat arról érdeklődve, terveznek-e ők is hasonló lépést. Erre minden válaszoló párt nemet mondott. Az Együtt és a Liberálisok sem bojkottál, az LMP is inkább állja a sarat, a Jobbik sem bújik el az „orbáni lakájmédia” elől, a Momentum pedig csak élőben vagy írásban nyilatkozik a „propagandagépezetnek”.
Vége
2017. február 9. 9:13
Anyagi okokra hivatkozva most csütörtökön jelenik meg utoljára a Jobbikhoz több szálon is kötődő Barikád nevű hetilap.
2017. február 5. 8:49
A kormánysajtó a párt szemére veti, hogy náci, miközben szakmányban szólaltatják meg a Magyar Gárda volt tagjait vagy azokat a Jobbik-alapszervezeteket, amelyek épp a párt »cukisodása« (azaz nem kis részben korábbi antiszemita gyökereitől való eltávolodása) miatt vannak felháborodva.
2017. január 10. 15:43
Egészen ma délutánig úgy hittem, kipróbálhatom magam a műsorban, amikor is telefonon keresett egy újabb munkatárs, aki tájékoztatott arról, hogy felső vezetői döntés alapján mégsem mehetek a kvízjátékba.
2016. december 21. 11:55
A Jobbik 2018-ban kormányra kerül, majd tisztességes, szabad és demokratikus viszonyokat teremt a médiában is.
NMHH
2016. december 16. 14:44
A Médiahatóség határozata szerint ők csak az emberi méltóságot általánosan sértő esetekben illetékesek, így nem indítanak eljárást a TV2 Vona Gáborról szóló riportja miatt amelyben azt állították a Jobbik elnökéről, hogy meleg. Az NMHH szerint a TV2-őn felvillanó rövid atomerőmű-hirdetések is teljesen rendben vannak.
2016. december 2. 8:07
A „jobboldali szellemiségű” fogalomleírást használtam korábban én is az Echo Tv-vel kapcsolatban. Most már nem ezt mondanám, hanem azt, hogy a Fidesz–KDNP szellemiségének megfelelő, a kormányhoz legközelebb álló csatorna az Echo. Interjú.
2016. november 16. 7:31
Hogy Rácz Károly (aka Terry Black) főállású bulvárproletár primer hírforrás lehet egy ellenzéki pártvezető szexuális orientációjának tekintetében, az már eleve a Mariana-árok szintje volt.
Médiahadjárat
2016. november 15. 16:51
Hírhamisítás miatt médiahatósági panaszbeadvánnyal él és polgári pert indít a TV2-vel szemben a Jobbik, de perre számíthat a Pesti Srácok, az Origo, a Lokál és a Ripost is. „Hol vannak a fideszes férfiak? Álljanak ki és ne egy Terry Blacket küldjenek maguk helyett” – hangoztatta keddi sajtótájékoztatóján Dúró Dóra, a párt szóvivője.
2016. november 14. 13:20
A TV2 egy korábban „minőségi” kosztümös melegpornót készítő, amúgy vállaltan gyurcsányista múltú, össze-vissza beszélő transzvesztitát hív segítségül, hogy kimondja: Vona Gábor őszinteségével problémák vannak.
2016. november 12. 8:48
Várjuk Kocsis Máté kiállását Vona Gábor mellett, hiszen ő már csak tudja, milyen érzés, ha coming outra akarják kényszeríteni az embert – tréfálkozhatnánk a TV2 elhíresült riportja kapcsán. De nincs kedvünk viccelni. Egyszerűen undorító ez az egész.
2016. október 28. 13:49
Aljamunkát végeztet a Párt a Habony-Vajna-Mészáros és még ki tudja kinek a tulajdonaiba vándorolt sajtó(vég)termékekkel: Ripost, 888, Lokál, TV2, és a nagyot zuhant Origo.
2016. október 25. 15:54
G. Fodor Gábornak teljesen igaza van. A legjobbak neki dolgoznak, az újságírószakma csak kullog utánuk ernyedten. Ki képes még a bravúrra rajtuk kívül, hogy beszámoljon egy eseményről, mielőtt az bekövetkezett volna? Na, ugye. A portálja arról írt: antifasiszták zavarták meg Vona Gábor október 23-ai beszédét, akiket aztán lezsidóztak-cigányoztak a jobbikosok. Igaz, a hír publikálásakor még nem is beszélt a Jobbik-elnöke, a beszédet pedig végül nem zavarta meg senki.
2016. október 25. 7:20
Nem árulták el a 888, avagy a „fenegyerek portál” újságírói az N1TV riporterének, hogy honnan tudták előre, mi fog történni a Jobbik vasárnapi rendezvényén.
Sajtóklub
2016. október 20. 21:54
Hogyan zárt be a Népszabadság? Mit csinál most a felfüggesztett szerkesztőség? Látta-e már bárki élőben Simicska Lajost? Miért morális hullák a baloldali oligarchák? Miért baj, ha csak kormánypárti orgánumok vannak? Gazda Albert, Pető Péter, Tamás Ervin és Gerényi Gábor beszélgettek.
2016. október 19. 15:11
A ripost.hu nevű pornólap azt hazudta korábban Vona Gáborról, a nemzeti néppárt elnökéről, hogy koccintott az aradi vértanúk kivégzésére, illetve a tömeggyilkos Haynaut dicsőítette.
2016. október 13. 11:37
Egymásnak ugrott Böcskei Balázs és G. Fodor Gábor az Echo TV-ben Gajdics Ottó társaságában. Kiderült: GFG szerint a Népszabadság megszűnésével lezárult a rendszerváltás, Gajdics Ottó koholt pedofilozós cikkecskét írna a Magyar Idők példányszámain rugózókról, Böcskei Balázs szerint pedig nem gazdasági okokból függesztették fel a napilap kiadását.
2016. október 8. 15:43
Mindenki számára világos, hogy a napilap bedöntését nem a piaci logika diktálta, hanem Orbán Viktor parancsa és gazdasági holdudvarának aknamunkája.
2016. október 7. 10:56
A Fidesz leszalámizta a Jobbikot, Gyurcsány halálos ölelésébe zárta a baloldalt, Orbán felduzzasztotta, feltüzelte és mozgósította szektáját, s ami a legfontosabb: továbbra sem kell számot adnia Mészáros Lőrinc, Habony Árpád és Andy Vajna rohamos vagyonosodásáról.
2016. szeptember 22. 12:09
Sehogy. Mielőtt viszont holnap ezzel kezdene nyösztetni bárki is, elmondom, mibe keveredtem a Jobbik elnökével.
2016. szeptember 15. 16:32
Az Alkotmányvédelmi Hivatal vezetője lehetővé tette volna, az MSZP, a Jobbik és az LMP képviselői is támogatták volna, a kormánypártok azonban politikai döntéssel megakadályozták a tényfeltáró vizsgálatot – közölte Molnár Zsolt, a nemzetbiztonsági bizottság elnöke. A Belügyminisztérium viszont vizsgálatot indított az ügyben.
2016. augusztus 16. 19:54
„Tényleg néppártosodik a Jobbik” – írta hétfőn a jobbikosodó Index, egy olyan közvélemény-kutatás alapján, amely szerint a párt sokat gyengült vidéken.
Médiacsata
2016. június 27. 16:10
Pert nyert másodfokon a Jobbikkal és Novák Előddel szemben az ATV: Novákák helyreigazítást követelve perelték be a csatornát egy 1956-os megemlékezéssel kapcsolatos, Szabadság téri akció miatt. Vesztettek.
2016. június 15. 21:01
Simicska az index bekebelezésével folytatja, amit elkezdett. Építi Vona Gábor pártját.
Jobbikos visszaszorulás
2016. május 2. 13:54
Tóbiás József MSZP-elnök az esti híradókban legtöbbet szereplő ellenzéki politikus a Nézőpont Intézet felmérése szerint. „Oldalfüggetlen” szempontból pedig Orbán Viktor és Lázár János után a harmadik. Az előző negyed évben nem csak az MSZP, hanem minden kis párt sikeresebben tematizált az esti híradókban, mint Vona Gábor és a Jobbik.
2016. március 23. 13:08
Nem lehet elhazudni a valóságot. Aki megpróbálja, azt a valóság nagyon csúnyán orrba veri előbb vagy utóbb. A média gőgje sok esetben, hogy azt gondolja, erre is képes. Persze, hatással van a valóságra, de igazán megváltoztatni nem tudja.
2016. február 8. 15:39
Egyre több szélsőjobboldali oldalt törölnek a Facebookról – írja az atv.hu. A letiltási mozgalom odáig jutott, hogy mára Vona Gábor és a Jobbik hivatalos oldalán kívül alig maradt Jobbik-szimpatizánsokat gyűjtő csoport. Az alfahir.hu a rosszabbik.com-ot sejti a feljelentések hátterében.
2015. október 6. 11:47
A legnagyobb közönséget vonzó médiumok nem tudtak ellenállni a kormányzati úthengernek, ami jól látszott abban is, hogy az érintett időszakban a civilek alig jutottak széles nyilvánossághoz.
2015. szeptember 25. 13:35
Nem tett eleget a TV2 a kiegyensúlyozott tájékoztatás követelményének, amikor a Jobbik álláspontját nem közölték a Tényekben – közölte a Médiatanács. A testület hatósági eljárást indított a Magyar Hírlap ellen, mivel vélhetően kirekesztő tartalmat közölt, és módosította a Közszolgálati Kódexet is.
2015. július 23. 15:25
Amikor a Jobbik-kormány alatt a honi médiaipar és a kulturális élet újra nemzeti érdekeket fog szolgálni, öröm lesz kimondani: „Hasta la vista, Andy!”
2015. július 2. 8:26
Kovács Gergely, a Magyar Kétfarkú Kutya Párt elnöke azt állítja, hogy a Vastagbőrrel közösen kihelyezett 500 ellenplakátnak azért a Publimontnál vettek helyet, mert nem volt más lehetőségük. A több mint negyvenezer plakáthelyből azonban csak bő ötezer tartozik a céghez.
2015. május 18. 12:55
A Népszabadság Online szerint 6-7, terjesztéssel együtt akár 10 millió forintba is kerülhet a szocialistáknak az MSZP tervezett, 300 ezres példányszámú újságjának elindítása. Mindezt részben a székházuk eladásából tervezik finanszírozni – árulta el a NOL-nak Gőgös Zoltán. A tervek szerint még idén elindulna a lap, a korábban már használt Balegyenes néven.
2015. május 12. 13:02
A párt szerint a reklámadó magánszemélyeknek, cégeknek és az ország „romokban levő” uniós tekintélyének is károkat okoz, ezért meg kell szüntetni.
2015. május 11. 20:29
A Jobbik a miskolci fideszes önkormányzat médiáját kifogásolja, szerintük az egyoldalú sikerpropagandát folytat hiteles tájékoztatás helyett. Bayer Zsolt nettó 300 ezer forintos szerződése sem tetszik a pártnak.
2015. május 7. 9:54
A kormány arról győzködik híveit, hogy a hiba nem benne, hanem a tájékoztatókban van. Ami szokványos védekezés, nem érdemes fennakadni rajta. Mindig a kommunikáció a hibás.
2015. április 22. 8:18
Persze, biztos van olyan kormánypárti politikus, aki szerint már az ellenzékiségnek számít, hogy nem tolják majd nagy erővel az összes aktuális kormányzati bullshitet.
2015. április 21. 9:33
Csak a vak és süket nem látja, hogy elvesztetted a valósággal a kapcsolatot. Nem hallgatod a rádiót, nem nézel tv-t, nem olvasod a Nemzetet. Bántó és sértő módon alázod a kollégáimat. Eszed?
2015. április 15. 10:46
Értetlenül állok azelőtt, hogy sem Önök, sem pártjuk nem fejezték ki emiatt döbbenetüket és szolidaritásukat Borsa Miklóssal. Azt természetesnek tartom, hogy a balliberális pártok ezt nem tették.
2015. április 12. 22:16
Meg szeretnénk újítani az N1TV-t, és Magyarországon elsőként beindítani egy olyan internetes televíziót, amely nemcsak videóriportokat közöl, hanem valóban televízióként működik.
2015. április 3. 7:20
Kísérteties az analógia a Fidesz-KDNP jelenlegi médiauralmi törekvéseiben, azzal a különbséggel, hogy korábban az MDF vezette koalíció nemcsak túlzott önfényezésével, hanem az ellenfelek lejáratásával is foglalkozott.
6,6 milliárd folyhat be
2015. március 3. 11:49
A parlament gazdasági bizottságának keddi ülésén Lázár János és Rogán Antal szavaiból kiderült: a kormány 3-5 százalék körüli reklámadót mérlegel, amiből be kellene folynia a tervezett 6,6 milliárdos bevételnek. A módosításra azért van szükség, mert az Európai Bizottság adó- és versenyjogi eljárást is folytat Magyarországgal szemben a reklámadó miatt – mondta Lázár János.
2015. február 19. 11:44
Novák Előd szerint a helyi, önkormányzati médiában általánossá vált, hogy a Jobbikról szóló hírek nem jelennek meg, és esetükben nincs törvényi előírás sem a kiegyensúlyozott tájékoztatásra vonatkozóan. A Jobbik politikusa szerint pártszócsőként működnek az önkormányzati lapok szerte az országban.
2015. február 4. 17:04
Hát kérdezzük meg végre Vona Gábort: mi a véleménye a kuruc.infóról? Válaszoljon amúgy egyenesen, nyíltan, őszintén, magyar módra, ahogy állítólag a Jobbiknál szokás.
Elmarasztalás
2015. január 30. 11:07
Figyelmeztetésben részesítette a Médiatanács a köztévét, mivel az megsértette a politikai hírekhez fűzött hírolvasói kommentár tilalmát, mikor egyes hírportálokat kritizált. Korábban az RTL, az ATV és a Hír TV kapott hasonló okokból megrovást, mikor a Jobbikot „szélsőjobboldali” pártnak nevezték.
Ayoub Frifra
2015. január 27. 21:54
„JE SUIS MOHAMED” felirat áll az ittHON.ro erdélyi hírportál címlapján a hirdetések helyén. Még nem tudni, kik állhatnak az iszlamista hackertámadás mögött. A portál jobbikos kötődésű.
2015. január 16. 14:40
Nekünk, demokratáknak kötelességünk megakadályozni, hogy a primitív, ám pont emiatt oly hatásos náci propaganda ismét barna pestisként mérgezze a társadalom tudatát.
2014. december 10. 20:03
Érdemes lenne végiggondolni, hogy a 444 alkalmas-e objektív újságírásra, bocs újságírásra, vagy csak szervilis kormánygyűlölködésre. Ez a képzavar!
2014. november 15. 10:22
Mindeddig azonban a Fidesz még nem vont le a saját Alaptörvényéből ilyen törvényalkotási következtetést. Ezért mondom, hogy Schiffer Fideszebb a Fidesznél. Ilyesmit eddig emlékezetem szerint csak a Jobbik vetett fel.
2014. október 10. 10:20
A cigányozás trendi lett, és ebben jól láthatóan az úgynevezett baloldal sem akar lemaradni.
2014. augusztus 12. 13:45
A Jobbik megtiltaná, hogy a kormányzat, önkormányzatok, állami cégek közpénzből sikerpropagandát folytassanak. Novák Előd szerint az állami cégeket arra kellene kötelezni, hogy jelentős részben a közmédiában hirdessenek, jelenleg ugyanis „narancsbárók” érdekeltségeibe tartozó reklámügynökségeket juttatnak jelentős közpénzhez.
Új irány
2014. július 30. 10:24
A Válasz.hu információi szerint a WAZ kivonul a HVG kiadójából, és egy újonnan induló cég viszi tovább a nyomtatott és az online lapot, valamint a maradék munkatársakat. Úgy tudjuk, az évek óta komoly veszteséget termelő médiacég ellen júniusban végrehajtást rendeltek el a Jobbik kérésére.
2014. június 3. 15:28
A Jobbik támogatja a reklámadó bevezetését, de több ponton módosítana a javaslaton, hogy az internetes felületekre és közösségi oldalakra ne vonatkozzon a szabályozás, sőt olyan reklámokra se, amelyek társadalmilag hasznos világképet jelenítenek meg.
Negatív hatást kelt
2014. június 3. 14:46
Az ATV megsértette a politikai hírhez hírolvasói véleményfűzésére vonatkozó törvényi tilalmat, mikor egy hírműsorban „parlamenti szélsőjobbnak” nevezték a Jobbikot még 2012-ben – mondta ki jogerős ítéletében a Kúria.
2014. május 22. 19:17
A kém villamossal jár, meg váltott taxival, gyalogolnia is kell és telefon nem lehet nála. Mindig figyelnie kell, nem követik-e, ezért betér egy zöldségeshez.
2014. május 17. 10:21
Féloldalas fizetett hirdetésben közöltette Áder János köztársasági elnök Auschwitzban elmondott beszédét a The Los Angeles Times szombati számában Andrew Friedman magyar származású zsidó ügyvéd, miután a lap nem jelentette meg azt az olvasói levelét, amellyel egy Magyarországot súlyos kritikával illető cikkre kívánt reagálni.
2014. május 13. 14:05
Az ATV az elmúlt évek mindinkább beszűkölő, mindinkább pártállami irányítású magyar sajtójában valójában demokratikus ellenzéki szigetként funkcionált. Az elmúlt napokban azonban megnyitotta kapuit a neonáci eszmék képviselői előtt.
2014. május 9. 10:47
A médiaszolgáltatók helyzete pedig egyre nehezebb. Mit kezdjenek a kirekesztéssel? Mit kezdjenek a nyíltan kirekesztő politikai erőkkel?
Sérült az esélyegyenlőség
2014. április 30. 18:20
Megint elmarasztalta a Nemzeti Választási Bizottság az ATV-t, ezúttal azért, mert április 8. és 28. között nem biztosította megfelelően az EP-választáson induló Jobbiknak a programja ismertetését. Ez már a második eset, hogy a televíziót a Jobbik mellőzése miatt elmarasztalják: korábban a Népszabadsággal közösen rendezett parlamenti választási vitaműsorukba nem hívták meg a Jobbik képviselőit.
A tanú
2014. április 19. 9:58
Tanúként idézte be a kurucinfó domain-bejegyzőjét és szerverszolgáltatóját a San Francisco-i kerületi bíróság, miután az antiszemitizmus ellen fellépő Tett és Védelem Alapítvány az Egyesült Államokban is eljárást kezdeményezett – írja az Átlátszó.
2014. április 14. 11:16
Röviden arról van szó, hogy a választópolgár kifejezte nemtetszését az egyik párt iránt, ami nem tetszett a pártnak, még rövidebben: Hitler-bajuszt rajzoltak a Jobbik plakátjaira. Én lennék a tanú.
2014. január 28. 11:45
Bencsik olyannyira megrendelte a velem készült interjút, hogy egyszer még vissza is küldte átírásra, mielőtt végleg letiltotta a közlését.
2013. december 22. 16:48
Egyre többször csempészem be az adásba és a kérdéseimbe a humort. Vannak olyan abszurd helyzetek, amikhez már nincsen racionális kérdés, és nincsen racionális válasz. Interjú.
2013. december 14. 12:09
Azt kérdezzük a Mandiner főszerkesztőjétől és szerkesztőitől, hogy mikor fognak már a hiteles, lényeges dolgokról író és beszélő, a főáramú bűnös média által agyonhallgatott, a magyarság és a vele együtt élő népek érdekeit képviselő 3. utas civilekről hírt adni ??..
2013. december 12. 13:28
Nemrég a Hallgatói Hálózat (HaHa) egyik aktivistája úgy döntött, hogy lecsap a női nemre. No, nem úgy, ahogyan tisztelt olvasóim gondolják.
2013. november 21. 8:50
Az első húsz perc tömény Fidesz-propaganda. Aztán jönnek az ország belső ellenségei – amit megzavar egy LMP-s és egy jobbikos sajtótájékoztató.
2013. szeptember 19. 17:59
A kormány gazdaságpolitikájával, az augusztus 20-ai megemlékezésekkel, valamint a természeti katasztrófákkal, a szélsőséges időjárás okozta károkkal foglalkoztak a leggyakrabban a hírek augusztusban.
2013. szeptember 9. 18:36
Kilenc évre a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának elnökévé választotta Karas Monikát az Országgyűlés hétfőn. Az ügyvédnőt a Fidesz-KDNP támogatta, a Jobbik és az LMP nemmel szavazott, az MSZP nem vett részt a szavazáson.
2013. augusztus 16. 17:01
Selmeczi Gabriella ezt tényekkel is tudja bizonyítani, amiket maga írt bele a Híradó adásmenetébe.
2013. augusztus 16. 11:01
A Jobbik véleménye szerint Karas Monika nem alkalmas a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöki posztjára. Novák Előd szerint pedig a nemzeti ellenzékkel szemben kirekesztőek a médiában.
2013. június 29. 13:36
Gyurcsány kiállása jól jött a Magyar Hírlapnak, többszörösére nőtt az előfizetők száma. Stefka István szerint ez vezetett oda, hogy Gyurcsány egy hónappal később lemondott.
2013. június 28. 22:01
Gaudi-Nagy Tamás jobbikos országgyűlési képviselő az Európa Tanács (ET) parlamenti közgyűlésének e heti strasbourgi ülésszakán az internetes kommunikációba való állami beavatkozásról folytatott plenáris vitában „<em>félelmetes és elfogadhatatlan jelenségnek</em>” nevezte „<em>az emberek közötti kommunikációnak a terror és gyűlöletbeszéd elleni harc címén egyre nagyobb teret nyerő állami kontrollját</em>”.
2013. június 24. 9:38
El lehet gondolkodni, hogy melyik az erősebb érv: betartani a szabályokat úgy, hogy akkor az ország közvéleménye nem tudhat arról, hogy valójában mi történt az Ország Házában, vagy az, hogy a közt akkor is kötelesség tájékoztatni, ha éppen a hatalom úgy gondolja, hogy eltitkolna dolgokat.
2013. május 7. 17:07
A Jobbik szombati rendezvénye könnyedén verte a geopolitikailag legfontosabb eseményeket, nem beszélve az olyan pimfségekről, mint az EU megszorításokat erőltető politikájának csődje.
2013. március 18. 20:57
Véleménye önnek is lehet, aki akarja, meghallgatja, de hogyan mer ön itt bármely magyar intézményt utasítani?
2013. március 18. 13:42
Pörzse Sándor jobbikos politikus szerint Balog Zoltán, az emberi erőforrások minisztere „gerinctelen, a legnagyobb farizeus a Fideszen belül (...) és emberi becsületből nullásra vizsgázott”, amiért „szóban visszavonta” Szaniszló Ferenc újságíró Táncsics-díját. Erről hétfői sajtótájékoztatóján beszélt az ellenzéki képviselő.
2013. február 22. 19:37
A párt erzsébetvárosi alapszervezete személyes adatokkal visszaélés és jegyzőkönyveik nyilvánosságra hozatala miatt tesz feljelentést az atv.hu ellen. A Jobbik szerint a portál csütörtöki, a párt és az ELTE BTK HÖK kapcsolatáról szóló cikkében több valótlanságot is állított.
2013. február 18. 20:38
Az ATV megsértette a kiegyensúlyozottság követelményét, amikor nem adott lehetőséget a Jobbiknak reagálásra Hajdu János véleménynyilvánítása után – döntött a bíróság.
2013. február 2. 13:12
Feljelentést tesz hűtlen kezelés miatt a radikális párt. A Jobbik szerint a kormány által tavaly év végén megrendelt IMF-el kapcsolatos óriásplakát-kampány megvalósítása „aránytalanul drága” volt.
Megismételt eljárás
2013. január 14. 14:50
Megsemmisítette a Fővárosi Törvényszék kártérítésre kötelező ítéletét a másodfokú bíróság, és új eljárás lefolytatására kötelezte az elsőfokú bíróságot. A Jobbik ugyanakkor nem fellebbezett az elsőfokú ítélet Semjén Zsoltot felmentő része ellen, így az jogerőre emelkedett.
2012. október 12. 16:20
A Jobbik szerint felháborító, hogy egyes bűnözőket „celebként” szerepeltetnek a médiában.
2012. október 11. 11:53
A Jobbik szerint felháborító és elfogadhatatlan, hogy a kormány 200 millió forintot költött az adófizetők pénzéből a saját pártpolitikai céljára az IMF-tárgyalásokkal kapcsolatos médiakampányra – jelentette ki Volner János.
2012. szeptember 10. 11:30
Varga Béla ismét tagadta, hogy ő a tulajdonosa a kuruc.infónak, illetve hogy az oldal hirdetési bevételeit az ő bankszámlájára utalják. Az atlatszo.hu oknyomozó portál ugyanakkor közölte: bizonyítható, hogy az adományozók és hirdetők számára korábban az amerikai borász számlaszáma volt megadva.
2012. szeptember 5. 14:55
A vélemények, a tévtanok üldözésének csak annyi hatása van, hogy újabb pluszterhet rak az amúgy is agyonhajszolt rendőrségre. De egy igazi demokráciában ordas eszmék nem szankcionálhatóak.
2012. augusztus 22. 14:49
A Fővárosi Törvényszék Pataki Árpád vezette tanácsa első fokon kártérítésre és sajnálkozásra kötelezte a Mandiner Kft.-t a Jobbikkal szemben. Fellebbezünk.
Ítélet
2012. augusztus 21. 16:42
A Fővárosi Törvényszék ítélete értelmében másodrendű alperesként a Mandiner Kft. 500.000 Ft kártérítést köteles fizetni a Jobbik részére egy Semjén-előadásról szóló MTI-hír közzététele miatt. Az elsőrendű alperes, Semjén Zsolt esetében a bíróság nem állapított meg jogsértést.
2012. augusztus 16. 15:56
Pörzse Sándor szerint a Közgép a Népszava és a Népszabadság hallgatását akarta megvásárolni a két lapban feladott hirdetésével.
2012. augusztus 2. 10:40
A Frankfurter Allgemeine Zeitung egyik cikke megállapította, hogy bár a kormány a médiatörvénnyel pórázra akarta kötni az újságírókat, a kritikai újságírás mégsem halt ki az országban. „A kritikus riporterek egyszerűen csak csinálják tovább” – írták.
2012. június 28. 16:06
Vajon megállapítható lett volna-e az emberi méltóság sérelme, ha a szóban forgó grafika május 31. előtt jelenik meg?
2012. június 12. 18:35
Májusban a kormányzati intézkedések kerültek a média érdeklődési körébe; Orbán Viktor ezúttal is több mint 250-szer szerepelt az egyes híradókban.
2012. május 16. 14:53
Az erőszakos bűncselekmények, a kormány gazdaságpolitikai intézkedései, valamint a Magyarországgal szembeni európai uniós eljárások voltak áprilisban a hírműsorok leggyakoribb témái az NMHH jelentése szerint. A politikusok közül legtöbbször Orbán Viktorral foglalkozott a média.
2012. május 15. 10:05
Az Alkotmánybíróság (Ab) médiaszabályozással kapcsolatos tavaly decemberi döntésének végrehajtását szolgálja a médiaszabályozás módosítása, amelynek általános vitáját hétfőn este kezdte el a Ház. A fő témák az újságírói forrásvédelem, valamint a média- és hírközlési biztos jogosultságai.
2012. április 26. 16:53
Az Európa Tanács parlamenti közgyűlése felszólította a tagállamokat, hogy biztosítsák a véleménynyilvánítás és a tájékoztatás szabadságát az interneten és az online média világában. Gaudi Nagy Tamás ellenezte, hogy a kényes társadalmi kérdéseket feszegető véleményeket elfojtsák.
2012. április 20. 7:56
A Századvég Médiaműhely elemzése szerint a választókorú lakosság közéleti-politikai tájékozódásában kiemelt szerepe van az MTV műsorainak, annak ellenére, hogy a közszolgálati csatornák közönségaránya elmarad az országos kereskedelmi televíziókétól.
2012. április 18. 13:30
A Jobbik szerint elfogadhatatlan és vérlázító, hogy sajtóhírek szerint az RTL Klub és a TV2 több százmillió forintos kedvezményt kapott a sugárzási díjaikból. A párt kész bírósághoz fordulni, amennyiben a Médiatanács nem hozza nyilvánosságra a pontos összegeket.
2012. április 4. 9:45
Orbán Viktor és Jávor Benedek – akinek rajongóinak száma nagyon alacsony a többiekhez képest – 25-44 éveseket aktivizálja a leginkább. Érdekes azonban, hogy Vona Gábor éri el a legfiatalabbakat.
Találatok
2012. március 22. 16:43
Orbán állításával ellentétben nem a Facebookon nyerte a választásokat, ilyen alapon ugyanis a Jobbik jócskán lehagyta volna, annak ellenére is, hogy profilok számában Mesterházy a rekorder – többek között ez derült ki a Web 2.0 BarCamp szerdai előadásaiból. A Mandiner.média beszámolója.
2012. március 10. 13:08
Számomra nem vitás, hogy a kuruc.info célja egyrészt Magyarország nemzetközi lejáratása, másrészt ellentétek, gyűlölet szítása a magyar társadalmon belül, és ezzel az ország destabilizálása, valahogy hasonlatosan ahhoz, ahogyan az történt a trianoni tragédiához vezető út során.
2012. március 5. 16:09
A BELGA - hirdeti legfrissebb címlapján a kormánypárti Heti Válasz, és nincs belőle botrány. Pedig ez a címlap - alig kódolt, mondhatni sunyi antiszemitizmusával - botrány.
2012. február 24. 19:05
Hivatali eljárást és komoly szankcionálást igényelne a Jobbik alelnöke, úgy véli ugyanis: a kiegyensúlyozott tájékoztatás követelménye nem valósul meg, amíg pártja nem a választásokon elért eredménnyel arányos mértékben szerepel hírműsorokban.

összesen: 100 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 következő utolsó