Kotroczó Róbert

A kis kitiltási botrány vége
2015. december 14. 11:27
Egy hónap kényszerszünet után visszamehet az Országgyűlésbe az RTL Klub, amelynek stábját Kövér László házelnök november 20-án tiltotta ki a Házból. A döntésről az Országgyűlés sajtófőnöke szerint az RTL-hírigazgató Kotroczó Róbert már egy hete tud.
2015. november 27. 10:44
Sajtófőnöke levelében hivatkozott arra, hogy az RTL stábjai többször sértették az országházi sajtótudósítás rendjét. Több, vagy számos esetről az országház sajtóosztálya nem küldött értesítést, nekem ilyenekről tudomásom nincsen.
2015. november 27. 10:33
Szánalmas, pitiáner, ostoba, ócska és végtelenül szomorú. Ha valaki 1989 őszén azt mondta volna nekem, hogy márpedig egyszer ilyen lesz, kétszer körberöhögöm. És tessék, ilyen lett.
2015. november 9. 19:29
Az összes olyan, Gerkenstől kapott emailt megőriztem, amelyben a hírigazgatónak témát javasolt, illetve kormánypárti, vagy ellenzéki politikusok ügyeit ajánlotta figyelmembe.
2015. november 9. 12:25
Az tekinthető függetlenségnek, hogy egy hírműsor a kormánypárti politikusokat személyükben támadja? Én nem vagyok biztos abban, hogy ez lenne a szó megfelelő definíciója. Szerintem ez kormányellenes híradózás, ami nem egyenlő a függetlenséggel.
2012. december 16. 9:12
A közmédia helyzetéről, a híradók tartalmáról és a világban Magyarországról kialakult képről is hallhatnak beszélgetéseket a hétfőn kezdődő Média Korrektúra konferencia résztvevői. A rendezvényt Balatonalmádiban tartják, két napon át, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) támogatásával.
2012. november 13. 13:06
A gyűlöletbeszéd a húsz évvel ezelőtt megfogalmazott remények ellenére ma is aktuális probléma, és szabályozására szükség van. A túl erős törvények ugyanakkor több kárt okozhatnak, mint hasznot, még ha így többen ki is bújnak a hatóságok kezei alól – derült ki a Médiatudományi Intézet által szervezett konferencián kedden.
2012. június 13. 15:41
Nem őt, nem ott és nem akkor: más férfit mutatott be antiszemita támadás áldozataként az RTL Klub, mint akit valójában inzultus ért – írja az Index. A csatorna kivizsgálta az esetet, majd azonnali hatállyal megvált a riportot készítő munkatárstól.